Keskustelua Jatkoajan kolumneista ja artikkeleista

  • 1 186 917
  • 6 908

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos se näyttää klikkiotsikolta, kävelee kuin klikkiotsikko ja maistuu klikkiotsikolta, se on klikkiotsikko. Ihan sama, minkälaisia vasta-argumentteja viskotte. Klikkiotsikointi ei ole muuta kuin matalaotsaista klikkien keräämistä. Jos haluaa klikkejä, keskittyisi mieluummin laadukkaisiin kirjoituksiin. Jos siis haluaa erottua massasta edes jollain tasolla.

En minäkään tiedä, kuka on Patrick Curry tai kuka oli ECHL:n pistepörssin kakkonen. Alan silti klikkailemaan niitä otsikoita siinä vaiheessa kun sen otsikon takana oleva sisältö tarjoaa jotain muuta kuin uutissähkeen.

Kyllä siihen otsikkoon saa tuolla merkkimäärällä myös sen pelaajan nimen kerrottua halutessaan. Tulkitsen tämänkin casen niin, ettei vaan haluta. Syyt ovat ilmeiset. Mua ette hämää.
Onhan se tietysti vähän ikävä juttu klikeistä elävän sivuston kannalta kun jos kirjoitetaan koko uutinen auki otsikkoon niin miksi kukaan avaisi sen? Siis "ECHL:n pistepörssin kakkonen Patrick Curry siirtyy KalPaan 1+1 mallisella sopimuksella". Sitten jos tuosta ei uutisoida niin tullaan valittamaan miksi ei tehdä juttuja Liigasta. Kai niitä uutissähkeitä voi julkaista, eikä aina tarvitse olla mitään isoa profiilia tai analyysia siitä miten tämä vaikuttaa joukkueen mestaruus mahdollisuuksiin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Onhan se tietysti vähän ikävä juttu klikeistä elävän sivuston kannalta kun jos kirjoitetaan koko uutinen auki otsikkoon niin miksi kukaan avaisi sen? Siis "ECHL:n pistepörssin kakkonen Patrick Curry siirtyy KalPaan 1+1 mallisella sopimuksella". Sitten jos tuosta ei uutisoida niin tullaan valittamaan miksi ei tehdä juttuja Liigasta. Kai niitä uutissähkeitä voi julkaista, eikä aina tarvitse olla mitään isoa profiilia tai analyysia siitä miten tämä vaikuttaa joukkueen mestaruus mahdollisuuksiin.
Kävin kurkkaamassa JA:n toimituspuolen etusivun. Ainoa klikkiotsikko (pinnat siitä) tämän päivän kattauksessa on tuo "ECHL pistepörssin kakkonen", ja siinäkin avataan juttu siirtyvästä pelaajasta heti otsikon alapuolella. Ei siis tarvitse avata juttua kädet jännitykestä täristen vain saadakseen nimen selville. Olen edelleen sitä mieltä, että jos jutuissa on laatua, ne avataan otsikoista huolimatta. Ja edelleen olen sitä mieltä, että klikkiotsikointi on junttimaisinta mitä tiedän. Jos sillä saa niitä korvaamattomia klikkejä, niin varmaan ainakin joku on tyytyväinen. Mä olen niin vittumainen tyyppi, etten avaa ikinä klikkiotsikoita miltään sivustolta. Ihan vain periaatteen takia.
 
Onko tuo Liigan sääntöuudistus pelin nopeuttamisesta tarkoitus viedä vain harjoituskaudelle vai päteekö se runkosarjassa myös? Sitä, että se pätisi playoffeissa, finaaleista puhumattakaan, en usko hetkeäkään ennenkuin näen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Vaatimaton voittaja – Jarkko Immonen saavutti yli 25 vuoden urallaan paljon, mutta pelit Madison Square Gardenilla irrottivat isoimmat hehkutukset

Jarkko Immosen haastattelu oli mukavaa luettavaa. Siinä käytiin pitkä ja menestyksekäs ura läpi askel askeleelta. Pointsit Oinoselle tästä.
Juu, monta kertaahan täälläkin on todettu, että Oinonen on hyvä toimittaja niin kauan, kun ei ajaudu sinne jokaisen toimittajan pahimpaan syntiin, eli oman agendan oksentamiseen. Hyvä haastis ja kirjoitus.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
Täältä myös kehut Oinosen kahdelle peräkkäiselle artikkelille. Hyvin tehdyt ja mielenkiintoiset haastattelut. Näitä lukee mielellään useammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös