Aika ikävä jäynä tehdä griini betonista ja maalaa se vihreäksi...17. väylä vaatii veronsa tänäänkin. Mahtava reikä.
Worse than most. Oli ihan kotoisen oloiset lyönnit.Bryson hieman hukassa...
Otin itse CyberGhostin VPN:n ja sen jälkeen vaan normaalisti GolfTV:n sivuilta tilaus. Minä otin tuon peruspassin, mikä on 90USD vuodessa kertamaksulla (reilu 6€ kuussa) ja tätä voi käyttää neljällä laitteella, eli voi hyvin jakaa jonkun kanssa jos haluaa. Tuolta näkyy ainakin PGA Tour, ET, PGA Champions Tour, LPGA, Korn Ferry Tour ja Challenge Tour. Ilmeisesti LET puuttuu. Kaikki majoritkin näyttäisi olevan kalenterissa.
Yhden viikonlopun perusteella toimii kuin tanssi. Kannattaa hankkia VPN ja kokeilla alkuun vaikka tämän viikon Playersia varten tuota 7 päivän ilmaista kokeilua: GOLFTV
Disclaimerina tietysti se, että joskus stream-palvelut tekevät kaikkensa sen eteen, että erinäiset VPN-kikkailut eivät toimi. Esim suomalaiset palveluntarjoajat tuntuvat laittavan kaiken kehitysrahansa siihen. GolfTV on ilmeisesti toiminut jo vuosikaudet hyvin VPN:llä. Itse olen yhdistänyt Singaporeen ja sitä kautta ainakin toimii hyvin.
Tuo äppi temppuilee aika paljonkin, läppärillä tosiaan toiminut aina hyvin.Ei kyllä täällä lähde, Featured holes kyllä kun näkyy normaalistikin, mutta main broadcast ei näy, vaikka minkä maan kautta kokeilee. Japani, Singapore ja Tshekki testattu ja pelkkää tyhjää pyörii.
E: No Chromella lähti Singaporesta kun tarpeeksi odotti ja valitti.
Lets go Spieth!
Joo koneella minä katsoin, kokeilin vaan Edgellä ensin. Äppiä en edes uskaltanut kokeilla.Tuo äppi temppuilee aika paljonkin, läppärillä tosiaan toiminut aina hyvin.
En tiedä vastausta tuohon, mutta jos on VPN jo käytössä niin eikös Mastersin näe ilmaiseksi myös masters.com.GolfTV:n käyttäjille kysymys, että näkyykö Masters ja onko joku maarajoitus ehtona vielä sille?
Rory tarvitsee pidemmän tauon että saa swinginsä takaisin raiteille. Kun McIlroyn pelistä ottaa pallon lyömisen pois, niin ei paljoa jää jäljellä. Putterista ei ole pelastajaksi. Kyllä se sieltä vielä tulee.Rose vetäisi komean takaysin ja on -7, Harman ja Matsuyama -3.
Tänään taas uusi päivä, odotan että ainakin Rory ja JT nousee listalla, saa nähdä mitä DJ ja Koepka tänään tekee.