Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 196 560
  • 5 139

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täällä ei päästä myöskään maksamaan ottelua, maksunappulasta ohjaa sivulle jota ei ole. Kutkuttavan vituttavaa, etten sanoisi.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos neuvoista! Kokeilin kaikkea mitä tuossa edellä ehdotit, edelleenkään ei toimi Mozillalla, Chromella eikä Explorerilla.

Tosin voi johtua siitäkin että mä en vaan osaa.

Laitoin YV:llä numeron, jotta voit soittaa. Sattuu olemaan sellainen sairaspäivä kotona, että voin yrittää auttaa.

Jupa

PS. kannattaa muiden soitella Urhotv:n aspaan ja kertoa tarkkaan, missä ympäristössä (selain + käyttis) ongelmia esiintyy ja vaatia teknistä ylläpitoa tarttumaan ongelmaan heti...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuo lauantain Tappara-KalPa kelpaa kyllä helvetin hyvin. Eiköhän siitä jonkinlaista säästöä synny, kun katsoo telkusta, eikä ryntäile paikan päälle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt toimi ainakin minulla tuo maksu. Nyt vaan sitten jännitetään että näkyykö itse peli illalla ollenkaan...
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt toimi ainakin minulla tuo maksu. Nyt vaan sitten jännitetään että näkyykö itse peli illalla ollenkaan...

Sama juttu, joku nörtti kävi ilmeisesti pistämässä linkitykset kohdilleen. Lienee normaalia, että nyt ruutu jää tilaan "puskuroidaan" ja sitten illemmalla rupeaa tavaraa pukkaan??
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
URHOn uudistuneet kotisivut ovat aika tajuttoman sekavat. Miltäköhän nuo näyttävät, jos kanava saa hankittua vielä parin uuden urheilusarjan lähetysoikeudet?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Raha kelpaa, mutta kusti ei polje.

Soittakaa joku munkin puolesta sitten sinne aspaan, kun se tuntus tukossa olevan. Jos ei kuuteen mennessä ole sitä *tun tikettiä peliin kuulunut, saattaa melkein vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No voi SAATANA!

10 minuutin jonottamisen jälkeen "hei, aspa palvelee puoli viiteen, kiitos soitosta - tuut tuut tuut..."

Ketään harrastelijaa tai edistyneempää tuhopolttajaa Helsingin lähettyviltä linjoilla? Maksan bensat...
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Peukkuja Urholle

No voi SAATANA!

10 minuutin jonottamisen jälkeen "hei, aspa palvelee puoli viiteen, kiitos soitosta - tuut tuut tuut..."

Ketään harrastelijaa tai edistyneempää tuhopolttajaa Helsingin lähettyviltä linjoilla? Maksan bensat...

Hei,

Koska on tullut kriittisesti avauduttua Urhon toiminnasta, niin tänään annetaan jo peukkuja. Tekninen asiakaspalvelu vielä soitti perään ja kehotti kokeilemaan uudelleen noita PO-sarjojen ostamisia. Sainkin jo toimimaan.

Eli kannattaa ottaa aina yhteyttä aspaan ja vaatia teknistä puolta langan toiseen päähän tai palaamaan, jos on tunnistanut selkeän bugin, joka ei ole käyttäjän itsensä hallinnassa (vs. Flash Player -päivitykset, verkon pätkiminen jne.)

Muistetaan, että ihmisiä sielläkin on toisessa päässä ja varmasti parhaansa yrittävät. Silti: kannattaa laittaakin paukkuja ennen kuin asiakastyytyväisyys laskee vielä entisestään tästä, sillä korkeallahan se ei ole...

Jupa
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onko Urhon nettilähetykset flashilla toteutettu? Tai no sama millä tekniikalla lieneekään, pääset pelkällä bufferin/cachen koon nostamisella pätkyisä eroon. Tämä vinkkinä kaikille streamista valittajille...

Canalin, maikkarin ja Nelosen streameja paskalla netillä jouduin aikanaan (viime kaudella) katsomaan ja ylläoleva auttoi kummasti.

Voiko joku kertoa kädettömälle kuinka tämä tehdään Firefoxissa?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Puskuroidaan, puskuroidaan, puskuroidaan...pitäiskös jotain ihan tapahtuakin??? Olen mä mielestäni tällä läppärillä ennenkin ottelua katsonut. Ja nyt ei auta vaikka vaihdoin selaimenkin Mozillasta Exploreriin. Ja olen kirjautunut ulos ja taas uudelleen sisään.

Vai onko niin että tää puskuroi siihen 18.20 saakka kunnes lähetys alkaa?
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Hetkinen nyt, kertokaas mitä pitää tehdä? Ostin viime perjantaina 55 euroa maksavan lipun Urhon WebTV:hen, ja käsitin että tuolla pitäisi näkyä koko playoffsit. Nyt tuolla koodilla ei tapahdu enää mitään kun sen syöttää aktivointikoodi osioon. "Jatka" painiketta painamalla ei pääse eteenpäin. Lisäksi nettisivuille on tullut tuo joku sarjalippujen osto mahdollisuus.

Miksi en saa toimimaan, vaikka kyllähän tuolla 55 eurolla pitäisi vissiin enemmän pelejä näkyä kun tuo yksi minkä katsoin perjantaina?
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Puskuroi mitä ilmeisimmin siihen saakka kunnes lähetys alkaa. Ei urhon pojat ole kai viitsineet laittaa tällä kertaa mitään (mustan ruudun) signaalia, ja eihän nuo soittimet toki sitä ymmärrä. Ainakaan itse en jaksa huolestua ennen kuin kello on 18.21.
 

Vietävä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KPS
Steven: Kokeile sitä "syötä sarjakortin koodi" -vaihtoehtoa sen aktivointikoodin sijasta. En tiedä toimiiko, mutta kokeilemisen arvoista.
 

IJR79

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Tähän Urho Totaliin toivoisi vielä 4in1 optiota, että voisi tiukan paikan tullen lätkäistä vaikka kaikki matsit kerralla ruutuun :)

Toivottavasti webtv toimii, onneksi ei enää tarvitse sen kanssa taistella.

Mielenkiintoista on nähdä/kuulla myös se, millaisilla tiimeillä otteluita selostetaan ja kommentoidaan nyt, kun kamerat on paikalla yhtaikaa neljällä paikkakunnalla. Mutta kohta mennään!
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hmm.. ostin tuon HIFK-HPK pelin tossa pari tuntia sitten, eikä aktivointikoodia näy vieläkään sähköpostissa! En pääse siis katsomaan peliä. Ja urhon asiakaspalvelussa jonotellaa. "Olemme yhtä varattuina, odottakaa hetki."
 

Steven

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames, Liverpool FC
Steven: Kokeile sitä "syötä sarjakortin koodi" -vaihtoehtoa sen aktivointikoodin sijasta. En tiedä toimiiko, mutta kokeilemisen arvoista.

Kiitti, mutta kokeiltu on. Ei tapahdu yhtikäs mitään.

Uskomaton tunne, maksoin siis yhdestä säälipleijari pelistä 55 euroa. Kiitos URHO!
 

Itse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jyp - Kärpät peli näyttäis toimivan... lipun ostin noin 15min sitten. Ainakin tällä otteluennakko näkyy...
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko-TPS toimiiko muilla netinkautta katsottuna.?
Ruudussa lukee puskuroidaan eli onko toiveita näkymisestä vielä vai menikö homma heti vituroilleen.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Näyttää nettipeli pyörivän hyvin.. vielä. Mitään koodia en saanut s-postiin, joten täytyy toivoa ettei nettiselain kaadu.
 

Tumpero

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS-kannattajat.net
Voisiko joku Totalin omistaja ystävällisesti kertoa ketkä ovat nämä uudet Urhon selostajat? Jalo ja Ritari lienevät ainakin puikoissa? Kiitos jo etukäteen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös