Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 694
  • 5 139

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vaihda laatu "normaaliksi" eli siihen paskaan laatuun, sen jälkeen ei pätki kuvakaan. Toki eihän tuota mielellään katsele.
Mistä tämä laatu vaihdetaan? Kun olen aika peukalo keskellä kämmentä näissä tietokone hommissa.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Vaihda laatu "normaaliksi" eli siihen paskaan laatuun, sen jälkeen ei pätki kuvakaan. Toki eihän tuota mielellään katsele.

No täällä kyllä pätkii kaikilla laaduilla, kaikilla selaimilla ja kahdella eri koneella. Ei vaikuttanut tuo laadun vaihtaminen toissapäiväiseenkään paskaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olis vittu pitänyt tänne lukemaan, olen jo asentanut kaikki selaimet uusiksi ja monella Flashillä koittanut ja totesin vian olevan omassa päässä, onneksi olin väärässä...
 

Talentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spurs, SaPKo, Ässät
Hyvä kaappaus Urholta tämä Häppölä.. "Ässissäkin on se hyvä ulkomaalaispakki.....se... mikä sen nimi nyt on?" :D
 

Timppa73

Jäsen
No täällä kyllä pätkii kaikilla laaduilla, kaikilla selaimilla ja kahdella eri koneella. Ei vaikuttanut tuo laadun vaihtaminen toissapäiväiseenkään paskaan.
Ei vaikuta mitään tuo vaihtaminen. Kaikilla selaimilla, kahdella eri versiolla flashplayeria kokeiltu (toisella toimi edellinen urpostriimi normisti), kolmella koneella ja sama jatkuu. Veikkaustv:stä näkyy peli normisti.
Se että haluaa toimivan striimin onnistuu vain ilman urhoa = menemällä hallille.
 

ardou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1988
Käsittömätöntä skeidaa! Soitin Urholle, jonotin kanssa noin 15 minuuttia. Vika ei ole kuulemma heidän ja tätä ongelmaa ei ole kuulemma esiintynyt tänään muilla kun minulla. Turhauttavaa tällainen toiminta.
 

Petze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool fc
Uusi vika urholta: Ääni soljuu moitteetta normaalisti, mutta kuva pysähtyy noin 10 sekunnin välein sekunniksi, tämä siis Ässät - Tappara pelistä.
Pitkästä aika minulla ongelmia urhon kanssa.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Käsittömätöntä skeidaa! Soitin Urholle, jonotin kanssa noin 15 minuuttia. Vika ei ole kuulemma heidän ja tätä ongelmaa ei ole kuulemma esiintynyt tänään muilla kun minulla. Turhauttavaa tällainen toiminta.

Valehtelevatkin vielä... Olisit ohjannut ne tähän ketjuun.

Vittu mitä touhua taas, eikö ne jumalauta saa vehkeitä kuosiin?!
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Mä suosittelisin nyt porukkaa raapimaan noi reklamaatiot ja kuitit talteen ja vaikka kännykällä kuvaamaan tota pätkivää kuvaa talteen, myöhempää käyttöä varten.
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sama pätkiminen jatkuu täälläkin... Maalikin tuli juuri, en vaan nähnyt sitä. Hienoa touhua kerrassaan, oli kyllä viimeinen sijoitus tohon saatanan lafkaan. Saas nähdä saisiko tästä matsista edes hyvityskoodia niin kuin viime matsista.
 

Timppa73

Jäsen
Sama pätkiminen jatkuu täälläkin... Maalikin tuli juuri, en vaan nähnyt sitä. Hienoa touhua kerrassaan, oli kyllä viimeinen sijoitus tohon saatanan lafkaan. Saas nähdä saisiko tästä matsista edes hyvityskoodia niin kuin viime matsista.
Tuo hyvityskoodi varmasti lämmittää, kun tulee on runkosarja taputeltu ja pleijarit näkyvät nelosen maksukanavalla... siinä sitten koripalloa tai formulaveneitä koodilla katselet :)
 
Tuon täällä jo useasti mainitun vian vuoksi jäi sitten oikeastaan kaikki maalipaikat näkemättä Ässät-Tappara pelin toisessa erässä. Voi vitun vittu.

edit. pikku tarkennus
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah hah, röyhkeää jengiä, kun kehtaavat vielä kusettaa, ettei vika ole heidän ja että nimim. ardou olisi ainoa tämän ongelman kanssa painiskeleva.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hassun hauskaa - otin reklamaatiokupongilla pelin ja tällaista tulee. Kai ilmaislipullakin saa uuden ilmaislipun?

Eka erä tökki pahasti, toinen erä tosi pahasti (jatkuvasti 3 sek. peliä, 2-3 sek. taukoa - JYP - SaiPa on peli.)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Eivät tällä kertaa viitsineen Urpolla kolmanteen erään edes resetoida verkkolaitteitaan. Yleensä kolmannessa erässä pätkiminen on vähentynyt mutta ei tällä kertaa. Runkosarja lähestyy loppuaan ja ketään ei enää kiinnosta....
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Urho TV on vaihtanut ongelmien takia nettilähetyksissä alihankkijaa ja kaiken piti olla kunnossa 18.2. mennessä. Soittoni tulos (jonotus 40min, 16c min) tulos oli ilmaiskoodi ja informaatio että vikaa on edelleen ja se pyritään korjaamaan loppukierroksille. :D

Ei hyvänen aika.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tälläisen viestin sain, kun laitoin palautetta URHO tv:lle.
3.3 pelatulla kierroksella ilmeni teknisiä ongelmia. Ongelman aiheuttajaa ei ole vielä saatu selville. Pahoittelemme teknistä ongelmaa ja tarjoamme hyvityksenä käyttöösi URHOplay katselukoodin.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Mulle oli eilen (vihdoin) saapunut Soneralta vastaus 26.2 pelatusta ottelusta.
Reklamaation laitoin kolmasti!

"Pahoittelut, ettemme ole vastanneet Sinulle aiemmin. Palautelaatikkoomme on tullut todella paljon palautetta viime päivinä, joten käsittelyajat ovat siitä johtuen pidentyneet."

"Palvelussa on esiintynyt viime aikoina teknisiä ongelmia, jotka pitäisi olla korjattu.
Hyvitykseksi tapahtuneesta tarjoamme Sinulle koodin, jolla saat ostettua yhden ottelun ilmaiseksi."

Edelläolevat siis soneran vastauksesta copy-pastettu.

On se kumma jos nämä ongelmat ovat tulleet "yllätyksenä" kun koko kauden ajalta on täältä jatkiksesta voinut lukea kuinka hommat etenee.

TPS-Ilves ottelu siis menee illalla seurantaan. Saas nähdä kuinka homma toimii..
 

Timppa73

Jäsen
Jahas, Urholta tuli koodi torstaista hyvityksenä. Lähetystä mennyt 1min ja sama pätkiminen kuvassa...
Edit: Oho, 2min kiekon jäähän putoamisen jälkeen korjaantui
 
Viimeksi muokattu:

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Reilu minuutti alusta näkyi, mutta nyt näyttää vain mustaa. Hieno Urpo!

E: Nyt on toiminut muutaman minuutin hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös