Kuinka niin? Asun antennitaloudessa ja ihan hyvin näkyy pelittävän Extrat Viihteen kautta.
Sama täällä. Hyvin toimii. Kiekko jäähän!
Kuinka niin? Asun antennitaloudessa ja ihan hyvin näkyy pelittävän Extrat Viihteen kautta.
Kävi sama, mutta nyt pyörii taas.Blues - TPS kaatui juuri. Ensin puskuroi ja sitten ei pyöri enää ollenkaan.
Nettinoeus on 100M/5M Elisa Viihde kaapeli, joten ei pitäisi tuosta olla kiinni.
Blues - TPS kaatui juuri. Ensin puskuroi ja sitten ei pyöri enää ollenkaan.
Nettinoeus on 100M/5M Elisa Viihde kaapeli, joten ei pitäisi tuosta olla kiinni.
Onkos Soneran kaapelityypeillä kanavat 3-7 näkyvissä? Minulla herjaa aktivointivirhettä. Kiinnostaisi SaiPan peli laittaa tallentumaan... aukeaakohan nuo kanavat vasta kuudelta? Ei viitsisi turhaan alkaa jonottelemaan enää Soneralle tässä joten kertokaahan mikä muualla on tilanne. Kiitos.
Ei tuo Pro3 näytä toimivan kaapelijakelussakaan, ainakaan SD:näSiis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2.
Ei tuo Pro3 näytä toimivan kaapelijakelussakaan, ainakaan SD:nä
Normisti näkyy.
Lupaava 720p-kuvanlaatu, mutta saa nähdä, miten puskuroi ja/tai nykii pelitilanteessa...
Siis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2. Huomasin ylläolevan viestin myöhässä, että ei toimi kuin kaapelissa ilmeisesti tuo paketti. Minkä helvetin takia Elisan paska sitten kauppaa sitä myös ADSL-talouksiin. Enhän mä tosta nyt ala perkele mitään maksamaan
Erikoisesti nykäisee joka kerta, kun kenttäesittelyssä vaihtuu kentällinen. Muilla sama?
Kyllä täällä ainakin toimii tuo toinenkin matsi, tosin nähtävästi vain HD:nä. Toinen kanava on pimeänä.Siis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2. Huomasin ylläolevan viestin myöhässä, että ei toimi kuin kaapelissa ilmeisesti tuo paketti. Minkä helvetin takia Elisan paska sitten kauppaa sitä myös ADSL-talouksiin. Enhän mä tosta nyt ala perkele mitään maksamaan
Siis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2. Huomasin ylläolevan viestin myöhässä, että ei toimi kuin kaapelissa ilmeisesti tuo paketti. Minkä helvetin takia Elisan paska sitten kauppaa sitä myös ADSL-talouksiin. Enhän mä tosta nyt ala perkele mitään maksamaan
Täällä kyllä tuo Blues-Tps lähetys toiminut moitteetta, mutta Saipa-Kalpa ottelua ei suostu näyttään ollenkaan.
Urhon takia kokoajan tässä on sellainen pelko perseessä että milloin yhteys napsahtaa poikki, tulee puskurointia, äänet katoaa, aukeaako koko streami jne.
Sullahan on se 5 päivää aikaa irtisanoa ilman mitään maksuja.Studio pyörii nyt läppäri->HDMI->töllö 46'' 1920x1080 näytöllä, streami 720p HD = kuvanlaatu ON IHAN PASKAA. Toi ei ole mitään 720 HD:ta nähnytkään. Kyllä oli neloselta ISO KUSETUS.. kuva on todella pahasti pakattua ja suttuista. (ei ole nettiyhteydestä kiinni) *tähän paljon kirosanoja*. Onneksi en ottanut mitään 12kk satsia, nyt ne kusettivat vain 30e.. tilaus lähtee heti poikki ja yritän soneralta viihteeseen 6kk:n pakettia, kuten joku täällä jo kertoi saaneensa.