Kiitos neuvoista! Kokeilin kaikkea mitä tuossa edellä ehdotit, edelleenkään ei toimi Mozillalla, Chromella eikä Explorerilla.
Tosin voi johtua siitäkin että mä en vaan osaa.
PS. kannattaa muiden soitella Urhotv:n aspaan ja kertoa....
Nyt toimi ainakin minulla tuo maksu. Nyt vaan sitten jännitetään että näkyykö itse peli illalla ollenkaan...
No voi SAATANA!
10 minuutin jonottamisen jälkeen "hei, aspa palvelee puoli viiteen, kiitos soitosta - tuut tuut tuut..."
Ketään harrastelijaa tai edistyneempää tuhopolttajaa Helsingin lähettyviltä linjoilla? Maksan bensat...
Onko Urhon nettilähetykset flashilla toteutettu? Tai no sama millä tekniikalla lieneekään, pääset pelkällä bufferin/cachen koon nostamisella pätkyisä eroon. Tämä vinkkinä kaikille streamista valittajille...
Canalin, maikkarin ja Nelosen streameja paskalla netillä jouduin aikanaan (viime kaudella) katsomaan ja ylläoleva auttoi kummasti.
Jaa no nyt täysin yllättäen näyttää ainakin alkukuva olevan tarjolla. Ans kattoo.Vai onko niin että tää puskuroi siihen 18.20 saakka kunnes lähetys alkaa?
Juu, ei ole todellista. 2kk vanha arvokoodi toimii ja aloituskuva näkyy. Uskaltaisikohan avata bissen vai räjähtääkö tämä siihen?Jaa no nyt täysin yllättäen näyttää ainakin alkukuva olevan tarjolla. Ans kattoo.
Steven: Kokeile sitä "syötä sarjakortin koodi" -vaihtoehtoa sen aktivointikoodin sijasta. En tiedä toimiiko, mutta kokeilemisen arvoista.