Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 163
  • 5 139

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ruutu.fi-paketti toimii PC:n kautta ihan hyvin. Mutta kun tabletilta avaa Blues-TPS pelin, näkyy jotain mopokisoja. Ja välillä mennään mopokisoista kiekkopeliin ja sitten taas mopoiluun. WTF??
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Netin puolella tuo kolmen tunnin puskuri on kyllä hyvä juttu. Pelin voi pistää pauselle ja jatkaa myöhemmin, yhdellä napin painalluksella pääsee sitten livekuvaan.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näkyy

Toimii hienosti läppärillä, chromella JA samaan aikaan note kakkosella vakioselain ja työpöytätila.Toisella eri matsi ja kumpikin näkyy samoilla tunnuksilla loistavasti.Note on vakio android.Hyvä nelonen, urpo ei toiminut koskaan näin hyvin.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Näyttäis olevan kaikki Pro SD kanavat pimeänä usealla operaattorilla. HD toimii, joten väliäkös tuolla...
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kommenttien perusteella kuulostaa siltä, että ihan hyvä ettei 12kk pakettiin vielä sitoutunut.

Toinen seikka, joka nettiseurantaan liittyen kuulunee tähän ketjuun, niin missä sm-liigan tilanteita voisi seurata livenä? Ennenhän maalit päivittyi muutaman minuutin viiveellä sm-liigan sivulle, onko tänä vuonna jotain korvaavaa sivua, jonne suht tuoreesti päivittyisi kaikkien matsien tilanteet. SM-liigan sivuilla kun tuota ei enää näytä olevan. Eilen oli vielä "seuraava ottelu tappara-ässät 24.4" tjsp, nyt on sentään tän päivän matsit saatu näkyviin, mutta liveseuranta ei päivity, eikä f5:kään auta.
 

chris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo ärsyttävän nykivää on meno!En usko että on koneen raudassa vikaa kun tällä samalla PC:llä pyörii netflixit, viaplayt ym ihan ongelmitta ja sualavasti.

Mites muilla palstatovereilla onko kuva nykivää ruutu.fi kautta katsoessa. Oliko tässä ruutu palvelussa muuten puhetta ps3 tuesta?
Urheilu on hiukan herkempi noille nykimisille, kun siinä tulee paljon liikettä ja kuvaa liu'utetaan sivusuunnassa paljon valkoista pohjaa vasten.

Itsellä oli samaa ongelmaa, mutta olen sitä tässä ensimmäisen erän aika saanut minimoitua eri säätöjä kokeilemalla. Otin sekä näytöohjaimen ajurista että TV:stä kaikki mahdolliset kuvanoptimoinnit pois. Nyt yksitellen palautellut niitä takaisinpäin. Erityisesti joku deinterlace-säätö näytönohjaimen video-optimointiosiossa vaikutti tuohon (piti siis ottaa pois päältä).
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuota katsoo ihan mielellään, ei täällä ainakaan ole suttua, ihan hd tasoa kyllä.Ei ole pätkinyt kertaakaan ja paussiakin voi käyttää, kun veskissä käy kesken erän, ja jatkuu sitten siitä.Toimii hienosti.

Edit.Siis läppärillä ja googlen chrome yhdistelmä.
 

Frankster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Teksti-tv sivu 221 :D

Aiheeseen liittyen: mielestäni ruutu.fi:n kuvanlaatu Blues-TPS ottelussa parempi kuin odotin. Kuten joku yllä oleva jo sanoi, on parempi kuin Urho koskaan olikaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä täällä toimii ainakin ihan hyvin. Välillä ehkä aavistuksen verran jotain pientä nykimistä nopeassa liikkeessä, mutta muutoin kyllä ihan moitteetonta. Kuva itsessään ei ole pätkinyt ollenkaan ja mitään bufferointia ei ole ollut. Eiköhän se tästä vielä parane kauden mittaan.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on yhdistettynä toinen isompi näyttö läppäristä tuohon viereen ja kun nyt esim. tässä kirjoittelen tätä niin tuo kuva lagaa tuossa erillisessä näytössä? Johtuuko läppäristä vai mistä? Liittimenä toimii se perus liitin mikä tulee tietokoneen ja näytön väliin. Saman tosin olen joskus ennenkin havainnut kun HDMI-piuhalla FullHD-töllössä kiinni ei voi olla netissä samaan aikaan kun kuva lagaa. Joku tietoteknikko voinee valaista mistä johtuu.
 

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Jos katsotte TV:n kautta niin ottakaa se HD kanava sieltä. Ainakin Elisa Viihteessä on sekä SD ja HD kanavat erikseen. Blues - TPS pelissä ihan hyvä laatu, grafiikat on komeet paitsi pelikello/mikä lie on liian iso.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
SaiPa-KalPa näkyy hyvin, mutta Blues-TPS "Soittaminen ei onnistu." Onneksi ei ole Tapparan peli kysessä. Silloin saattaisi jopa hermostua. Katsellaan nyt sitten tuota Kuopion peliä ja lähetellään palautetta pelin jälkeen.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Dna Welhon kaapelissa Pro 3 HD näkyi hetken aikaa niin, että kuva "jäätyi" 5-10 sekunnin välein 1-2 sekunniksi. Lopultä ruutu pimeni kokonaan ja vain pätkivää selostusta kuului taustalta.

Pro 2 HD sen sijaan toimii moitteetta.

Kenelläkään muulla samoja ongelmia?
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Ei näy täälläkään. Koko kauden paketti ja kaikki mahdolliset pelit piti näkyä niin nyt ei näy sitä ensimmäistäkään.

Vantaalla näkyy blues-tps, mutta saipa-kalpa on mustaa. Pakettina tuplaplatina ja asiakaspalvelu suljettu jo ko 18. Ei muuta kuin kunnon valitukset kehiin tana! Onko demoefekti vai mitä, viime vuonna soneralla kaikki toimi kuin junan vessa ja nyt tätä...
 

SjV

Jäsen
Jos katsotte TV:n kautta niin ottakaa se HD kanava sieltä.
Kuka sitä SD kuvaa yrittäis katsoa, jos HD olisi myös tarjolla. PC:hen kytkettyä kortinlukijaa kun ei saa paritettua, niin pitää tyytyä purnaamaan kun maksettu paketi ei vastaa toimitusta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dna Welhon kaapelissa Pro 3 HD näkyi hetken aikaa niin, että kuva "jäätyi" 5-10 sekunnin välein 1-2 sekunniksi. Lopultä ruutu pimeni kokonaan ja vain pätkivää selostusta kuului taustalta.

Pro 2 HD sen sijaan toimii moitteetta.

Kenelläkään muulla samoja ongelmia?

Pääosin olen katsonut päälähetystä, mutta nyt toisen erän alkua odotellessa SaiPa-KalPa on pelittänyt moiteettomasti, DNA:n kaapelissa myös.
 

Dishier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse katson läppäriltä, eikä ainakaan vielä ole ollut mitään ongelmia. Kuvalaatukin parempaa kuin viime kaudella Urholla. Toivottavasti sama jatkuu jatkossakin, kun pelejä tulee enemmän samaan aikaan.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkyykö kellään lautasella Viasatin kautta Nelonen Pro 3? Mulla pelkkää mustaa.

Ei näy, ei. Kunhan huomenna näkyisi, niin olen tyytyväinen. Nyt näkyy vain mustaa.
 

KalPan toveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo ei pelitä. Ilmoittaa vaan, että soittaminen ei onnistu. Yritän siis kattoa mokkulan kautta ja tehdyn testin mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa. Välimuistia olen yrittänyt tyhjennellä ja kaikki temput on tehty sataan kertaan.

Taidan perua tilauksen samantien.

edit. yritän siis katsoa saipa-kalpa peliä, tuo blues-tps näkyy ihan hyvin.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen vaihdellut läppärillä kahden pelin välillä, ja kumpikin näkynyt ihan ok.Testasin samaan aikaan myös note 2 androidia ja sain molemmat pelit samaan aikaan näkyviin samoilla tunnuksilla.Toimii hyvin.Päivittäkää koneenne josko olis joku playeri vanha tjms.Ei ongelmia vaikka veivaillut ja kokeillut paussia ja eri peliä ym ym. ja huom.En ole missään tekemisissä soneran kanssa, eli ei ole mainos, pelittää vaan hyvin ja olen tyytyväinen urhon kuran jälkeen.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt alkoi näkyä myös Espoon peli. Näköjään lennossa vaihtaminen lähetyksestä toiseen ei jostain syystä onnistu, vaan pitää kirjautua uudelleen sisään, kun haluaa vaihtaa peliä. Kummallista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös