Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 756
  • 5 139

Panopticon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Detroit Red Wings
Toimii, mutta pätkii niin paljon, että varmaan jo naapureita kummastuttaa ääneen kiroiluni täällä. Ei tuota katsoa pysty.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voi toimivan nettilähetyksen aikaansaaminen olla näin vaikeaa. Ihme pätkimistä taas kerran.
 

Panopticon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Detroit Red Wings
Ei voi toimivan nettilähetyksen aikaansaaminen olla näin vaikeaa. Ihme pätkimistä taas kerran.

Niinpä. Vielä täällä informaatioteknologian ihmemaassa. Itse kun olen koko kauden seurannut NHL:ää tuolta paljon parjatun ESPN Europen kautta, joka on toiminut lähes moitteetta, ei voi kuin ihmetellä tätä Urhon urhoilua...
 

Harald73

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897
Joo, siistiä seurailla, kun peli on jo toisessa päädyssä, kun urho taas pääsee mukaan edellisen pätkäisyn jälkeen. Onkohan noilla joku huihai -mokkula, millä lähettävät "striimiä", kun näin pätkii??
 

Daal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoiseksi homma menee, kun aletaan miettimään streamin katsojien kalustoa sekä omia nettiyhteyksiä. Pikku broidin lähetys pätki julmetusti ja mulla samassa talossa ei pätkinyt ollenkaan.

Ratkaisu löytyi, resoluutio alemmas ja win 7 teemaksi oletus sekä flash päivitys uusimpaan beta versioon. Alkoi toimia. Ongelma olikin liian hitaassa näytönohjaimessa ja lisänä adoben flash on aivan paska tuotos. Ollut kautta historiansa. Ikävä kyllä se on saanut melkein standardin aseman.

Usien ennenkin olen törmännyt tilanteeseen jossa porukka valittaa palvelun tarjoajasta, mutta kun kaivan oman läppärini esiin ja kokeilen samassa yhteydessä, niin minulla toimii.

URHOn kohdalla en osaa kertoa kuin tämän yhden tapauksen, joten en ala arvailemaan missä vika oli. Annoin vain esimerkin siitä kuinka vika voi olla muuallakin
 

Taatusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks, Tottenham Hotspur
Mielenkiintoiseksi homma menee, kun aletaan miettimään streamin katsojien kalustoa sekä omia nettiyhteyksiä. Pikku broidin lähetys pätki julmetusti ja mulla samassa talossa ei pätkinyt ollenkaan.

Ratkaisu löytyi, resoluutio alemmas ja win 7 teemaksi oletus sekä flash päivitys uusimpaan beta versioon. Alkoi toimia. Ongelma olikin liian hitaassa näytönohjaimessa ja lisänä adoben flash on aivan paska tuotos. Ollut kautta historiansa. Ikävä kyllä se on saanut melkein standardin aseman.

Usien ennenkin olen törmännyt tilanteeseen jossa porukka valittaa palvelun tarjoajasta, mutta kun kaivan oman läppärini esiin ja kokeilen samassa yhteydessä, niin minulla toimii.

URHOn kohdalla en osaa kertoa kuin tämän yhden tapauksen, joten en ala arvailemaan missä vika oli. Annoin vain esimerkin siitä kuinka vika voi olla muuallakin

Minullakaan ei eilen Urhon nettistreami pätkinyt kertaakaan MacBook Pro:lla ja Soneran kuidulla, joten allekirjoitan tämän palstatoverin kirjoituksen täysin.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Toimiiko muilla Radio Porin nettiradio?

Edit: no niin, alkoihan se pelittää.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Toimiiko muilla Radio Porin nettiradio?

Ei toimi.. yhteys aukeaa normaalisti, mutta ääntä ei kuulu. Siellä on nyt Itäpuistossa piuhat irti..

EDIT: heh, samantien alkoi toimia.. mutta tuntuu pätkivän edelleen..
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Onko nää kaikki nettiradio tänään mykkinä?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös noiden ilmaispelien pitänyt loppua? Itellä ainakin näkyy ilmaseksi illan peli.

Näin tiesi joku kertoa tuolla Urho-ketjussa SM-liiga osiossa. Oli saanut vastauksen ilmaispelien loppumisesti Urhon asiakaspalvelusta. No, ei voi valittaa, kun ilmaiseksi näkee. Hyvin pelittää.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Klikkasin kohtaa "osta liveottelu tästä" ja sitten aukeni suoraan kuvaruutu josta peli näkyy. Eli näillä näkymin ei tarvitsekaan maksaa. Mikähän tässä mahtaa olla takana, normi Urpoilua?

...nimittäin mielelläni maksaisin vaikka parikymppiä siitä että näkisin pelin katkoilematta.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Klikkasin kohtaa "osta liveottelu tästä" ja sitten aukeni suoraan kuvaruutu josta peli näkyy. Eli näillä näkymin ei tarvitsekaan maksaa. Mikähän tässä mahtaa olla takana, normi Urpoilua?

...nimittäin mielelläni maksaisin vaikka parikymppiä siitä että näkisin pelin katkoilematta.

Viimeisimmät ilmaispelit ainakin itselläni toiminut moitteitta, kuten tämänkin päiväinen. No oli siinä Helsingin paikallisessa 3 erässä vähän pätkimistä, mutta muuten ok. Toki toimivuudesta voisikin maksaa, jos siis tuolla summalla toimivuus taataan.

Ilmeisesti UrhoTVllä ei ole tarkoituksena tehdä voittoa, kun kaikki pelit näkee ilmaiseksi. Tosin sopisi kanavan luonteeseen, että joku on unohtanut laittaa maksullisuuden takaisin :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös