Spac kirjoitti:Tällä hetkellä sivut alkavat ollakin näköjään jo ihan täydessä tikissä - mitä nyt pikku fiboja siellä täällä (Sinisalot yms..). Kaikessa hiljaisuudessa kritiikin keskellä hommat ovat valmistuneet. Parempi näin.
Murmeli kirjoitti:Kauden 2006-07 sivuston aikataulu muuttui jossain vaiheessa niin, että heinäkuun alusta pitäisi olla auki mutta tämä tuskin toteutuu. Tarkkaa tietoa ei minulla avauspäivämäärästä ole.
Tutkimattomia ovat päättävien tahojen tiet..Gleb kirjoitti:En ymmärrä miksi kaikki pitää aina jättää viime tippaan. Jos kerran sivut on tarkoitus tehdä kokonaan uusiksi, miksi sitä ei tehdä jo keväällä tai viimeistään alkukesästä? Johan kausikorttejakin täysillä myydään, miksi eivät sivutkin voisi olla jo nyt kunnossa? Osa pelaajasopimuksista ja muista asioista tietenkin varmistuu vasta kesän aikana, mutta ne on sitten nopea sinne päivittää jos pohjat ovat valmiina.
Jotenkin aika sekaisen ja levottoman oloinen ulkoasu, ei kyllä hivele silmää ollenkaan. No, joka tapauksessa, sisältöhän se on, mikä lopulta ratkaisee. Toivottavasti tällä kaudella saataisiin vaikka se kuntoon.Jubomir kirjoitti:Uudet sivut näköjään avattu.
Vastaavannäköiset nuolet vaihtavat kuukautta ainakin kalenterissa, joten lieneekö tarkoitus selailla viimeisimpiä uutisia eestaas. Jos on, niin itse en saanut ainakaan toimimaan. Samoin kalenteri "ei toimi", jos avaat jonkin päivän ottelun auki, ei enää saman kuukauden toinen päivä aukea ennenkuin on käynyt toisessa kuussa noiden nuolien kautta ja palannut takaisin.Gleb kirjoitti:Etusivun kuvan vieressä on nuolet jotka eivät tee mitään, ilmeisesti on tarkoitus että otteluista on jatkossa useita kuvia ja näistä nuolista voi kuvia vaihtaa?
Itse asiassa tuosta listasta puuttuu aina ensimmäinen pelaaja, ja pistepörssissä se on Eetu. Sitten taas jos listan järjestää vaikkapa nimen mukaan, jää Bergenström pois.Spac kirjoitti:Tulin juuri huomanneeksi, että Holman Eetu puuttuu täysin pistepörssistä.
Tekninen ylläpito ei nykyään juuri Jatkoajassa surffaile, joten kannattaa kaikista bugeista pistää palautetta.Andrej kirjoitti:Itse asiassa tuosta listasta puuttuu aina ensimmäinen pelaaja, ja pistepörssissä se on Eetu. Sitten taas jos listan järjestää vaikkapa nimen mukaan, jää Bergenström pois.
Taulukon indeksointi taitaa PHP:ssä alkaa nollasta?
Kaipa ylläpito täältäkin tuon näkee, kun ei SaiPan omilla sivuilla ole keskustelupalstaa.