Kesän siirtoikkuna 2023

  • 292 000
  • 2 593
Ei helvata, Ziyech siirtyy ilmaiseksi Galaan

Eikai hänestä muuta odotettukaan kuin palkkasäästöjä*. Luulen, että jos tässä ikkunassa siirtoa ei oltaisi saatu sovittua, niin sopimus olisi purettu joka tapauksessa.

* siis enää, vuodenvaihteessa oli vielä eri tilanne hyvin sujuneiden MM-kisojen johdosta (harmi ettei PSG-siirto lopulta toteutunut)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Galatasaraylla on muuten aika kova kokoonpano. Ziyechin lisäksi Zaha, Mertens, Icardi, Torreira ja Angelino.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Parin lähteen mukaan Hallin siirrosta päästy yhteisymmärrykseen 28 miljoonaa + bonarit. Ai helvetti hieno päivä Harakoille !

Nyt tietoa että voisi olla laina plus osto ensi kesällä. Kaikki kelpaa!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
En kyllä ymmärrä tätä hyväntekeväisyyttä.
No ei kai sillä mitään väliä ole Chelsealle? Rahaa syydetään kuitenkin joka paikkaan ja toivotaan, että voittavia arpoja on iso tukku käsissä?
 
No ei kai sillä mitään väliä ole Chelsealle? Rahaa syydetään kuitenkin joka paikkaan ja toivotaan, että voittavia arpoja on iso tukku käsissä?

En tiedä ymmärsitkö tätä ihan oikein. Tässä tilanteessa rahaa ei olla syytämässä, vaan ovat ikäänkuin saamapuolella.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Itse menisin Chelsean asemassa nauraen pankkiin, jos joku maksaisi kolmekymmentä miljoonaa alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta pelaajasta. Ilmeisesti nykyvalioliigassa nämä ovat kuitenkin ihan hassuttelurahoja, joten olen varmasti väärässä ja tämä on huono kauppa länsilontoolaisille.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
En tiedä ymmärsitkö tätä ihan oikein. Tässä tilanteessa rahaa ei olla syytämässä, vaan ovat ikäänkuin saamapuolella.
Joo toki näin. Tarvetta kuitenkin on ilmeisesti käteisellekin jotta lisää voidaan ostaa porukkaa sisään ffp:n takia. Ilmeisesti tämä Hall on kuitenkin aika kovasti hypetty kaveri Chelsean osalta ja se on kuitenkin pakko päästää rahan takia pois. Noh ihan normaali touhua taas Chelsealta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Itse menisin Chelsean asemassa nauraen pankkiin, jos joku maksaisi kolmekymmentä miljoonaa alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta pelaajasta. Ilmeisesti nykyvalioliigassa nämä ovat kuitenkin ihan hassuttelurahoja, joten olen varmasti väärässä ja tämä on huono kauppa länsilontoolaisille.

Seuran lupaavimpia junnuja. Tuskin naurattaa.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Itse menisin Chelsean asemassa nauraen pankkiin, jos joku maksaisi kolmekymmentä miljoonaa alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta pelaajasta. Ilmeisesti nykyvalioliigassa nämä ovat kuitenkin ihan hassuttelurahoja, joten olen varmasti väärässä ja tämä on huono kauppa länsilontoolaisille.
Voi naurattaa Lontoossa viikon, ehkä kaksikin. Tai sitten ei lainkaan. Hall olisi todennäköisesti ollut Lontoossakin Cucurellan edellä jo tällä kaudella, ja hänestä maksettiin aivan kammottavat rahat puolen kauden perusteella. Näiden umpipaskojen hankintojen takia Chelsea joutuu myymään kenties suurimman timanttinsa vähintäänkin huokeaan hintaan ja vielä pahalle kilpailijalle.

Kaiken lisäksi Newcastle saa vielä vuoden aikaa kerryttää omaa finaansa, kun tämä kausi menee lainalla. On vähintäänkin suuri todennäköisyys, että tässä joku muu nauraa kuin Chelsea.

Btw: jos tuo liian vähäinen minuuttimäärä Valioliigassa aiheuttaa naurua kassajonossa niin voi huoletta luetella kaikki 18-vuotiaat puolustajat, jotka ovat pelanneet enemmän tai jotka ovat Hallia suurempia talentteja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
tuo liian vähäinen minuuttimäärä Valioliigassa aiheuttaa naurua kassajonossa niin voi huoletta luetella kaikki 18-vuotiaat puolustajat, jotka ovat pelanneet enemmän tai jotka ovat Hallia suurempia talentteja.
Käytän itsepalvelukassoja, kun niissä ei ole jonoja.

En osaa vastata kysymykseesi. Osaatko itse sanoa vastausta, että kuinka monesta alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta on maksettu 30milj rahaa, ennen kuin jokainen kurkunleikkaaja ja tappokäskyjen jakaja halusi olla jalkapalloseuranomistaja ja raha sekä jalkapallobisnes menettivät arvonsa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös