Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 199 770
  • 5 139

Pardus

Jäsen
Itse hyppäsin mukaan vasta ensimmäisellä erätauolla ja sain matsin katottua loppuun asti. Kuvalaatu tosin oli aika huono ja muutaman kerran kuva jäätyi max. 10 sekunniksi.

Aiemmin on kyllä itsellänikin toiminut, en tiedä mikä oli sitten vikana. En ole kylläkään uskaltanut enää seitsemää euroa tuhlata kyseisiin lähetyksiin, jos jäisi jälleen näkemättä.

Edit. Olipa tuo näköjään lähetetty sähköpostiin selityskin lähetyksen katkeamisesta ja olisi ollut ilmainen koodi Kärpät-Zürich -otteluun.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, #88 Kane, Blackhawks, Världen's bästa #65
Miksi ihmeessä Viasat Hockey ei näytä suomessa noita European Trophy pelejä mutta Ruotsissa kuulemma näyttää, ja löytyy vielä oikein viasatondemand ruotsin sivustolta mutta ei samaiselta suomen sivustolta....?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi ihmeessä Viasat Hockey ei näytä suomessa noita European Trophy pelejä mutta Ruotsissa kuulemma näyttää, ja löytyy vielä oikein viasatondemand ruotsin sivustolta mutta ei samaiselta suomen sivustolta....?
European Trophy-turnauksen Suomen oikeudet ovat Bonnierilla (eli MTV3:lla), ja sen vuoksi ne on salattu. Max-kanava näyttää syyskuussa lopputurnauksen.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jostain olin lukevinani, että turnauksen kotisivuilla olisi ilmaiset nettistreamit jokaisesta lopputurnauksen ottelusta. Vielä ainakaan sellaisesta ei ole merkkiäkään. Onko jollain tästä lisäinfoa?
 

Roimo

Jäsen
Jostain olin lukevinani, että turnauksen kotisivuilla olisi ilmaiset nettistreamit jokaisesta lopputurnauksen ottelusta. Vielä ainakaan sellaisesta ei ole merkkiäkään. Onko jollain tästä lisäinfoa?

Eipä tunnu mistään striimiä löytyvän vaikka itsekin luin jostain että olisi saatavilla. No, kai se on sitten sorruttava katsomo.fi
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viimeksi muokattu:

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Joo aikas turhaan tuli 15e käytettyä, kun ei Jokereiden pelejä näkynyt sitten kun tuo yksi. Voin 7e myydä tunnukset joilla näkyy kaikki loput matsit, jos jotain kiinnostaa?
 

Baarimikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL
Onko jollakin vielä ongelmia sisäänkirjautumisessa, vai olenko yksin ongelmani kanssa? 30min jäljellä ja melko varma, että matsi jää väliin.
 

Kostja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Anaheim Ducks
Jaahas itse tässä yritän ostaa kertalippua urholta. Pistin avainluvun pöytään ja painoin jatka, tuli error ja 9e hävis tililtä. Koodia kylläkään ei näy missään...
 

Kostja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Anaheim Ducks
No säikähdyksellä selvisi. Ei ilmeisesti tarvitse syöttää mitään koodia, koska kertalipun ostaminen hävisi vaihtoehdoista ja kuva latailee jo.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jaahas itse tässä yritän ostaa kertalippua urholta. Pistin avainluvun pöytään ja painoin jatka, tuli error ja 9e hävis tililtä. Koodia kylläkään ei näy missään...

Mulla ei tullut mitään erroria mutta ei kyllä koodiakaan. 17min aikaa H-hetkeen.
 

Ferris

Jäsen
Onkos kukaan saanut apuja aspasta tuohon sisäänkirjautumisongelmaan? Ei huvittais ruveta lahjottaan ylimäärästä puhelimen kautta Urholle, jos eivät edes pysty auttamaan.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Ja taas tulee jotain vikailmoitusta. Parin minuutin päästä pitäisi alkaa lähetys, mutta tuskinpa tulee onnistumaan. Minä onneton kun tänään vielä kuvittelin, että hommaisin URHOn telkkariini.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Luonnollisesti jotain hässäkkää tuon sarjalipun tilauksessa. Maksu toki meni, mutta urhon sivuille palatessa heitti erroria ja nyt ei sit mailia kuulu. Nice.

Edit: Hoitui soitolla aspaan, antoivat kertakäyttökoodin tälle illalle. b

Itselläni oli samanlainen tapaus. Jostain play-napista kovasti aspan tyyppi kyseli ja ihmetteli kun sitä ei näkynyt.

Katsokaas sähköpostiinne, minulle sinne oli tullut urholta sähköpostia jossa oli kaksi ilmaista katselukoodia.
 

Splendide

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flygande fisktuppar
Koko kesänä en oo Urholle kääntäny. Näkyykö nyt muillakin pelkkää mustaa ruudussa? Vai täytyykö tässä jotakin päivitellä?

Mustaa näkyy täälläkin. En ole koskaan aiemmin katsonut peliä urhon sivuilta, joten jännittää aika lailla, toimiiko tää. Itse ostin viiden ottelun sarjalipun. Syötin koodin ennen klo 18:aa ja nyt vain näkyy musta ruutu, jossa urhon logo. Missään ei näy ilmoitusta onko koodi hyväksytty ...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös