Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 196 822
  • 5 139

J.Petke

Jäsen
Haista Urpo vittu. Eli tällä hetkellä sitä sitten niinkun maksetaan tyhjästä, niinkö? Mitä vittu se ottelujen aikainen palvelupuhelinnumero on?

Turhaa sinne on raivota, eivät he tilanteelle voi yhtään mitään. Postia vaan isommille tahoille kun pelkästään töissä oleville asiakaspalvelijoille..
 

Toniii

Jäsen
Jotain kompensaatiota täytyisi kyllä olla tarjolla, mitä tosin kyllä hiukan epäilen... Itselläni Urho näkyy Canal Digitalin Total-paketin yhteydessä, mutta olen tosin jo irtisanonut molemmat paketit. Vielä tämän kuukauden näkyvät, sitten jään kyllä odottamaan kanavapakettien jonkinlaista järkeistämistä. Täyttä kusetusta on kuluva kausi ollut kiekkojännäreiden kannalta, kun kesken sesongin ilmoitetaan tästä uudesta hienosta Nelonen Sport Pro:sta. On se perseestä.

Eli näkyykö sulla Canalin kautta? Mulla on toi Canalin kyljessä ja mustaa vaan näkyy. Antennitalous.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika jäätävää toimintaa URHOlta. Eilen peruin Canal+URHO tilauksen ja luulin jo että pistivät samantien URHOn pimeäksi, mutta näköjään sama homma muuallakin antennitalouksissa että ei näy. Onneksi Kärpät ei enää pelaa, saattaisi pikkusen ottaa kupoliin jos Kärppien peli ois pitänyt näkyä ja sitten näkyykin vain mustaa ruutua.. Osanotot Kalpan ja HPK:n faneille joita tämä kirpaisee :)
 

J.Petke

Jäsen
Osanotot Kalpan ja HPK:n faneille joita tämä kirpaisee :)

Juu aika perseilyä tämä on tänään.

Tosin ehkä parempikin sillä nyt jotenkin helpompi jännitykseltä seurata peliä kun kuulee vain selostuksen. Tosin Urholle pistin nätin palautteen jossa kysyin, että olisiko heidän mielestään kohtuullista antaa antenniverkkolaisille ilmaiset tunnutkset tuohon nettipeliin..
 

tembo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu aika perseilyä tämä on tänään.

Tosin ehkä parempikin sillä nyt jotenkin helpompi jännitykseltä seurata peliä kun kuulee vain selostuksen. Tosin Urholle pistin nätin palautteen jossa kysyin, että olisiko heidän mielestään kohtuullista antaa antenniverkkolaisille ilmaiset tunnutkset tuohon nettipeliin..
Kun syöttää rekisteröityessä plustv-kortin numeron näkyy nettipelit ilmaiseksi(ainakin mulla), se pelasti päivän. Telkkarista ei tullut peliä.
edit. typo
 

J.Petke

Jäsen
Kun syöttää rekisteröityessä plustv-kortin numeron näkyy nettipelit ilmaiseksi(ainakin mulla), se pelasti päivän. Telkkarista ei tullut peliä.
edit. typo

Itselläni on Urho Canalin kautta joten tuo ei auta. Ikävä kyllä. Jos olisi PlusTV:n kautta tuo urho niin silloin näkyisikin.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Klo 20 maissa alkoi täällä bufferointi, juuri ennen kolmannen erän alkua.

... ja erän alkaessa ei kymmentä sekuntia bufferoimatta. Voi vitun vitun vittu vittu.

... ja siinä meni maali bufferoidessa. Haistakaa kaikki vittu.

... ja heti 60min. kohdalla lakkasi bufferointi. Koko kolmas erä kelvotonta. Syökää tannnppooneja.

Olink mää yksin?
 
Viimeksi muokattu:

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Mites Urhon nettilähetys. Takelteleeko muillakin?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Hyvin toimii. Esihaastatteluissa oli äänisynkka miten sattuu, mutta vielä ei bufferoi. kop kop.

edittiä. Kyllähän tuo kuva väpäjää jotenkin häiritsevästi eri tavalla kuin ennen. Ei sunkaa ne vaan frameratea ole menneet tiputtamaan.

edit2. eka lyhyt bufferointi klo 18.41
 
Viimeksi muokattu:

Hans Geering

Jäsen
Suosikkijoukkue
Doncaster Spinners
No menihän se pimeeksi, eli puskuroi, ollu noin jo minuutin... "piip" paljon kyllä taas harmittaa tämä!

e. lähes koko toinen erä meni muniksi, ei auttanut uudelleen kirjautumiset kuin vasta toisella erä tauolla... "piip"
 
Viimeksi muokattu:

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Juu klo 19.45 pimeni täällä.

Jos muuten bufferoi yli 15s, niin ei se siitä tokene. Silloin vaan sivun lataus uudelleen ja uudestaan sisään.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Onkos muualla ongelmia? Minulla näkyy vain staattinen puskuroidaan-ruutu, ihan kuin ottelu ei olisi vielä alkanut.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Onkos muualla ongelmia? Minulla näkyy vain staattinen puskuroidaan-ruutu, ihan kuin ottelu ei olisi vielä alkanut.

Oletko PlusTV:n asiakas? Itse olen ja peli ei näy. Kysyin kaverilta ja hänellä näkyy, mutta hän on ostanut tuon streamin...
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Oletko PlusTV:n asiakas? Itse olen ja peli ei näy. Kysyin kaverilta ja hänellä näkyy, mutta hän on ostanut tuon streamin...

Jep, PlusTV. Hienoa toimintaa taas.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Onko joku soitellut miksi PlusTV-asiakkaille ei taaskaan näy peli (HPK-Kalpa). Alkaa hieman vituttaa tämä.

E: Puhun siis Urho Playstä.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Onko joku kokeillut aukeaako tuo Urhon webbi peli JYP-KalPa?

Täällä ei tapahdu mitään kun koodin pukkaa. Yleensä aukeaa se peli-ikkuna kuten ohjeessa lukee mutta nyt ei tapahdu mitään.

Ohjeessahan mainitaan:

"6. Mikäli ottelu ei ole vielä alkunut ruudulla pyörii pieni puskurointi-animaatio."

Käsittääkseni tuo animaatio kyllä pyörii pelin aikana ;)


Edit: eli samaa vikaa varmaan luvassa kuin noissa viime postauksissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko joku kokeillut aukeaako tuo Urhon webbi peli JYP-KalPa?

Täällä ei tapahdu mitään kun koodin pukkaa. Yleensä aukeaa se peli-ikkuna kuten ohjeessa lukee mutta nyt ei tapahdu mitään.

Ohjeessahan mainitaan:

"6. Mikäli ottelu ei ole vielä alkunut ruudulla pyörii pieni puskurointi-animaatio."

Käsittääkseni tuo animaatio kyllä pyörii pelin aikana ;)


Edit: eli samaa vikaa varmaan luvassa kuin noissa viime postauksissa.


Itselläni on käynyt kuvailemallasi tavalla silloin, kun koodi on väärin tai ei muusta syystä toimi. Nyt kokeilin Urhon antamalla hyvityskoodilla ja puskurointi alkoi. Toiveissa on, että puskurointi loppuisi vartin päästä.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Itselläni on käynyt kuvailemallasi tavalla silloin, kun koodi on väärin tai ei muusta syystä toimi. Nyt kokeilin Urhon antamalla hyvityskoodilla ja puskurointi alkoi. Toiveissa on, että puskurointi loppuisi vartin päästä.

Katos vaan... oisko koodista mennyt päiväys vanhaks. Nyt toimii kun syötti uuden koodin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Katos vaan... oisko koodista mennyt päiväys vanhaks. Nyt toimii kun syötti uuden koodin.

Voi olla tai sitten koodi ei ole koskaan toiminutkaan. Itselläni ainakaan pudotuspelipaketti ei enää pelittänyt. Jos olet toimimattomasta koodista maksanut tai saanut sen hyvityksenä niin reklamaatiota Urholle ja rahat takaisin tai uusi koodi(tosin jos pelkkää kiekkoa katsoo niin uusi koodi melkoisen turha).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Soitin Lukon toimistolle ja puhelimeen vastannut naisihminen lupasi laittaa lisäinfoa striimistä Lukon kotisivuille.

2 megan netin vaatii ja kohtuu laadukas kuulemma tuo striimi on.

Edit: Kysymys muutettu tiedoksi.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
2 megan netin vaatii ja kohtuu laadukas kuulemma tuo striimi on.
TJ Rajala ainakin UR:n haastattelussa lupaili, että toimisi megalla. Entisestä toimenkuvasta voisi päätellä, että Rajala olisi jopa kartalla näissä asioissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös