Pikkufiba löytyi, joka oli tullut viime yön päivitysten yhteydessä. Vika korjattu.Laitetaan nyt tänne, kun tuli ekana mieleen. Eli minulla ei ainakaan toimi SaiPan sivujen artikkelit. Toimiiko muilla?
Pikkufiba löytyi, joka oli tullut viime yön päivitysten yhteydessä. Vika korjattu.
Aina joukkueen ja sen sidosryhmien tukena olevia faneja on ilo palvella!Lllllloistavaa! Toivottavasti illan liveseuranta ei kohtaa ongelmia.
Pikkubugi, korjattu.Mennään tuonne otteluohjelmaan ja valitaan oikealta valikosta joku vanhempi kausi ja "Päivitä lista", niin se tarjoaa ainoastaan tämän kauden ohjelmaa. Olisi ollut tarvetta silmäillä hieman edellisten kausien juttuja, vaikkei sieltä ihan niitä vanhimpia taida löytyäkään.
Onkos mahdollinen bugi vai olenko vaan tyhmä.
Kirjaudun tunnuksilla SaiPan nettisivuille, klikkaan keskustelu ja palsta pyytää minua kirjautumaan uudestaan keskustelupalstalle. Yritän kirjautua samoilla tunnareilla, mutta keskustelupalsta herjaa, että tälläisiä tunnuksia ei ole olemassakaan.
Eli voitinko "bugi-arvonnasta" palkinnon vai onko vika koneen ja tuolin välissä?
Minulla oli muistaakseni juuri vastaava ongelma, ja se korjaantui kun pyysin ylläpitoa vaihtamaan salasanani. Pyynnönhän saa lähetettyä sieltä sivun alareunan Ota yhteyttä -linkin kautta.Kirjaudun tunnuksilla SaiPan nettisivuille, klikkaan keskustelu ja palsta pyytää minua kirjautumaan uudestaan keskustelupalstalle. Yritän kirjautua samoilla tunnareilla, mutta keskustelupalsta herjaa, että tälläisiä tunnuksia ei ole olemassakaan.
Minulla oli muistaakseni juuri vastaava ongelma, ja se korjaantui kun pyysin ylläpitoa vaihtamaan salasanani. Pyynnönhän saa lähetettyä sieltä sivun alareunan Ota yhteyttä -linkin kautta.
Justiinsa tuo tilanne oli minullakin. Eli yhteydenottoa ylläpidolle, hopihopi.Itsellä herjaa salasanaa/käyttäjätunnusta, vaikka eka kirjautuminen onnistuu moitteetta ja samoilla koitan...outoa.
Itselläni oli tuota samaa ongelmaa kun koitin kirjautua Internet exploreria käyttäen. Firefoxin kanssa samaa ongelmaa en ole kohdannut...Itsellä herjaa salasanaa/käyttäjätunnusta, vaikka eka kirjautuminen onnistuu moitteetta ja samoilla koitan...outoa.
http://jeremyllyniemi.blogspot.com/
Jere Myllyniemen voisi rekrytoida blogaajaksi saipa.fi -sivustolle kun näyttää tuo kirjoittaminen luistavan vapaa-ajallakin.
Tässä nyt kävi niin, että poissa silmistä, poissa mielestä. Kyseinen bugi ilmeni vain IE:ssä, joka puolestaan ei ole minulla koskaan käytössä. Sitten ajoittain unohtuu testata kaikki sivut myös IE:ssä.Erittäin nopeaa toimintaa sivujen korjaamisessa. Rispect!
SaiPan kotisivuista pientä kommenttia...
Yritin jo tuonne sivujen ylläpidolle laittaa asian tiimoilta viestiä, muttei asia korjaantunut.
Eli tuon "juttukuvan" alla oleva palkki on nyt ollut kuukausia "puolikas". Kyllähän siitä saa selvää mikä sen ko. jutun aihe on mutta ei luulisi olevan kummoinen asia korjata.. Jos joku kehtais jollekkin niin olisin tyytyväinen. Sivut ovat kyllä muuten täydelliset. Tietysti saisi olla enemmän positiivisia juttuja... ;)
Mikä selain + versio? Itse en saa toistumaan IE 6,7,8, FFOngelma toistunut!
Mikä selain + versio? Itse en saa toistumaan IE 6,7,8, FF
3.6.2, Opera 9.64, Chrome 4.1, SeaMonkey 2.0.3.
IE 6 on testattu ohjelmalla, joka pyrkii toistamaan IE 6:n käyttäytymisen mahdollisimman tarkasti.IE
Versio: 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr......
Kannattaisiko harkita IE8 -selaimeen vaihtamista vai onko kyseessä jonkin ison yrityksen company policy, mihin nykyäänkin vielä kauhukseen törmää aika usein?