Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 200 100
  • 5 139

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nettiradioidaanko Bluesin pelejä? Illan peli punakeltaisia vastaan kiinnostaisi. (Toki streamikin kelpaa, vaan eipä taida löytyä.)
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Ruutu huutaa tällaista: "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan. (0)"

No ei väkisin.

e. no nyt lähti toimimaan. Ei sitä tarvinnutkaan kuin noin sata kertaa koittaa.
 

TosiKärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bc Nokia, Arsenal
Toi noi, onko kellään tänään ollut samaa ongelmaa? Itellä pimennossa Oulu ja Pori.

Mulla oli toi sama ongelma Kärpät-Jokerit pelin osalta. Jouduin tyytymään radioon, koska ei alkanut pelaamaan missään vaiheessa iltaa. Testimielessä vilkaisin ekassa erässä Lukko-HIFK peliä hetken ja se toimi normaalisti.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Mulla olisi ylimääräinen 24 h katselukoodi Ruutu+ Pro -palveluun, käytettävä viimeistään huomenna 16.10. Kyselyt YV:llä, kiitos.

EDIT: koodi mennyt
 
Viimeksi muokattu:

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Mulla olisi ylimääräinen 24 h katselukoodi Ruutu+ Pro -palveluun, käytettävä viimeistään huomenna 16.10. Kyselyt YV:llä, kiitos.

Täällä sama homma, ensimmäinen pyytäjä saa koodin. YV:llä kiitos.
Edit: MENI JO!
 
Viimeksi muokattu:

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Mahdoinko kuulla / nähdä oikein, vai onko Nelonen tuonut PLING! -koneen takaisin telkkulähetyksiin ? Ensimmäinen tämän päivän maali oli vilahtavinaan ruudussa. Tähän astihan on välillä näkynyt katsaus muihin kierroksen peleihin. Tehkääs nyt joku maali niin saadaan vahvistus tähän.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
On tullut kello takasi, Jyp ja blues sitä nyt käyttävät. Ilves -KalPa pelissä on ruudulla muuten aneemisen paska selostaja, huoh.


Sent from my RM-885_eu_finland_276 using Tapatalk
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jää ainakaan enää epäselväksi, jos on toisella paikkakunnalla tullut maali. Kuuntelen tässä musiikkia samalla, enkä juurikaan kuule selostusta, mutta se PLING! tunkee läpi aika helvetin lujaa.

TPS-Kärpät matsissa tämä.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
En tiedä onko mun kone tai netti niin paskoja, vai mistä johtuu kun kuva nettilähetyksessä hyppää välillä kaksi sekunttia taaksepäin ja hetken kuluttua ottaa sen kiinni hyppäämällä kaksi sekunttia eteenpäin. Aivan saatanan ärsyttävää!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä onko mun kone tai netti niin paskoja, vai mistä johtuu kun kuva nettilähetyksessä hyppää välillä kaksi sekunttia taaksepäin ja hetken kuluttua ottaa sen kiinni hyppäämällä kaksi sekunttia eteenpäin. Aivan saatanan ärsyttävää!

Kyllä se minullakin oli tuo Ruutu.fi pätkimistuulella. Ja muutenkin tökki.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Koodi on Liigapörssistä ja se on käytettävä viimeistään tänään.
Erikoista että mulle tuli LP:stä koodi joka piti käyttää jo eilen. Ootko varma että oot katsonut oikein päiväyksen?

Edit: No perskeles, pakko se on uskoa. Olis kyllä luullut että kaikissa hyvityksissä on sama päiväys.
Huom! Koodi pitää käyttää viimeistään keskiviikkona 16.10.
 
Viimeksi muokattu:

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ruutu huutaa tällaista: "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudestaan. (0)"

No ei väkisin.

e. no nyt lähti toimimaan. Ei sitä tarvinnutkaan kuin noin sata kertaa koittaa.

Tänään näyttää puskevan meikäläiselle tätä samaa virheilmoitusta.. Kellään muulla samaa ongelmaa?
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
PLINNGGG aivan hirveen lujalla, katselen Jypin peliä.. Onko muilla sama?
 

BuBo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei näy täälläkään ruutu+. Herjaa tuota samaa Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudelleen.

Ihmeellisintä tässä on se, että kaksi neljästä pelistä näkyy ilman mitään ongelmia, mutta tietysti se minua eniten kiinnostava peli ei toimi...

Olen kokeillut eri selaimilla ja kirjautua välillä ulos yms. mutta mikään ei auta.
Kenelläkään mitään ratkaisua tähän ongelmaan???
 

AkiHeino#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
波里王牌
Minkä tasoista kuvaa ruutu.fi on tänään muille tarjonnut? Lähinnä tuo Blues-Ässät peli kiinnostaa... Itsellä kun on ensimmäistä kertaa tällä kaudella lähetys koko ajan tuota pikselimössöä. Ei ole aiemmin ollut näin pitkää pätkää (nyt jo toista erää putkeen), vaikka samalla koneella ja samalla netillä katson kun ennenkin...
 

Oopse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minkä tasoista kuvaa ruutu.fi on tänään muille tarjonnut? Lähinnä tuo Blues-Ässät peli kiinnostaa... Itsellä kun on ensimmäistä kertaa tällä kaudella lähetys koko ajan tuota pikselimössöä. Ei ole aiemmin ollut näin pitkää pätkää (nyt jo toista erää putkeen), vaikka samalla koneella ja samalla netillä katson kun ennenkin...

Sama juttu täälläkin. Pikselimömmöä ja puskurointia.
 

marras

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP - Tappara 22.10.2013

Näkyykö jollain tuo tän päivän JYPin peli ruudun kautta? Mulla tarjoaa vaan jotain Tappara - HIFKiä jälkilähetyksenä.
 

ronkpukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Liverpool FC, Toronto (seurailen)
Nyt alkoi näkyä myös Jyp - Tappara.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Näkyykö muilla Ruutu.fi:ssä SaiPa-JYP? Kaikki muut näkyvät, tuon kohdalla tulee palkki "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudelleen."
 

Winston Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Näkyykö muilla Ruutu.fi:ssä SaiPa-JYP? Kaikki muut näkyvät, tuon kohdalla tulee palkki "Videon lähettäminen epäonnistui. Lataa sivu uudelleen."
Juuri sama ongelma täällä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös