Keskustelua SaiPan kotisivuista – www.saipa.fi

• 122 535
  • 354

Aksu

Jäsen
Mikäköhän mättää taas tässä työkoneessa, kun avaan esimerkiksi tuon "myllyniemi sivussa perjantaina", niin se teksti vain vilkahtaa taustalla ja häviää kokonaan? Saan kyllä luettua kun "maalaan tekstin". Nämä ongelmat alkoivat vasta, kun tuli tämä uusittu sivusto.

Eli mitä eroa on näillä sivuilla:

- Myllyniemi sivussa perjantaina (juttu ei näy)
- Toimisto sulkee perjantaina klo 14.00 (juttu ei näy)
- Etelä-Saimaa turnaus viikonvaihteessa (näkyy normaalisti)
- Liveseuranta ottelusta Jukurit - SaiPa (juttu ei näy)
....

Ja selaimen versio on 7.0.5730.11CO

Ero on siinä, että normaalisti näkyvä juttu on pääuutinen ja nuo muut "normaaleja" uutisia.

Selvitämme asiaa ja korjaamme sen mahdollisimman pian.

SaiPan sivut ovat olleet eilisestä asti täysin jumissa. Minulla käy niin, että sivuilla ehtii surffata ehkä n. 30 sekuntia ja sitten sivut on jumissa, eikä voi muuta kuin poistua sivuilta hetken odottelun jälkeen.

Turha kuitenkaan tällaisesta on paljon valittaa, kun tiedetään että sivut on kohta taas entistä nopeammat. :) Nostin kuitenkin asian esille, koska kaikki palaute on sallittua.

ahal

Jäsen
Sivut eivät ole jumissa, mutta pieni fiba on yhä korjaamatta. Historia-valikossa valmentajien osiossa vuosilukujen ja nimien rivitys ei stemmaa. Ainakaan Chromessa eikä Firefoxissa tai IE8:ssa. Ensin mainitussa on vielä hieman enemmän korjattavaa kuin muissa. Eiköhän nuokin saisi kohilleen, muuten ei vuosista ja nimistä oikein ota tolkkua.

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viimeinen harkkapeli katseltavissa SaiPan kotisivujen kautta 5 €:n hintaan! Hieno juttu! Toivotaaan ettei tule teknisiä ongelmia Urhon tapaan.

http://www.saipa.fi/page.php?id=18&a=1604

Hieno homma näin vastapuolen näkökulmastakin. Varsinkin, kun Pelicansin harjoituspelejä pääsee näkemään tänä syksynä vain muutaman. Hintakin on kohtullinen verrattuna esim. Sportin vastaavan hintoihin.

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti lähetys toimii ok. Pakkohan toi on ostaa, ku paikalle ei kerkeä. Harmittaa vaan ku ois saanu legendaarisen Taurun selostamaan viel. Ois nähny miten pihalla äijä oikeesti on tapahtumista ja toki ois myös sen kunnian selostaa jopa yksi TV peli, kun on pitkän uran jo radioon selostanu. Tosin eiköhän Urho Eeron palkaa SaiPan pelejä Totalille selostamaan :)

Imone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Minnesota Wild, Tyler Redenbach
Itse ostin pelin juuri äsken, ja aktivointikoodi tuli välittömästi sähköpostiin. Toivottavasti tuo lähetys huomenna tulee toimimaan.

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tosin eiköhän Urho Eeron palkaa SaiPan pelejä Totalille selostamaan :)

Valitettavasti tämä ei tule tapahtumaan, koska kaikki päälähetyksen ulkopuolelta tulevat ottelut lähetetään ilman selostusta. Eli ilmeisesti URHO lähettää vain yhteen otteluun kaluston paikalle ja muista peleistä tulee sitten vain kuvaa.

skode

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Valitettavasti tämä ei tule tapahtumaan, koska kaikki päälähetyksen ulkopuolelta tulevat ottelut lähetetään ilman selostusta. Eli ilmeisesti URHO lähettää vain yhteen otteluun kaluston paikalle ja muista peleistä tulee sitten vain kuvaa.

Ai? Mie jotenkii elin siin käsityksessä et selostus olis joka pelissä, mut tulis jostai studiosta (mistä selostettais kaikki muut kuin ns. pääpeli). Saapahan tota sit yrittää radion tai netin kans kokeilla et synkkaako lähetys mllään tavalla Eeron kans jos tuntuu et selostusta tarvii..

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saapahan tota sit yrittää radion tai netin kans kokeilla et synkkaako lähetys mllään tavalla Eeron kans jos tuntuu et selostusta tarvii..

Haluatko oikeasti katsoa SaiPan pelin Eeron selostamana?

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Ketähän tässä nyt sitten uskoo tuossa selostusasiassa? Kuitenkin tuolla Urhotv.n sivuilla sanotaan, että kaikki ottelut on suoria JA selostettuja.
Niin,että jos on selostus, olkoon vaikka Tauru, tai Tauno Touho, aivan sama, kunhan selostus on.
Turhaa vikinää selostajasta!!!

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Makuasioithan nämä ovat mutta itse katselisin mieluummin pelin ilman Eeron selostusta :) Vielä pahempi painajainen olisi Mikko Hannulan tai Keijo Kaskiahon selostus.. :)

Imone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Minnesota Wild, Tyler Redenbach
Siis selostushan tulee jokaisesta ottelusta, mutta kuten skode sanoi kaikki ottelut selostetaan jostain studiosta(ei siis paikanpäältä)lukuunottamatta tuota UrhoTV:n "pääottelua".

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Jaa mie olin jossain uskossa, ettei selostettaisi.. Noh, parempi näin koska Total löytyy tästä taloudesta.

Eli älkää minua uskoko.

edit: Piti vielä tarkistaa tuo homma ja luetun ymmärtämisessä ollut meikäläisellä puutteita. Tuossa Urho TV:n omassa ketjussa sanottiin joku tovi sitten, ettei joka paikkakunnalle lähetetä selostajia enää ja jotenkin olin saanut sen siihen muotoon, että pelejä ei selosteta.

Viimeksi muokattu:

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Nyt on katseluoikeudet illan peliin hommattu. Saa nähdä miten Marko selostuksesta suoriutuu :)

Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka moni tuon koodin ostaa. Sitä tuskin julkaistaan missään lähetyksen jälkeen?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kenelle nuo rahat tuosta lähetyksestä pääasiassa menee? Tietääkö joku? Lähinnä mietin, että jos SaiPa nettoaa siitä, niin silloin ainakin pitäisi tukea rahallisesti.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Mielenkiintoista olisi tietää, kuinka moni tuon koodin ostaa. Sitä tuskin julkaistaan missään lähetyksen jälkeen?

Omalla kohdalla ostaminen tyssäsi siihen, että verkkopankkitunnukset eivät ole tässä vieressä ja edes luottokortilla ei pysty näköjään maksamaan ilman noita tunnuksia. Paypal ja Neteller -tilit löytyisivät, mutta niitä ei tueta - puhumattakaan siitä, että koodin voisi tilata tekstarilla.

Noh, hienoa kuitenkin, että tällaista tarjotaan. Ehkäpä tulevaisuudessa nuo maksutavatkin monipuolistuvat.

Ferris

Jäsen
Kuinkas nopeesti teille on se kuittaus tullut sähköpostiin? Itse makselin tuossa Visa Electronilla n. 5 min sitten eikä kuittausta/aktivointikoodia ole näkynyt vielä emailissa.

lommi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New England Patriots
Kuinkas nopeesti teille on se kuittaus tullut sähköpostiin? Itse makselin tuossa Visa Electronilla n. 5 min sitten eikä kuittausta/aktivointikoodia ole näkynyt vielä emailissa.

Täällä suunnalla sama homma ja about 10min mennyt aikaa, mutta verkkopankin tunnuksilla maksoin itse.

Edit: Sieltä tuli, että tupsahti! Nyt vain odottelemaan matsin alkua.

Itse maksoin pankkitunnuksilla ja maksun jälkeen avasin sähköpostin ja tunnukset olivat jo saapuneet eli noin 4 sekuntia maksun jälkeen tunnukset olivat perillä.

edit: Ja striimi näyttää olevan ihan ok pienelle näytölle.

Viimeksi muokattu:

Ferris

Jäsen
Itse maksoin pankkitunnuksilla ja maksun jälkeen avasin sähköpostin ja tunnukset olivat jo saapuneet eli noin 4 sekuntia maksun jälkeen tunnukset olivat perillä.

Ok. Tässähän kävi just niin, että kun ehdin jo lähettää mailia perään, niin sillä aikaa se aktivointikoodi tulikin jo! :D

Nyt sitten vaan jännäämään lähetyksen laatua ja 2megasen yhteyden riittävyyttä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy