maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Galatasaraylla on muuten aika kova kokoonpano. Ziyechin lisäksi Zaha, Mertens, Icardi, Torreira ja Angelino.
Olisen siirto Chelseaan kaatunut.
Hieno viikko Chelsealle. Hall myyntiin, Olise-kauppa kusahtaa, James jälleen loukkaantunut ja Palace tekemässä valitusta.
Parin lähteen mukaan Hallin siirrosta päästy yhteisymmärrykseen 28 miljoonaa + bonarit. Ai helvetti hieno päivä Harakoille !
Parin lähteen mukaan Hallin siirrosta päästy yhteisymmärrykseen 28 miljoonaa + bonarit. Ai helvetti hieno päivä Harakoille !
En kyllä ymmärrä tätä hyväntekeväisyyttä.Nyt tietoa että voisi olla laina plus osto ensi kesällä. Kaikki kelpaa!
No ei kai sillä mitään väliä ole Chelsealle? Rahaa syydetään kuitenkin joka paikkaan ja toivotaan, että voittavia arpoja on iso tukku käsissä?En kyllä ymmärrä tätä hyväntekeväisyyttä.
No ei kai sillä mitään väliä ole Chelsealle? Rahaa syydetään kuitenkin joka paikkaan ja toivotaan, että voittavia arpoja on iso tukku käsissä?
Joo toki näin. Tarvetta kuitenkin on ilmeisesti käteisellekin jotta lisää voidaan ostaa porukkaa sisään ffp:n takia. Ilmeisesti tämä Hall on kuitenkin aika kovasti hypetty kaveri Chelsean osalta ja se on kuitenkin pakko päästää rahan takia pois. Noh ihan normaali touhua taas Chelsealta.En tiedä ymmärsitkö tätä ihan oikein. Tässä tilanteessa rahaa ei olla syytämässä, vaan ovat ikäänkuin saamapuolella.
En kyllä ymmärrä tätä hyväntekeväisyyttä.
Itse menisin Chelsean asemassa nauraen pankkiin, jos joku maksaisi kolmekymmentä miljoonaa alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta pelaajasta. Ilmeisesti nykyvalioliigassa nämä ovat kuitenkin ihan hassuttelurahoja, joten olen varmasti väärässä ja tämä on huono kauppa länsilontoolaisille.
Seuran lupaavimpia junnuja. Tuskin naurattaa.
Jep. Eli tosiaan junnu ja 30milj. Toki rahalla ei tässä sarjassa enää mitään väliä ole.Seuran lupaavimpia junnuja. Tuskin naurattaa.
Moi Chelsea!Ei naurata.
Voi naurattaa Lontoossa viikon, ehkä kaksikin. Tai sitten ei lainkaan. Hall olisi todennäköisesti ollut Lontoossakin Cucurellan edellä jo tällä kaudella, ja hänestä maksettiin aivan kammottavat rahat puolen kauden perusteella. Näiden umpipaskojen hankintojen takia Chelsea joutuu myymään kenties suurimman timanttinsa vähintäänkin huokeaan hintaan ja vielä pahalle kilpailijalle.Itse menisin Chelsean asemassa nauraen pankkiin, jos joku maksaisi kolmekymmentä miljoonaa alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta pelaajasta. Ilmeisesti nykyvalioliigassa nämä ovat kuitenkin ihan hassuttelurahoja, joten olen varmasti väärässä ja tämä on huono kauppa länsilontoolaisille.
Btw: jos tuo liian vähäinen minuuttimäärä Valioliigassa aiheuttaa naurua kassajonossa niin voi huoletta luetella kaikki 18-vuotiaat puolustajat, jotka ovat pelanneet enemmän tai jotka ovat Hallia suurempia talentteja.
Käytän itsepalvelukassoja, kun niissä ei ole jonoja.tuo liian vähäinen minuuttimäärä Valioliigassa aiheuttaa naurua kassajonossa niin voi huoletta luetella kaikki 18-vuotiaat puolustajat, jotka ovat pelanneet enemmän tai jotka ovat Hallia suurempia talentteja.
Hall on kyllä pelannut reilut 1200 minuuttia miesten pelejä. Mutta joo, Alexandre Pato oli pelannut joitain satoja minuutteja siinä vaiheessa kun Inter maksoi hänestä reilut 20 miljoonaa euroa, joka on nykyrahaan muutettuna varmasti ihan vähintään triplat tuohon nähden. Pato toki pelasi seurassaan vielä kauden ennen kuin siirtyi Interiin.Osaatko itse sanoa vastausta, että kuinka monesta alle tuhat minuuttia miesten pelejä pelanneesta on maksettu 30milj rahaa, ennen kuin jokainen kurkunleikkaaja ja tappokäskyjen jakaja halusi olla jalkapalloseuranomistaja ja raha sekä jalkapallobisnes menettivät arvonsa?
PL 658 + FA 180 + EFL 75. Näin transfermarkt kertoo.Hall on kyllä pelannut reilut 1200 minuuttia miesten pelejä.
Itse katsoin pelilokeista. Transfermarktissa on näköjään tosiaan merkattu eri minuutit. (Hiusten halkomista toki).PL 658 + FA 180 + EFL 75. Näin transfermarkt kertoo.
Hall on kyllä pelannut reilut 1200 minuuttia miesten pelejä. Mutta joo, Alexandre Pato oli pelannut joitain satoja minuutteja siinä vaiheessa kun Inter maksoi hänestä reilut 20 miljoonaa euroa, joka on nykyrahaan muutettuna varmasti ihan vähintään triplat tuohon nähden. Pato toki pelasi seurassaan vielä kauden ennen kuin siirtyi Interiin.
Reece Jamesia varmaan vituttaa katsella kun on kuitenkin ainoa sen kuuluisan Cobhamin kasvatti. Ainoa joka on koskaan edes lyönyt läpi tuossa sirkuksessa Mountin kanssa viime vuosien aikana.