Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 858
  • 5 139

Käytös10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Muutaman kerran alkoi ruutu puskuroimaan ja hyppi sitten eteenpäin. Studion kuvanlaatu kevyt pettymys, mutta katsellaas vielä minkälainen laatu on hallilta.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blues - TPS kaatui juuri. Ensin puskuroi ja sitten ei pyöri enää ollenkaan.

Nettinoeus on 100M/5M Elisa Viihde kaapeli, joten ei pitäisi tuosta olla kiinni.
Kävi sama, mutta nyt pyörii taas.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Blues - TPS kaatui juuri. Ensin puskuroi ja sitten ei pyöri enää ollenkaan.

Nettinoeus on 100M/5M Elisa Viihde kaapeli, joten ei pitäisi tuosta olla kiinni.

Kaatui tääläkin, täytyi päivittää sivu ja taas jatkui. Nettinä 100/100 joten ei pitäisi tääläkään olla netistä kiinni...
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Onkos Soneran kaapelityypeillä kanavat 3-7 näkyvissä? Minulla herjaa aktivointivirhettä. Kiinnostaisi SaiPan peli laittaa tallentumaan... aukeaakohan nuo kanavat vasta kuudelta? Ei viitsisi turhaan alkaa jonottelemaan enää Soneralle tässä joten kertokaahan mikä muualla on tilanne. Kiitos.

Sulla mennyt jotain pieleen, mulla oli sama juttu eilen. Soitin ja valtuutti uusiksi ja alkoi näkymään noin 5min sen jälkeen!
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Minulla ei toimi Nelosen nettipalvelu, kun koitan Firefoxilla. Ilmoittaa tuota vanhaa kunnon "Soittaminen ei onnistu".
Google Chromella homma rullaa, kokeilkaa sillä, jos teillä on sama ongelma.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Netin nopeus 50megaa ja ainoastaan kaksi kertaa puskuroinut.

Katsotaan nyt nämä vikat minuutit ennen kuin peli alkaa kun jengiä alkaa tulemaan linjoille.

Toistaiseksi ihan positiivinen kuva jäänyt. Studiosta pientä miinusta, ois sitä vähän tyylikkäämmin siellä olla. Erkalla on joku suomen harkkacollari? :D
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Puskurit oli ylisuuria täälläkin ja homma meinais alkaa totaalisesti seisomaan, mutta, mutta nyt taas näyttää ruutu paremmalta..
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Erikoisesti nykäisee joka kerta, kun kenttäesittelyssä vaihtuu kentällinen. Muilla sama?
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Täällä kyllä tuo Blues-Tps lähetys toiminut moitteetta, mutta Saipa-Kalpa ottelua ei suostu näyttään ollenkaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Urhon takia kokoajan tässä on sellainen pelko perseessä että milloin yhteys napsahtaa poikki, tulee puskurointia, äänet katoaa, aukeaako koko streami jne.
 

Mrcy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit & ManU
Siis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2. Huomasin ylläolevan viestin myöhässä, että ei toimi kuin kaapelissa ilmeisesti tuo paketti. Minkä helvetin takia Elisan paska sitten kauppaa sitä myös ADSL-talouksiin. Enhän mä tosta nyt ala perkele mitään maksamaan

Mulla on täysin samanlainen kattaus (tilasin tunti sitten) ja näkyy kaikki kanavat niinkun pitääkin.
 

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Siis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2. Huomasin ylläolevan viestin myöhässä, että ei toimi kuin kaapelissa ilmeisesti tuo paketti. Minkä helvetin takia Elisan paska sitten kauppaa sitä myös ADSL-talouksiin. Enhän mä tosta nyt ala perkele mitään maksamaan
Kyllä täällä ainakin toimii tuo toinenkin matsi, tosin nähtävästi vain HD:nä. Toinen kanava on pimeänä.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mitä vittua. Mulla on Elisa Viihde ADSL. Otin tuon Nelonen Paketti+ NElonen Pro Extra ja ei näy kuin Pro 1 & 2. Huomasin ylläolevan viestin myöhässä, että ei toimi kuin kaapelissa ilmeisesti tuo paketti. Minkä helvetin takia Elisan paska sitten kauppaa sitä myös ADSL-talouksiin. Enhän mä tosta nyt ala perkele mitään maksamaan

Minulla on Soneran vastaava systeemi ja oli samaa ongelmaa, mutta kokeilin käynnistää sen digiboksin uudestaan ja loputkin kanavat tulivat näkyviin.

Antennilla ja kaapelilla ei ole mitään merkitystä jos TV-kuva tulee nettipiuhaa pitkin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Täällä kyllä tuo Blues-Tps lähetys toiminut moitteetta, mutta Saipa-Kalpa ottelua ei suostu näyttään ollenkaan.

Meikäläisellä ei tosiaan näy kumpikaan. Samaa vain herjaa, "soittaminen ei onnistu."
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

Lupaavalta vaikuttaa ruudun toiminta tästä valituksesta päätellen.

Kaapelissa grafiikat on tarkkoja mutta kuva on ilmeisesti kuvattu perunalla?? Ovatko unohtaneet HD-kamerat halleista?

Edit: no nyt on kyllä hyvä kuva! Halliäänet vielä kuntoon niin 10/10!
 

Rouhija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers
Urhon takia kokoajan tässä on sellainen pelko perseessä että milloin yhteys napsahtaa poikki, tulee puskurointia, äänet katoaa, aukeaako koko streami jne.

Vähän samaa vikaa, mutta luotan että nelosella on enemmän resursseja korjata asioita ja maine pelissä.

Tähän asti ihan jees on ollu, pikkasen palikoituu välillä, mutta varmasti säätöjä palveluun tapahtuu varsinkin alkukierroksilla.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Studio pyörii nyt läppäri->HDMI->töllö 46'' 1920x1080 näytöllä, streami 720p HD = kuvanlaatu ON IHAN PASKAA. Toi ei ole mitään 720 HD:ta nähnytkään. Kyllä oli neloselta ISO KUSETUS.. kuva on todella pahasti pakattua ja suttuista. (ei ole nettiyhteydestä kiinni) *tähän paljon kirosanoja*. Onneksi en ottanut mitään 12kk satsia, nyt ne kusettivat vain 30e.. tilaus lähtee heti poikki ja yritän soneralta viihteeseen 6kk:n pakettia, kuten joku täällä jo kertoi saaneensa.
Sullahan on se 5 päivää aikaa irtisanoa ilman mitään maksuja.

Asiasta toiseen, tuota Blegi-tepsi matsia katsoin itsekkin pc:llä 40" näytöllä ja jäi puskuroimaan. Latasin sivun uudelleen niin alkoi näkymään vain jotain ihme mopoilua. Käytin Saipa matsia päällä ja takaisin Espoon matsiin, niin alkoi pelaamaan. Ihan kohtuu tyytyväinen olen kuvanlaatuun tässä vaheessa, mutta saa nähdä kuin "sulavaa" itse peli on sehän se tässä tärkeintä on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös