Lupsu kirjoitti:
Mielestäni jokaisen keltamustasti ajattelevan intresseihin kuuluisi että molemmat, niin fani- kuin virallisetsivut toimisivat. Saipa tukee SaiPaFanien toimintaa paljon ja olisi kuvitellut pientä taustatukea löytyvän, mutta ei.
Vastaan tältä osin palautteeseen, joka kieltämättä oli täydellinen yllätys. Virallisten sivujen päivitykseen minulla ei ole oikeuksia, joten siltä osin olen palautteen ulottumattomissa. Fanisivujen päätoimittajan titteliä kantavana otan kantaa jälkimmäiseen osaan.
Faktat pöytään:
- Saipafanit.com pyörii täysin vapaaehtoisvoimin ja ilman minkäänlaista korvausta, SaiPa lienee maksaa virallisten sivujen tekijöille jotain vai kuinka?
- Liiga-SaiPa Oy on kohtuullista liikevaihtoa pyörittävä yritys enkä koe SaiPan kannattajana velvollisuudekseni tehdä seuralle ilmaista työtä. Teemme SaiPalle hyödyllisiä asioita VAPAA-AIKANAMME ja ILMAISEKSI jo nyt kun pyrimme aktivoimaan faneja seuran taakse. Murmelin sopimuksen sisällön virallisiin sivuihin liittyen sinä Lupsu tunnet varsin hyvin.
- Saipa.fi-sivuston ylläpito ei ole minulta pyytänyt yhtään juttua, haastattelua tai muutakaan apua kuluvan pelikauden alla tai sen aikana
- SaiPan muukaan henkilökunta ei ole pyytänyt minulta apua SaiPa.fi:n liittyvissä asioissa kuluvan pelikauden alla tai sen aikana
- SaiPaFanit harjoittaa fanitoimintaa. Yhteistyötä SaiPan kanssa on luonnollisesti ollut aiemmin ja tulee olemaan jatkossakin, oli fanisivuja olemassa tai ei. Siksi niiden vetäminen keskusteluun on vähintään outoa.
Murmeli vastaa palautteeseen omalta osaltaan jos tarpeelliseksi näkee. Minä toivon kuulevani jatkossa tämän suuntaiset purkaukset suoraan kasvotusten enkä aio jatkaa tätä julkista keskustelua tästä aiheesta pidempään. En ole tietoisesti ottanut SaiPan virallisten sivujen tasoon tai sisältöön mitään kantaa julkisesti enkä tee sitä nytkään.
Edit: Murmeli vastasi samaan aikaan kun kirjoitin.