cobol kirjoitti:Mutta kiekot jäävät, eivät mene ohi. Jos nämä urpot olisivat joskus nähneet esimerkiksi Hasekin pelaavan, itkeminen torjunnoista väärällä tavalla jäisi ehkä vähemmälle.
cobol kirjoitti:Opiskelkaa seuran historiaa ja tämä asia aukenee.
Voi vittu ku tuli taas egoistista ja halveksuvaa tekstiä!! Kyllä maalihvahdeista näkee monesta asiasta (tekniikka, liike, miten osaa torjua vetoja kulmiin/pois maalintekosektorilta yms.) kenestä on ainesta huipulle. Olen nähnyt Hallikaiselta 2 matsia (Kärpät ja Ilves). Kärppä peli oli koko jengin voitto ja erityisesti puolustus pelasi koko matsin ihan helvetin hyvin ja kärppähyökkääjien vedot tuli järjestäen huonoista paikoista. Ilves pelissä melko sama juttu vaikka pelin intensiteetti olikin nollassa. Kyllä jokereiden puolustuspeli on ollut noissa kahdessa näkemässäni pelissä se ratkaiseva tekijä eikä Joonaksen Hasekmaiset pelastukset. Minä en kyllä ole nähnyt Hallikaisen otteissa toistaiseksi mitään sellaista joka antaisi viitteitä huippuveskarista. En halua tässä nyt alkaa miestä ihan lyttäämään mutta toisaalta en ymmärrä mitä itse ajat takaa lyttäämällä meidän todennäköisesti loppukauden ykkösveskan!!
edit. Hasek on poikkeus joka vahvistaa säännön! Kyllä suurin osa (eurooppalaisista) huippuveskareista omaa hyvän liikkeen ja/tai torjuntatekniikan. Hasekmaisia "räpeltäjiä" ei juurikaan enää ole, jos ollenkaan.
Viimeksi muokattu: