Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 896
  • 5 139

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Saako kukaan kuvaa Veikkauksen sivujen kautta Jyp-HIFK -pelistä? Alkuun oli kuva, mutta peli kun alkoi, niin kuva hävisi ja ääni jäi.

Saa, lataa sivu uudelleen. HIFK kahvaa, ja pahasti.
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ups.. Väärä ketju :D

Sanotaan nyt, että mun veikkaus lähetys on toiminu loistavasti. Ei pätkiny kertaakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
MIkä tökkii?

Tänään ostin ensimmäistä kertaa Urho-pelin nettilähetyksenä. Kuva nykii jonkin verran, vaikka takuulla kaistaa, rautaa, käyttöjärjestelmää ja softaa riittää. Mistä huonohko lähetys johtuu? Siinä ja tässä, viittiikö kattoa.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Joup. Erittäin hienosti toimii. Kertaakaan ei ole puskuroinut, eikä muutenkaan urhoillut.

En mä saa kuvaa näkyviin. No, ääni kuuluu ja tutkielmaa pitää tehdä, ehkä paremip niin. Ei taida koneen muisti riittää pyörittämiseen.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Reilut kaksi erää toimi Veikkauksen lähetys moitteetta. Nyt kolmannessa erässä on tullut puskurointia ja hyppimstä mukaan.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittumainen kaiku HIFK-Lukko -pelissä. Kaikki areenan äänet tulee tuplana.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Veikkauksen ja Soneran kuva on huonolla resolla.. kattooko joku URHO Playtä, jotta onko yhtä suttua, vai kandeisko vaihtaa (menee sarjakorttia, jos vaihtaa ilmaesta)
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Onko D-Team - SaPKo jo käynnissä MTV3-Maxin puolella vai alkaako lähetys Veikkauksen netti-tv:ssä vasta tasan puolelta aloituskiekon tippuessa jäähän?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei näy Veikkauksella vieläkään mitään. Näkyykö muilla?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi helkkari tätä puuhastelua. Jos kerran luvataan näyttää, niin olis kiva, jos toimis moitteetta. Tämä on nyt kolmas peli elämäni aikana Veikkauksen sivuilta (JYP-HIFK, SapKo-D Team ja D Team-SapKo) ja samaa skeidaa joka kerta!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jyväskylässä joku sankari voisi ehkä laittaa sen lähetyspiuhan kiinni.
Ehdin jo tiedustella sen verran, että Suomesta lähetettävissä peleissä ei yleensä ongelmia ole juurikaan ollut.
Jos oikein positiivisesti ajattelisi, niin tämä voi karsia sen verran katsojia, että kaistan suhteen ei pitäisi tulla ongelmia vastaan.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ostin matsin Katsomosta. Kiitos Veikkaus TV!
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Piti ostaa ottelu Maikkarin sivuilta, kun ei Veikkaus toiminut. No ei tuo viisi euroa onneksi budjettiani kaada.

Nyt, kun tämän sanoin niin eiköhän se peli ala kohta Veikkauksen sivuilta näkyä.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Piti ostaa ottelu Maikkarin sivuilta, kun ei Veikkaus toiminut. No ei tuo viisi euroa onneksi budjettiani kaada.

Nyt, kun tämän sanoin niin eiköhän se peli ala kohta Veikkauksen sivuilta näkyä.

Näkyykö se muka sitten katsomosta? Kun keskiviikkona ei näkyny kummassakaan..
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näkyy Katsomosta.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
"VeikkausTV:n kuva ei toistaiseksi näy. Vikaa selvitetään."

Näin lukee Live-vetoikkunassa. Toivottavasti selviää tunnin sisään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Olen aivan varma, että Urhon lähetys Ässät-IFK tulee tänään nykimään ja pahasti. Kärkikamppailu luonnollisesti kiinnostaa porukkaa ja Urholla ei tuttuun tapaan osata valmistautua yksittäisten pelien suureen tilaajamäärään. Toivottavasti olen väärässä niin ei tarvitse itkukirjettä asiakaspalveluun taas laittaa...
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Olen aivan varma, että Urhon lähetys Ässät-IFK tulee tänään nykimään ja pahasti. Kärkikamppailu luonnollisesti kiinnostaa porukkaa ja Urholla ei tuttuun tapaan osata valmistautua yksittäisten pelien suureen tilaajamäärään. Toivottavasti olen väärässä niin ei tarvitse itkukirjettä asiakaspalveluun taas laittaa...
Hyvin pelaa. Ei ainuttakaan nykäisyä tai katkosta, toivotaan että toimii loppuun asti.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko ketään Macin käyttäjää?? Ääni kuuluu mutta kuva ei näy. Ongelman täytyy olla jossain koneen ohjelmassa tai asetuksessa. Melko uusi Mac siis. Kenelläkään aaistusta mistä kyse?

Sama ongelma VeikkausTV:ssä. Soneran sivun muut videot siis toimivat, mutta ei live-lähetys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös