Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 394
  • 5 139

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Tämmöstä tiedotetta pukkas veikkaukselta sähöpostiin;

" Veikkauksen asiakastiedote

Tämä on asiakastiedote Veikkauksen rekisteröityneille asiakkaille. Asiakastiedotteissa kerromme asiakassuhteeseen, peleihin tai palveluihin liittyvistä ajankohtaisista asioista sekä muutoksista. Asiakastiedote on asiakassuhteen hoitoon liittyvä palvelu. Asiakastiedotteita voidaan lähettää myös asiakkaille, jotka eivät ole antaneet lupaa suoramarkkinointiin.

VeikkausTV:n katsominen edellyttää jatkossa rahaa pelitilillä

Verkkopalvelu veikkaus.fi:n tarjoaman VeikkausTV:n lähetysten katsominen muuttuu ensi maanantaista 16.1.2012 lähtien. VeikkausTV:n katsominen ei jatkossakaan edellytä pelaamista, mutta pelitilillä täytyy olla rahaa, jotta katsominen on mahdollista. Muutos johtuu uudesta lähetysoikeustilanteesta kansainvälisessä urheilutarjonnassa. "

Ei kyllä kosketa mua yhtään kun tulee jotain pelattua ja aina se sentti vähintään tililtä löytyy...
 

Jaska_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ennen Lukko, nyt kaikki muut paitsi HIFK, Pelicans
Mikä kanavapaketti

Joudun lonkkaleikkauksen takia muutamaksi kuukaudeksi vuodepotilaaksi ja pitäisi saada ainakin 3 kuukaudeksi joku paljon SM-liigaa ja mahdollisesti muitakin sarjoja näyttävä kanavapaketti. Minulla on Canal-paketti mutta Ruotsin lätkää tulee kerran viikossa mikä ei tyydytä.

Asun Raumalla kerrostalossa mihin tulee kaapeli. Kertokaa minkä paketin ottaisin?
 

Aatos

Jäsen
Joudun lonkkaleikkauksen takia muutamaksi kuukaudeksi vuodepotilaaksi ja pitäisi saada ainakin 3 kuukaudeksi joku paljon SM-liigaa ja mahdollisesti muitakin sarjoja näyttävä kanavapaketti. Minulla on Canal-paketti mutta Ruotsin lätkää tulee kerran viikossa mikä ei tyydytä.

Asun Raumalla kerrostalossa mihin tulee kaapeli. Kertokaa minkä paketin ottaisin?

Urho + Nelonen Pro ? 14,95 €/ kk

URHOtv - Joulu
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Eikös kuukauden pelin pitäis näkyä ilmaiseksi kaapelissa? Ennen nämä on näkynyt, mutta nyt sanoo vaan 'Laitteessa ei ole korttia'. Mitenkäs muilla?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Taitaa olla kaikki nettiradiot tukossa. Ei kuulu mistaan mitaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jahas, juuri olin tulossa kysymään että onko minulla vehkeissä jotain vikaa kun Ramona ei kuulu mutta ilmeisesti muillakin samaa ongelmaa?
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Jahas, juuri olin tulossa kysymään että onko minulla vehkeissä jotain vikaa kun Ramona ei kuulu mutta ilmeisesti muillakin samaa ongelmaa?

Auran Aallot pelittaa, mutta eihan se ole sama asia kuin Ramona.
 

Wolves

Jäsen
Mikäs on kun Eero "Keltaiset Lasit" Taurun ääntä ei kuulu netin kautta ollenkaan? Ei kuulunut eilen, eikä näytä tänäänkään toimivan.
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Jaaha just joo. Kukaan muu saanut näkymään Jukorit-Jokipojat matsia mestistvn kautta?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Timo Peltomaa on kommentaattori, joka nauraa omille jutuille eikä sano juuri mitään ihmeellistä.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites muilla toimii VeikkausTV tänää?
Jokerit-Ässät, eka erä toimi hyvin, muutaman kerran nykähti, toinen erä on taas ihan täyttä helvettiä, jatkuvasti pätkii.
 

Vankikarkuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietääkö joku saako Urhon sivuilta testattua riittääkö yhteyden nopeus katsomaan peliä netistä?
Onko joku katsonut mokkulan kanssa peliä?
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tietääkö joku saako Urhon sivuilta testattua riittääkö yhteyden nopeus katsomaan peliä netistä?
Onko joku katsonut mokkulan kanssa peliä?
Mä olen yhden pelin tällä kaudella katsonut HTC -luurilla ja käytössä olleella Soneran gigan verkkoyhteydellä. Eli ei siis mitään wlan -virityksiä vaan normaali liittymä, missä on datapaketti. Toimi ilman mitään ongelmia, kuten on toiminut muutenkin aina. Toki Desiren tehojen vuoksi vähän pieni oli framerate mutta miksikään diashowksi homma ei yllättävää kyllä mennyt.

Omat kohtalaisen vähäiset kokemukset Urho Playsta ovat toistaiseksi pelkästään positiiviset, ei ongelmia.
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietääkö joku saako Urhon sivuilta testattua riittääkö yhteyden nopeus katsomaan peliä netistä?
Onko joku katsonut mokkulan kanssa peliä?

Meikä kattoo mokkulalla joka kerta, kun ei muuta ole kotona. DNA:n linkki on tosin tuossa 200 metrin päässä, ja full rate toimii 6-10-megasena....

Läppäri on Soneran 3g-kytkyllä, sekin toimii yleensä ongelmitta, kuhan on hsdpa tai parempi, hspa'lla vähän nykii välillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös