Joo-o, on kyllä ihan perkeleen kekseliästä, terävää ja havainnoivaa journalismia kritisoida NHL:n PR-tempauksia siitä että ne ovat pelkästään PR-tempauksia eivätkä mitään muuta. Jokainen vähänkään liigaa seuraava tajuaa kyllä että nuo pelkkää mainoshömppää tämän poikkeustilanteen keskellä eikä niillä ole muuta funktiota kuin muistutella yleisöä siitä että kyllä nämä meidän tähdet ovat edelleen olemassa, ja katsokaa kuinka kivoja persoonia nämä tähdet ovat.
Kriittiselle journalismille - myös NHL:ää kohtaan - on aina tilausta, mutta se että lähdetään tarkastelemaan ylikriittisesti tällaista mainosta on aivan yhtä tyhjän kanssa, ja on ihan turha kuvitella että NHL-organisaatioiden palkkalistoilla olevat työntekijät lähtisivät arvostelemaan NHL:ää vieläpä NHL:n itsensä järjestämässä "tilaisuudessa", haloo oikeasti. Ei muuta kuin muistiinpanovälineet esille ja TV:n pariin, niissä ohjelmien välissä nähtävissä mainoksissakin annetaan ruusuista kuvaa tuotteista eikä keskitytä yhtään kritisoimaan, onpa tyhmää!