Keskustelua SaiPan kotisivuista – www.saipa.fi

  • 121 923
  • 354

strongelf

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Osuit asian ytimeen. Taisi 60-vuotias SaiPa yllättää itse itsensä, kun eivät ajoissa tajunneet ruveta keräämään aineistoa.

Jep, pettynyt olo tuli kun dvd:n kelasi läpi, erityisesti maalikoostelevy oli aikamoista looppia ja vielä niin tuoreilta vuosilta. Olisi ollut kiva kun olisi ollut koko 60 vuoden ajalta pätkiä eri matseista tai aiankin 80-90 luvultakin.

Hiukan sellainen olo tuli ittelekkin että kiirellä on levy väännetty. Muuten hyvä idea.
 

Aksu

Jäsen
Mainittakoon sellainen asia, että eilen päivällä alkanut katkos SaiPan sivujen toiminnassa johtuu Elisan tietoliikenneverkossa olevasta viasta. Se häiritsee palveliyhteyksiä. Vikaa on korjattu eilisestä lähtien, mutta minulla ei ole tietoa milloin ongelma on korjattu.
 

stuba

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues
Laitetaan nyt tänne, kun tuli ekana mieleen. Eli minulla ei ainakaan toimi SaiPan sivujen artikkelit. Toimiiko muilla?
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täältä nyt kiitokset ylläpidolle, hienoa toimintaa! Pressitilaisuus omalta koneelta katsottu ja ei edes pätkinyt kertaakaan. Esimerkkiä muille liigajoukkueille.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Erittäin suuri kiitos sivujen ylläpidolle. Sivut ovat erittäin toimivat sekä monipuoliset ja etenkin videosali on hieno juttu. Jatkakaa samaan malliin :)
 

Spac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sarı ve siyah, HIFK, Ketterä
Mennään tuonne otteluohjelmaan ja valitaan oikealta valikosta joku vanhempi kausi ja "Päivitä lista", niin se tarjoaa ainoastaan tämän kauden ohjelmaa. Olisi ollut tarvetta silmäillä hieman edellisten kausien juttuja, vaikkei sieltä ihan niitä vanhimpia taida löytyäkään.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Mennään tuonne otteluohjelmaan ja valitaan oikealta valikosta joku vanhempi kausi ja "Päivitä lista", niin se tarjoaa ainoastaan tämän kauden ohjelmaa. Olisi ollut tarvetta silmäillä hieman edellisten kausien juttuja, vaikkei sieltä ihan niitä vanhimpia taida löytyäkään.
Pikkubugi, korjattu.
 

Wolves

Jäsen
Onkos mahdollinen bugi vai olenko vaan tyhmä.

Kirjaudun tunnuksilla SaiPan nettisivuille, klikkaan keskustelu ja palsta pyytää minua kirjautumaan uudestaan keskustelupalstalle. Yritän kirjautua samoilla tunnareilla, mutta keskustelupalsta herjaa, että tälläisiä tunnuksia ei ole olemassakaan.

Eli voitinko "bugi-arvonnasta" palkinnon vai onko vika koneen ja tuolin välissä?
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Onkos mahdollinen bugi vai olenko vaan tyhmä.

Kirjaudun tunnuksilla SaiPan nettisivuille, klikkaan keskustelu ja palsta pyytää minua kirjautumaan uudestaan keskustelupalstalle. Yritän kirjautua samoilla tunnareilla, mutta keskustelupalsta herjaa, että tälläisiä tunnuksia ei ole olemassakaan.

Eli voitinko "bugi-arvonnasta" palkinnon vai onko vika koneen ja tuolin välissä?

Et ole ainut. Itsellä sama homma joten empä ole jaksanut edes koittaa kirjautua.

Edit. Juu ei toimi ei....
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kirjaudun tunnuksilla SaiPan nettisivuille, klikkaan keskustelu ja palsta pyytää minua kirjautumaan uudestaan keskustelupalstalle. Yritän kirjautua samoilla tunnareilla, mutta keskustelupalsta herjaa, että tälläisiä tunnuksia ei ole olemassakaan.
Minulla oli muistaakseni juuri vastaava ongelma, ja se korjaantui kun pyysin ylläpitoa vaihtamaan salasanani. Pyynnönhän saa lähetettyä sieltä sivun alareunan Ota yhteyttä -linkin kautta.
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Minulla oli muistaakseni juuri vastaava ongelma, ja se korjaantui kun pyysin ylläpitoa vaihtamaan salasanani. Pyynnönhän saa lähetettyä sieltä sivun alareunan Ota yhteyttä -linkin kautta.

Itsellä herjaa salasanaa/käyttäjätunnusta, vaikka eka kirjautuminen onnistuu moitteetta ja samoilla koitan...outoa.

Edit. Ettei ihan "vinkumiseksi" mene, pakko kyllä kiittää sivujen ylläpitoa loistavasta työstä. Parhaat koko liigasta imho.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
SaiPan kotisivuista pientä kommenttia...

Yritin jo tuonne sivujen ylläpidolle laittaa asian tiimoilta viestiä, muttei asia korjaantunut.

Eli tuon "juttukuvan" alla oleva palkki on nyt ollut kuukausia "puolikas". Kyllähän siitä saa selvää mikä sen ko. jutun aihe on mutta ei luulisi olevan kummoinen asia korjata.. Jos joku kehtais jollekkin niin olisin tyytyväinen. Sivut ovat kyllä muuten täydelliset. Tietysti saisi olla enemmän positiivisia juttuja... ;)
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Näköjään korjattu..

Erittäin nopeaa toimintaa sivujen korjaamisessa. Rispect!
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Erittäin nopeaa toimintaa sivujen korjaamisessa. Rispect!
Tässä nyt kävi niin, että poissa silmistä, poissa mielestä. Kyseinen bugi ilmeni vain IE:ssä, joka puolestaan ei ole minulla koskaan käytössä. Sitten ajoittain unohtuu testata kaikki sivut myös IE:ssä.

Tästäkin oli mainittu tosiaan aikaa sitten mutta kun jäi heti korjaamatta, unohtui koko asia.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Nyt täytyy antaa positiivista palautetta SaiPan nettisivujen ylläpitäjille! Ensinnäkin sivut ovat kokonaisuudessa olleet minusta aivan loistavat jo pari vuotta. Menee heittämällä ohi monista seuroista. Oli sitten kyse SM-liiga tai NHL- joukkueista. Mutta nyt tuli olo että pitää ihan sanoiksi pukea kiitokset kun luin tätä valmennusjohdon haastattelua kauden tapahtumista. Erittäin ansiokasta toimittajatyötä. Huomaa että ylläpito todella välittää jääkiekosta ja SaiPasta, eikä vaan tee työtään virkamiesmäisesti. Kiitos myös facebook- sivustosta. Nopeuttaa hyvien juttujen löytämistä kun tuolla SaiPan kotisivuilla ei kuitenkaan tule niin usein vierailtua näin kauden loputtua. Mahdollisesti myös twitter tulossa mukaan kuvioihin?

Kiitoksia arvokkaasta työstä SaiPa.fi sivuston ylläpito!
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
SaiPan kotisivuista pientä kommenttia...

Yritin jo tuonne sivujen ylläpidolle laittaa asian tiimoilta viestiä, muttei asia korjaantunut.

Eli tuon "juttukuvan" alla oleva palkki on nyt ollut kuukausia "puolikas". Kyllähän siitä saa selvää mikä sen ko. jutun aihe on mutta ei luulisi olevan kummoinen asia korjata.. Jos joku kehtais jollekkin niin olisin tyytyväinen. Sivut ovat kyllä muuten täydelliset. Tietysti saisi olla enemmän positiivisia juttuja... ;)

Ongelma toistunut!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös