Ketä et polkaisisi mistään hinnasta?

  • 183 331
  • 697

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan Heidi Klumiin, järkyttävä luuska!

EDIT: jaahas linkki ei skulaa
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Daespoo kirjoitti:
Itse en kyllä koskisi pitkällä tikullakaan Heidi Klumiin, järkyttävä luuska!

EDIT: jaahas linkki ei skulaa

Joskus aikaisemmin olisin ollut erimieltä mutta nykyään olen samaa mieltä.

Ja toinen hirvitys on ihan oikeasti Hannele Lauri uskokaa tai älkää mutta hoho.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kyllä, Klum on samaa sarjaa Marie Segerheltin, Eva Longorian, Charlize Theronin ja muiden hirviöiden kanssa. Yäk!
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
Daespoo kirjoitti:
Kyllä, Klum on samaa sarjaa Marie Segerheltin, Eva Longorian, Charlize Theronin ja muiden hirviöiden kanssa. Yäk!

Aivan samaa mieltä noistakin tänä päivänä. Ja itse listaan lisäisin myöskin Viivi Avellanin, Nellin kolmoselta ja tietenkin kaikkien panounien äidin eli Carmen Electran ja ainiin Britney Spearsin.

Hyi.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Aikamoista pelleilyä tosiaan tuo vastakohtaketjun sulkeminen. Yhyy..pahoja linkkejä.

Olisi hauskaa kuulla se oikea syy kyseisen ketjun sulkeiseen.
 

Mulli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmanen & Hjallis akseli, Jokerit, Avs.
ipa rules kirjoitti:
Aikamoista pelleilyä tosiaan tuo vastakohtaketjun sulkeminen. Yhyy..pahoja linkkejä.

Olisi hauskaa kuulla se oikea syy kyseisen ketjun sulkeiseen.

Turha siitä kuitenkaan on täällä vatvoa. Kohta tämäkin sulkeutuu.

Ja pysyäkseni topicissa niin täytyy vielä listaan mukaan pistää.. Shakira.
 

scholl

Jäsen
Heidi Klumin polkaisemattomuuteen on kaksi erittäin hyvää syytä: Flavio Briatore ja se, että ko. nainen on harrastanut lapsipuuhastelua. Joo masentava tyyppi.

EDIT: Shakiraa todennäköisesti jurripäissäni polkaisisin. Viitataan vaikkapa dvd:hen, missä se vetää Alejandro Sanzin kämpällä keittoa. Jos itse olisin siis samassa tilanteessa niin keitonvedon lomassa saattaisin Shakiraa kyllä ehdottomasti polkaista
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Heidi Klumin polkaisemattomuuteen on kaksi erittäin hyvää syytä: Flavio Briatore ja se, että ko. nainen on harrastanut lapsipuuhastelua. Joo masentava tyyppi.
Hyviä pointteja, etenkin tuo lapsipuuhastelu. En tiedä onko muita samanmielisiä, mutta omasta mielestäni nainen on jossain määrin pilalla, jos se on synnyttänyt kersan tai useamman. Se on se joku hienoinen muutos naisessa, joka ei enää sitten sytytä erityisemmin, vaikka henkilö itsessään olisikin ihan viehättävä. Ei minulla ole vars. mitään lastentekoa vastaan, se on jokaisen oma juttu, mutta pidän aika epätodennäköisenä, että itse mieltyisin erityisemmin naiseen, joka synnyttänyt.
 
Sanomattakin selvää että Harkimon, H.Jortikan ja J.Tammisen ajattelu vie halut pois yli kuukaudeksi. Ja koska sitä vastakkaista ketjua ei enää ole niin todetaan että on niitä vastakkaisen reaktion aiheuttajia kiekossakin, tosin pelaajiston puolella.
 

scholl

Jäsen
Raikkaan mainitsemia muutoksia en itse edes pohtinut, mutta tilannehan on se, että siinä on tehty valinta. Joka lähtee puuhastelemaan, polkekoon sen jälkeen miehensä kanssa tai sitten ei lähde puuhastelemaan alunperinkään.

Toisena pointtina täytyy vielä sanoa sekin, että en itse missään tapauksessa elä sellaisessa harhakuvitelmassa, että olisin jonkinlainen normijannu. Niinpä jos tietäisin, että nainen olisi lapsipuuhastelussakin ollut niin tajuaisin hänen olleen sängyssä jonkun pertin kanssa. Parempi ettei joudu konfrontaatioon ja vaatimaan perusteluja siitä, miksi ketäkin nainen on nainut ennenkuin seksiin lähtisin, joten pidättäydytään niissä naisissa, mitkä eivät puuhastele, eivätkä muutenkaan sekoile jokaisen vastaantulijan kanssa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulli kirjoitti:
Ja toinen hirvitys on ihan oikeasti Hannele Lauri uskokaa tai älkää mutta hoho.

Tässä samaa mieltä.

Hannele Lauri on oikein tyyppiesimerkki siitä kuinka kauneusleikkaukset parhaimmillaan "kaunistavat".
Hyi helv...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ted Raikas kirjoitti:
Hyviä pointteja, etenkin tuo lapsipuuhastelu. En tiedä onko muita samanmielisiä, mutta omasta mielestäni nainen on jossain määrin pilalla, jos se on synnyttänyt kersan tai useamman. Se on se joku hienoinen muutos naisessa, joka ei enää sitten sytytä erityisemmin, vaikka henkilö itsessään olisikin ihan viehättävä. Ei minulla ole vars. mitään lastentekoa vastaan, se on jokaisen oma juttu, mutta pidän aika epätodennäköisenä, että itse mieltyisin erityisemmin naiseen, joka synnyttänyt.

Pienenä varmennuksena vaikka ei suoranaisesti ketjun aiheeseen liitykään.

Olettakaamme, että sinulla on naisystävä ja teille tulee lapsi tai teette lapsen niin kuinka käyttäydyt tässä tilanteessa, vai oletko niin ehdoton, että jos nainen ottaa puheeksi lapsen hankinnan niin siinä vaiheessa Ted Raikas vaihtaa kortteeria?

Toivottavasti ei ole liian henk.koht. utelu.

vlad.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
scholl kirjoitti:
Toisena pointtina täytyy vielä sanoa sekin, että en itse missään tapauksessa elä sellaisessa harhakuvitelmassa, että olisin jonkinlainen normijannu. Niinpä jos tietäisin, että nainen olisi lapsipuuhastelussakin ollut niin tajuaisin hänen olleen sängyssä jonkun pertin kanssa.
Jumanskekkulis, noinhan sen täytyy mennä. Ensin on todellakin oltava jonkun pertin kaa ”silleen” ennen kuin voi lapsipuuhastella. Kyllä nyt normijannuja ketuttaa kun eivät ole tuota tienneet.
Hih, intoa piukassa ovat polkeneet vaikka parasta ennen päiväys onkin jo mennyt "umpeen".

Terveisin koo
 

scholl

Jäsen
vlad kirjoitti:
Pienenä varmennuksena vaikka ei suoranaisesti ketjun aiheeseen liitykään.

Olettakaamme, että sinulla on naisystävä ja teille tulee lapsi tai teette lapsen niin kuinka käyttäydyt tässä tilanteessa, vai oletko niin ehdoton, että jos nainen ottaa puheeksi lapsen hankinnan niin siinä vaiheessa Ted Raikas vaihtaa kortteeria?

Toivottavasti ei ole liian henk.koht. utelu.

vlad.

Meinaatko ettei Ted Raikas voi neuvotella alunperin sellaista diiliä, ettei tuollaista asiaa oteta asialistalle? Uuno Turhapuron aviosopimuksessa kerrotaan jopa miten nakit keitetään.

Tai sitten käy niinkuin lehdistön mukaan suurimmalle osalle suomalaismiehistä eli avioliitossa seksi ei maita.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ainakaan ketään Saksan ns. naisten futismaajoukkueen pelaajaa. Se maalivahtikin näyttää joltain miespuoliselta homolta. Ja kukas tämä maailman paras hyökkääjä olikaan niillä? Niin maskulineen, kasvaako parta?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Blackie kirjoitti:
En ainakaan ketään Saksan ns. naisten futismaajoukkueen pelaajaa. Se maalivahtikin näyttää joltain miespuoliselta homolta. Ja kukas tämä maailman paras hyökkääjä olikaan niillä? Niin maskulineen, kasvaako parta?

Birgit Prinz. Itse polkaisisin kyllä vaikka ilmaiseksi.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämän naikkosen jättäisin kyllä selkeästi polkaisematta:

http://www.wimp.com/babushka/ (videopätkä)

Kovin tyrkyttää tavaraansa, muttei oikein saa minua vakuuttumaan ostopäätökseen asti.
 
Tämä ketju on nostanut päätään. Tässä muutama leidi, jonka vastakohtia en polkaisisi mistään hinnasta.

- Christina Ricci
- Heather Graham
- Evangeline Lilly
- Winona Ryder
- Sonja Kailassaari
- Terhi Kokkonen
- Paula Vesala
- Jenni Vartiainen

Edit: Muokkasin.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
koo kirjoitti:
Jumanskekkulis, noinhan sen täytyy mennä. Ensin on todellakin oltava jonkun pertin kaa ”silleen” ennen kuin voi lapsipuuhastella. Kyllä nyt normijannuja ketuttaa kun eivät ole tuota tienneet.
Hih, intoa piukassa ovat polkeneet vaikka parasta ennen päiväys onkin jo mennyt "umpeen".

Terveisin koo

Täytyy muistaa se tosiasia, että normijengiä ei kiinnosta ketä he polkevat kunhan pääsevät polkemaan. Muutenkaan heitä ei asiat paljon kiinnosta. Pääasia että on jotakin puuhaa.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minusta seuraava aspekti on jäänyt huomioimatta. Eli kuinka paljon olisit valmis tekemään sen eteen, että pääsisit polkaisemaan unelmiesi naista?

Eli polkisitko esimerkiksi Black eyed peasin laulajaa, jos sinun tarvitsisi ensin polkaista jotain saman bändin räppäreistä?

Ja lisää esimerkiksi näin:

Polkisitko Kiiraa, jos pitäisi Raunoa...
Polkisitko Angelina Jolieta, jos pitäisi Bratt Pitt...

Ja kuten vanha kansa sanoo "Homo ei ole se, joka panee vaan se jota pannaan".
Joten tähän tarvitaan seuraava algoritmi:

1. Polkisitko Kiiraa jos pitäisi ... Raunoa
2 Antaisiko Raunon polkaista, jos saisit sitten ... Kiiraa

Varmasti nokkelat keksivät lisää hyviä esimerkkejä.
 

Klassikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssikerho
En polkaisisi seuraavia henkilöitä:
-Laura Närhen vastakohta
-Molly Parkerin vastakohta
-Evangeline Lillyn vastakohta
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vlad kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian henk.koht. utelu.
Ei ole. Ihan asiallinen kysymys.

Otit esiin tärkän seikan, johon on aika vaikea vastata, mutta elämäntilanne siinä kohtaa olisi varmasti jo hyvinkin erilainen. Ajatukseen isyydestä olisi kypsynyt ja oppinut suhtautumaan eri tavalla. Tällöin lapsen syntymä ja sen jälkeiset ajat ja asiat nousisivat ihan eri arvoon. Tuskin siis naista jättäisin lapsen takia, se olisi moraalitonta ja oudoksuttavaakin. Jos lapsia rupeaa puskemaan maailmaan, niin vastuu olisi otettava, vaikka kuinka vastenmieliseltä tuntuisikin. Eihän näitä toisaalta etukäteen voi tietää tarkalleen.

Elämäntilanteeni on nyt kuitenkin tämä ja tullee syistä tai toisista pysymäänkin sellaisena pitkään, kuka tietää vaikka loppuun asti. Tällöin suhtautumiseni yh-äiteihin ja vastaaviin naisiin on aika vieroksuva ja epäkiinnostunut. Tuskin sellainen ihminen antaisi minun elämääni juuri sitä, mitä haluan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös