Et ole vastannut suoraan oikeastaan yhteenkään viestiin, mitä olen tänään kirjoittanut. Et yhteenkään. Jokainen esittämäni pointti on hukkunut vastauksissasi.Vähiten olennasia?
Tuossa on 100% viesteistä joka johti tämän ketjun ylösnostamiseen. Mukana niiden koko sisältö.
Miten voin tarkasti valikoida vaan ne viestit jotka olisivat omalta kannaltani edullisimmat tapauksessa jossa ei ole lainkaan valikointia vaan on toimitettu kaikki viestit? Tässä ei ole otettu vain rusinoita pullasta, vaan mukana on ihan koko lettutaikina.
Minulla on siis a) muita syyllistävä asenne b) käyttäydyn todella epäkunnioittavasti muita kohtaan, mutta en mene henkilökohtaisuuksiin? Minun on hyvin hankala päästä kiinni tähän kritiikin kärkeen.
Sinä sanot että minä en jotenkin vastaa perusteellisesti pointteihin, mutta minäpä sanon että minun on hankala osua näihin jatkuvasti liikkeessä oleviin maalipuihin. Keskustelun jatkaminen Posi-ketjussa taas vähän niinkuin lopahti kun vastauksesi meni omien tuntemuksiesi tilittämiseksi ja sen kertomiseksi mitä minä ajattelen. Lähtökohtaisesti en keskustele ajatustenlukijoiden kanssa. Se on vähän pointless koska ajatustenlukija tietää jo vastaukseni joten mitä sitä turhaan toistelemaan mitä ajatustenlukija jo tietää.
Ja miten ihmeessä yhdistät muita syyllistävän asenteen ja epäkunnioittavan käyttäytymisen henkilökohtaisuuksista puhumiseen? Kyse on täysin eri asioista. Pahoittelen jos tämä on liian alentavasti sanottu, mutta ymmärrätkö mitä henkilökohtaisuuksista puhuminen tarkoittaa? Vaikuttaa siltä, että et ymmärrä.
Vastaukseni posiketjussa oli mielestäni täysin asiallinen, eikä todellakaan sellainen, että siihen pitäisi jättää vastaamatta kokonaan. Kerroin siinä omat näkemykseni kyseisestä pelaajasta ja siitä miten pelaajia yleisesti arvioidaan. Vastaamatta jättäminen tällaisen tekoselityksen kera on todella epäkunnioittavan tuntuista.
Ja kyllä, olet todellakin puhunut jatkuvasti niistä viesteistä, joista tässä ketjussa käynnissä oleva keskustelu kyllä tavallaan lähti, mutta niissä ei tapahtunut mitään niin erikoista, että se olisi tämän kaltaista keskustelua aiheuttanut. Reaktiosi ja viestisi tässä ketjussa ovat niitä syitä tähän kaikkeen. Olen käytännössä sanonut tämän jo monta kertaa, mutta sivuutat sen ihan täysin, kuten kaiken muunkin mitä sanon.
Jos haluat keskustella asiallisesti ja siten, että et suututa muita, niin ota muut huomioon. Lue muiden viestit läpi, vastaa niihin kunnolla ja ajattele asioita myös toisen osapuolen kannalta. Nyt et sitä tee, vaan käyttäydyt ylimielisesti, itsekkäästi ja epäkunnioittavasti. Viestistä toiseen. Etkä reagoi mitenkään siihen, kun sinulta kaivataan muutosta tähän, vaan jatkat samalla linjalla loputtomiin, etkä edes yritä päästä sopuun tai ymmärtää muita.
Ei tässä ole mitään "jatkuvasti liikkeessä olevia maalipuita", vaan minäkin olen puhunut samoista asioista jo monta viestiä, joka johtuu juuri siitä, että et reagoi tai kommentoi niitä mitenkään, etkä yritäkään ymmärtää mistä puhun. Ei sinun tarvitse haravoida mitään tuhatta viestiä läpi, vaan ota se yksi viesti ja vastaa siihen kunnolla. Edes se yksi. Edes kerran.
Tunnen olevani pakotettu arvailemaan mitä ajattelet, kun et itse sitä kerro. Tämä näyttäytyy juuri siten, että et vastaa viesteihin kunnolla ja kiertelet selvästi kommentoimasta suurinta osaa asioita, mistä viesteissä puhutaan.