Ruutu huutaa tällaista: "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan. (0)"
No ei väkisin.
Toi noi, onko kellään tänään ollut samaa ongelmaa? Itellä pimennossa Oulu ja Pori.
Mulla olisi ylimääräinen 24 h katselukoodi Ruutu+ Pro -palveluun, käytettävä viimeistään huomenna 16.10. Kyselyt YV:llä, kiitos.
Mulla olisi ylimääräinen 24 h katselukoodi Ruutu+ Pro -palveluun, käytettävä viimeistään huomenna 16.10. Kyselyt YV:llä, kiitos.
En tiedä onko mun kone tai netti niin paskoja, vai mistä johtuu kun kuva nettilähetyksessä hyppää välillä kaksi sekunttia taaksepäin ja hetken kuluttua ottaa sen kiinni hyppäämällä kaksi sekunttia eteenpäin. Aivan saatanan ärsyttävää!
Erikoista että mulle tuli LP:stä koodi joka piti käyttää jo eilen. Ootko varma että oot katsonut oikein päiväyksen?Koodi on Liigapörssistä ja se on käytettävä viimeistään tänään.
Huom! Koodi pitää käyttää viimeistään keskiviikkona 16.10.
Erikoista että mulle tuli LP:stä koodi joka piti käyttää jo eilen. Ootko varma että oot katsonut oikein päiväyksen?
Huom! Koodi pitää käyttää viimeistään torstaina 17.10.
Ruutu huutaa tällaista: "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan. (0)"
No ei väkisin.
e. no nyt lähti toimimaan. Ei sitä tarvinnutkaan kuin noin sata kertaa koittaa.
Minkä tasoista kuvaa ruutu.fi on tänään muille tarjonnut? Lähinnä tuo Blues-Ässät peli kiinnostaa... Itsellä kun on ensimmäistä kertaa tällä kaudella lähetys koko ajan tuota pikselimössöä. Ei ole aiemmin ollut näin pitkää pätkää (nyt jo toista erää putkeen), vaikka samalla koneella ja samalla netillä katson kun ennenkin...
Näkyykö jollain tuo tän päivän JYPin peli ruudun kautta? Mulla tarjoaa vaan jotain Tappara - HIFKiä jälkilähetyksenä.
Juuri sama ongelma täälläNäkyykö muilla Ruutu.fi:ssä SaiPa-JYP? Kaikki muut näkyvät, tuon kohdalla tulee palkki "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudelleen."