Desperaado
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Spurs
Noni, nyt meni puhelu läpi.. tuuleteltiin jo että kohta näkyy pelit ja vitut, ei kukaan vastannu ja meni puhelu vastaajaan! VASTAAJAAN!!!! Ei suatana!
Mie pääsin kyllä. Lupasi soittaa takaisin ja antaa uuden koodin. Kiire tulee yhdelle kaverille jos meinaa kaikille soittaa takaisin. Mutta saivatpahan rahat kuitenkin pois.
Onko joku päässyt tonne asiakaspalveluun sisälle? Varattua tuutannut jo parikymmentä minuuttia.
Voiskohan heitä huijata? Jos mäkin sinne soittaisin vaikken oo tilannukkaan ja sitten se vastaaja kiireisenä vaan lähettää äkkiä mulle sen koodin..
Lukkoako tästä voi reklamoida?
Vihdoinkin pääsin asiakaspalveluun läpi ja sain sieltä aktivointikoodin (ei tosin kysynyt olinko edes maksanut, vaikka toki olin). Koodi jopa toimii, vihdoin!
Pätkiikö muilla tämä pitsi striimi? Omalla kohdalla on erittäin rikkinäistä, kuulen joka toinen sanan eikä ottelusta saa mitään selvää.
Kokeilin sekä Safaria että firefoxia. Taitaa olla tämä Vaasan läänin piuhat jotka ovat ylikuormitettuja, sillä nyt kun sport ei pelaa niin ei pätki enään.Tökkää millisekunnin kerran viidessä minuutissa, eli periaatteessa ei ollenkaan. Käytätkö firefoxia?
Itse hyppäsin mukaan vasta ensimmäisellä erätauolla ja sain matsin katottua loppuun asti. Kuvalaatu tosin oli aika huono ja muutaman kerran kuva jäätyi max. 10 sekunniksi.Maksoiko kukaan muu 7 euroa Kärppä-pelistä? Viisi minuuttia näkyi ja sen jälkeen ei ole näkynyt mitään...
Edit. Jaa, tämä olikin väärä ketju.
Maksoiko kukaan muu 7 euroa Kärppä-pelistä? Viisi minuuttia näkyi ja sen jälkeen ei ole näkynyt mitään...
Edit. Jaa, tämä olikin väärä ketju.