Bobby Halkidis
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Philadelphia Flyers
Juuri kirjauduin ja hyvin pelittää. Kannattaa huomioida, että nykyään tuo käyttäjätunnus on sähköpostiosoite.
Totta, siinähän se ongelma oli; tämä oli muuttunut aiemmasta.
Juuri kirjauduin ja hyvin pelittää. Kannattaa huomioida, että nykyään tuo käyttäjätunnus on sähköpostiosoite.
Poikkas... muilla ongelmia?
Toimii, mutta pätkii niin paljon, että varmaan jo naapureita kummastuttaa ääneen kiroiluni täällä. Ei tuota katsoa pysty.
Ei voi toimivan nettilähetyksen aikaansaaminen olla näin vaikeaa. Ihme pätkimistä taas kerran.
Mielenkiintoiseksi homma menee, kun aletaan miettimään streamin katsojien kalustoa sekä omia nettiyhteyksiä. Pikku broidin lähetys pätki julmetusti ja mulla samassa talossa ei pätkinyt ollenkaan.
Ratkaisu löytyi, resoluutio alemmas ja win 7 teemaksi oletus sekä flash päivitys uusimpaan beta versioon. Alkoi toimia. Ongelma olikin liian hitaassa näytönohjaimessa ja lisänä adoben flash on aivan paska tuotos. Ollut kautta historiansa. Ikävä kyllä se on saanut melkein standardin aseman.
Usien ennenkin olen törmännyt tilanteeseen jossa porukka valittaa palvelun tarjoajasta, mutta kun kaivan oman läppärini esiin ja kokeilen samassa yhteydessä, niin minulla toimii.
URHOn kohdalla en osaa kertoa kuin tämän yhden tapauksen, joten en ala arvailemaan missä vika oli. Annoin vain esimerkin siitä kuinka vika voi olla muuallakin
Toimiiko muilla Radio Porin nettiradio?
Eikös noiden ilmaispelien pitänyt loppua? Itellä ainakin näkyy ilmaseksi illan peli.
Loistavaa Metrofm uusinut nettiradion ja nyt pääsee itsekkin kuuntelemaan pelejä.
Klikkasin kohtaa "osta liveottelu tästä" ja sitten aukeni suoraan kuvaruutu josta peli näkyy. Eli näillä näkymin ei tarvitsekaan maksaa. Mikähän tässä mahtaa olla takana, normi Urpoilua?
...nimittäin mielelläni maksaisin vaikka parikymppiä siitä että näkisin pelin katkoilematta.
Loistavaa!
Itsellä kävi niin, että Metrofm on uusinut nettiradion ja nyt en enää pääse kuuntelemaan pelejä!
Vinkkejä?