Keskiarvosi 15-vuotiaana?

  • 33 686
  • 281

Keskiarvo 15 vuotiaana

  • yli 9.0

    Ääniä: 81 15,1%
  • 8.5-9.0

    Ääniä: 124 23,1%
  • 8.0-8.5

    Ääniä: 129 24,0%
  • 7.5-8.0

    Ääniä: 77 14,3%
  • 7.0-7.5

    Ääniä: 71 13,2%
  • 6.5-7.0

    Ääniä: 35 6,5%
  • 6.0-6.5

    Ääniä: 13 2,4%
  • 5.5-6.0

    Ääniä: 3 0,6%
  • 5.0-5.5

    Ääniä: 2 0,4%
  • alle 5.0

    Ääniä: 2 0,4%

  • Äänestäjiä
    537

Hsm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Anaheim Mighty Ducks
No ku tääl ei näytä kellään olleen alle 6.5 keskiarvoa nii kai mun täytyy sit paljastaa et mun keskiarvo on 6.5 ja lukuaineet tasan 6!!

Seiskalla keskiarvo oli vielä 7 mut nyt se sit laski 6.5..

Tänä vuonna pitäis sit vielä nostaa keskiarvo takas seiskaan et sais jonkunlaisen todistuksen tuolta yläasteelta..

Kai tääl nyt sentään joku toinenki on jolla on yhtä alhanen keskiarvo ku mulla? Tuskin mä ainoa oon..
 

Diamond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Phoenix Coyotes, Liverpool, TPV, Haka
Viestin lähetti Hsm
No ku tääl ei näytä kellään olleen alle 6.5 keskiarvoa nii kai mun täytyy sit paljastaa et mun keskiarvo on 6.5 ja lukuaineet tasan 6!!

Seiskalla keskiarvo oli vielä 7 mut nyt se sit laski 6.5..

Tänä vuonna pitäis sit vielä nostaa keskiarvo takas seiskaan et sais jonkunlaisen todistuksen tuolta yläasteelta..

Kai tääl nyt sentään joku toinenki on jolla on yhtä alhanen keskiarvo ku mulla? Tuskin mä ainoa oon..

Niin, kuten tuossa aikasemmin sanoin niin mulla oli 6,6 eli käytännössä samaa tasoa ollaan. Matikka, fysiikka ja kemia, englanti ja ruotsi olivat kaikki vitosia. Onneksi oli muutama kohtalainenkin aine mikä hieman nosti keskiarvoa. Muussa tapauksessa kävisin varmaan vieläkin ylä-astetta. :D
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yläasteelta päästessäni ka oli 8.4, ammattikoulun ensimmäisenä vuonna lähemmäs 5, ensimmäisenä vuonna ravintolakoulussa vielä lähemmäs 4 ja valmistuessani suunnilleen 3. Eli meikäläiselle kävi samalla tavalla kuin monelle muullekin, tajusin ettei papereilla tee yhtään mitään, sillä suhteilla tämä maailma pyörii. Poissaolot taas kasvoivat mitä lähemmäksi valmistumista mentiin.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Päättötodistuksessani keskiarvo oli 8.8. Lukuaineista oli 9.0. Kaksi stipendiä onnistuin hankkimaan itselleni, toisen ilmaisutaidosta, ja toisen...historiasta ja yhteiskuntaopista! :eek: Vielä joulun alla keskiarvo oli 9.0, ja lukuaineet 9.1, mutta keväällä loppui sitten motivaatio mm. fysiikan suhteen, ja keskiarvoni pääsi sitten vähän tipahtamaan.

Olen kuitenkin tyytyväinen, en nimittäin tehnyt koulun eteen kovinkaan pajon töitä. Esimerkiksi fysiikan läksyt tein pari kertaa koko vuodessa, ja matematiikan suhteen oli sama asia, vaikka sitten niissä läksyissä keväällä hieman tsemppasinkin. Kielten läksyt tein jotenkuten, ja olin varmaan ainut oppilas luokassamme, kenen mielestä Ruotsin tunnit olivat hauskoja... :cool: Kokeisiin sitten luin aina kohtuullisen hyvin, ja vaikka joskus lukemiset jäivät vähemmällekin, selvisin kokeista suurinpiirtein kunnialla. Koko yläasteen aikana taisin tempaista seiskalla tai huonomalla alkavia arvosanoja vain matikan/fyssan kokeista.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Opettajia nuoleskeleva ja mielistelevä hikipinko olin, ja sen tuloksena keskiarvo oli n. 9,4 luokkaa. Yläasteella innostuin jostakin merkillisestä syystä lukemaan läksyni, mutta sen jälkeen olenkin sitten ollut melko laiska. Sen verran täytyy kyllä myöntää, että olen ollut loistava ulkoaopettelija eli osasin vaadittavat asiat tasan kokeen ajan, mutta sen jälkeen tieto hävisi kuin tuhka tuuleen. On sekin oppimismetodi. Olinpa typerä - vaan selvisin kuitenkin hyvin. Nyt muisti ei enää pelaakaan niin kuin reilut 15 vuotta sitten; tämä ei johdu varsinaisesti vielä iästä (ei johdu!), vaan epilepsiasta. Pärjäilen kuitenkin ihan riittävän hyvin, sillä ainakin oman nimeni muistan ja kotipaikkakunnan. Minut osataan siis palauttaa kotiin, jos eksyä päätän. Juu.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
No huh huh mitä hikuja täälläkin on. Itselläni oli 7.3 keskiarvo aikoinaan, ja tämän hetkisestä tilanteesta en viitsi edes sanoa mitään. Tuo opiskelu kun ei oikein jaksa kiinnostaa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Hese
No huh huh mitä hikuja täälläkin on. Itselläni oli 7.3 keskiarvo aikoinaan, ja tämän hetkisestä tilanteesta en viitsi edes sanoa mitään. Tuo opiskelu kun ei oikein jaksa kiinnostaa.

Kuten sanottua, ei tuo keskiarvo ihan koko totuutta kerro. Eipä uskoisi monikaan meikäläisestä, että olisin jotakin joskus tiennyt jostakin. Pänttäsin ulkoa, ja se oli siinä. Muutenkin numerot ovat mielestäni hyvin herkästi harhaanjohtavia; nehän kuvastavat juuri sitä, mitä on mitattu, mutta mitä onkaan mitattu?! Sanastoa, konjunktioritirämpsyjä, vuosilukuja jne? Ymmärrän kyllä, että jonkinlainen systeemi on oltava, jolla ihmisten osaamisia arvioidaan, mutta olisi erittäin tärkeää, että oma itsetunto säilyisi niin vahvana, että esimerkiksi 7:n kuvaamataidonnumerosta huolimatta voisi löytää itsensä tekemässä tauluja vaikka elannoksi saakka. Liikaa ei saisi uskoa muiden sanomisia. Itsekritiikki on hyvä taito. Silloin osaa tunnistaa sekä heikkoutensa että vahvuutensa. Siis myös vahvuutensa.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä se nyt ois yläasteeltä päästessä ollu jotain 8.4.

Mutta lukiossa en ikinä sitten uskaltanut laskea keskiarvoa. Tai enhän minä vieläkään ole ylioppilas - syksyllä kun olis vielä ruotsi ja reaalikin edessä, ja muutama kurssikin pitää ennen marraskuun loppua suorittaa. Veikkaisinpa karkeasti, että tällä hetkellä lukion kurssiarvosanojen keskiarvo on jotain 6.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Niin siis eli yläasteen jälkeen? Kaipa silloin joku 8.6 oli. Viimeisen vuoden lukuintoa laski se että tiesi rajan siihen lukioon mihin oli pyrkimässä olevan noin 7.5.........
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tätä on taidettu kysyä sen seitsemäntoista pilkku neljä kertaa. Vastataan kuitenkin vielä sen sadannenkuudennentoista kerran.

Peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo oli 8,6 joukossa uskonnon, historian ja kuvaamataidon kympit. Myös käytös oli kymppi.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja näin nopeasti laskien Jatkoaikalaiset ovat suomen älykkäintä porukkaa! No ainakin melkein. On olemassa säädäntö jonka mukaan luokan keskiarvon pitäisi olla noin 8, mieluiten vähän alle. Ja Jatkoaikalaisilla se on noin 8.2.
Paitsi Reis:in luokka on jatkoaikalaisia älykkäämpi sillä luokan keskiarvo oli jotain 9.7-9.8.

Vapiskaa Mensa!

Ja älykköjen johtoa pitää Jiimo meni Maurin ohi sillä Mauri myönsi nuoleskelun. Hyi Mape.

1. Jiimo 9.4
2. Mauri 9.4
3. Pate 00 9.3
3. Punaiset_Lasit 9.3
5. Senior 9.2
5. Reis 9.2
.....
.....
.....
.....
.....

Ja häntää pitää Shammy Agitator huimalla
5.2 keskiarvollaan.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olenkohan ainoa, jonka keskiarvo nousi lukiossa? Peruskoulun päästötodistuksessa taisi olla 8.1, lukiossa joku 8.5. Eipä noilla keskiarvoilla paljoa merkitystä ole, kunhan vaan saa sellaisen jolla pääsee seuraavaan opiskelupaikkaan jotenkuten...
 

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Noniin, ala-asteelta kun onnellisena pääsin, niin taisi keskiarvo olla huimat 9,18 - sen jälkeen on tainnut keskiarvo tehdä pelkkää tasaista vähentymistä. Yläasteelta kun pääsin, niin olisiko ollut sen 8,3 - ja nyt tässä ylioppilaskirjoitusten portilla joku seitsemän pintaan.. matematiikka 5,5. Aika mahtavaa, huh?
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tais olla 8.4 ylä-asteelta lähdettäessä ja koko kouluajan käytös ja huolellisuus 7. Kyllä otti opettajia pataan. Kolmessa vuodessa ylioppilaaksi kolmessa eri lukiossa kiertäen. Kyllä koulun käynti on mukavaa...
 
Viimeksi muokattu:

vilko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peruskoulun lopussa keskiarvo taisi olla 9.45. Lukiossa sitten numerot hiukan heikkenivät ja ensimmäisen vuoden jälkeen keskiarvo oli 8.8.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti vilko
Peruskoulun lopussa keskiarvo taisi olla 9.45. Lukiossa sitten numerot hiukan heikkenivät ja ensimmäisen vuoden jälkeen keskiarvo oli 8.8.

Jaaha, päätti vilko sitten mennä kärkeen. Senkin hikipinko:D !
 

vilko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti punaiset_lasit


Jaaha, päätti vilko sitten mennä kärkeen. Senkin hikipinko:D !

Huipulla on mukava olla, kunnes joku tulee ja tönäisee alas :D Eiköhän kohta puolin tännekin ilmaannu joku kympin keskiarvon omistaja. Niitä nimittäin löytyy yllättävän paljon, varsinkin juuri peruskoulun puolelta.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti lintu
Ja näin nopeasti laskien Jatkoaikalaiset ovat suomen älykkäintä porukkaa! No ainakin melkein. On olemassa säädäntö jonka mukaan luokan keskiarvon pitäisi olla noin 8, mieluiten vähän alle. Ja Jatkoaikalaisilla se on noin 8.2.
Paitsi Reis:in luokka on jatkoaikalaisia älykkäämpi sillä luokan keskiarvo oli jotain 9.7-9.8.

Vapiskaa Mensa!

Ja älykköjen johtoa pitää Jiimo meni Maurin ohi sillä Mauri myönsi nuoleskelun. Hyi Mape.

1. Vilko 9.45
2. Jiimo 9.4
3. Mauri 9.4
4. Pate 00 9.3
4. Punaiset_Lasit 9.3
6. Senior 9.2
6 Reis 9.2
.....
.....
.....
.....
.....

Ja häntää pitää Shammy Agitator huimalla
5.2 keskiarvollaan.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
lukuaineet muistaakseni 8,8 ja kaikki yhteensä tasan 9. Peruskoulustahan nyt sai todella hyvän numeron, kun kävi vaan tunneilla.

lukiossa tosin keskiarvo tippu alle kasin. on varmaan lähempänä seiskaa kuin kasia. Ei paljoa oo koulunkäynti kiinnostanut.
 

spade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kysyttiinkös tässä nyt päästötodistuksen keskiarvoa vai mitä?

Korkein keskiarvoni: Kasiluokan keväällä 9,7
Peruskoulun päästötodistus: 9,3
-||- lukuaineet: 9,4

Lukiosta tulikin sit jotain 8,5. Eipä siellä kyllä paljon paikanpäällä oltukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös