Siis kyllähän seksi on kivaa. Seksimielessä, mun ihannenaiseni ei välttämättä oikein ole mikään sellainen 180 senttinen anorektikko bimboblondi, millaisiin kuviin törmää esim "ketä sit polkaisisit?" tai "kesätyttö" -ketjuissa. Siis kyllähän vaikka vähän vanhempi, pulskempi tai esimerkiksi tummempikin nainen voi olla jollain tapaa seksikäs, ja sängyssä mahtava. Mervistä mä en oikein osaa sanoa mitään, kun suurin osa hänestä otetuista kuvista on otettu, kun hän örveltää kieli poskella kännissä. Tosin, jos Merviä sattuisi tökkäämään, niin voisi tulla Matilta puukkoa kylkeen. Tai selkään, mistä sen tietää. Mutta toisaalta, se toisi lisää jännitystä sänkypuuhiin. Siis Mervi, isolla ämmällä.
Noista aikaisempien viestien jäätelötikku ja ilmastointiteippi -jutuista tuli mieleen yksi hauska tapaus. Kerran tapasin yhden horon, jonka kanssa tuli ilta ryypättyä. No, seuraavana oli sitten seksin vuoro. Kauhea känni oli päällä, eikä pikkuveli ollut tieteenkään mukana jutussa, tai korjaan isoveli. Koita nyt sitten tunkea velttoa munaa sisään, eihän siitä tullut mitään. Yritys oli kuitenkin kova, mutta valitettavasti ainoa joka oli kova. Silloin ajattelin että voiko olla olemassa mitään nolompaa ja nöyryyttävämpää. Sen horon yksi pieni lause käänti tilanteen kuitenkin päinvastaiseksi. "Joo mä tiedän mä oon aika tiukka"... "No niin oot", ja rupesin nostamaan housuja. Mä taidan tästä mennä äijäilyketjuun.