Kesän siirtoikkuna 2023

  • 292 489
  • 2 593

Jeffrey

Jäsen
Eipä tämä "melkoisesti pudonnut taso ja status" ainakaan tehoissa ole näkynyt.

Ei tehoissa, mutta esimerkiksi tilastoissa ero on valtava. Jos ottaa sen pilkuttoman tilaston npxG+xA valitsemaltasi ajanjaksolta kahdelta viimekaudelta. Maddisonin yhteistulos on 28,7 ja Fernandesin 41,5. Tämä jos tarkastellaan pelkästään Valioliigan tilastoja. Toki Brunon arvossa ja statuksessa näkyy myös esimerkiksi se, että viime kaudella pelasi yli tuplat Maddisoniin verrattuna. Fernandes 5 564 min ja Maddison 2 603 min.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Hammers on jo sijoittamassa Rice-rahoja Newcastlen ryöstökalastukseen. Seurat neuvottelevat kapteeni Lascellesin siirrosta Lontooseen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin jo ajatellut, että kyllähän se Rice Cityyn päätyy. Vaan niin vain menee sinne mihin on koko ajan ollut menossa eli Arsenaliin. Loistohankinta ilman muuta.

Ihan sinne Grealish-lukemille näemmä mennään siirtosumman kanssa eli kolkutellaan brittien ennätyslukemia.
 
Pool ilmeisesti myös Szoboszlain perässä, eli sielläkin saadaan vähintään kilpailua ja hintaa ylös.

 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
No joo voivittu Persenaaliin sitten Rice. Onneksi sentään "ylihintaan" , mutta on se rumaa katsoa paikallisessa väärää paitaa. Sellaista on elämä ja onneksi olen seitinohuessa humalassa!

Ja @Mängimies , tuo Zakaria on itseasiassa mulle ihan kelpohankinta, ja mä olin kuitenkin maailman ainoa ihminen, joka kehtasi myös kehua Citya Akanjin hommaamisesta. Rajattuun rooliin ja vastuuseen Zakaria on oikein kiva palikka, kuten oli Akanjikin.

Ei tietysti riitä vielä mihinkään, kun puolustus on levällään ja hyökkääjää ei vieläkään ole, mutta kukkii se perunakin ja tuurilla se laivakin seilaa!
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly

Hahhahhahh, vitun idiootit.

Ei silleen tullu tämmönen mieleen näitä sääntöjä tehdessä? Miten helvetin vajaalla pakalla näitä urheilun järjestöjä johdetaan, kun tällaset höpöhöpö-säännöt ja niiden tulkinnat on ihan arkipäivää ja sitten korjaillaan kun paska on tuulettimessa, vaikka se pihtiputaan mummokin näki näin käyvän? No, maito on maassa, sisäinen foliohattuni sanoo että tämä oli täysin suunniteltu vitullinen koijaus alusta saakka.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Hahhahhahh, vitun idiootit.

Ei silleen tullu tämmönen mieleen näitä sääntöjä tehdessä? Miten helvetin vajaalla pakalla näitä urheilun järjestöjä johdetaan, kun tällaset höpöhöpö-säännöt ja niiden tulkinnat on ihan arkipäivää ja sitten korjaillaan kun paska on tuulettimessa, vaikka se pihtiputaan mummokin näki näin käyvän? No, maito on maassa, sisäinen foliohattuni sanoo että tämä oli täysin suunniteltu vitullinen koijaus alusta saakka.

Pakka on sen verran vajaa, että sinne väliin kyllä mahtuu aina helvetinmoisia tuppoja dollareita ja euroja.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pakka on sen verran vajaa, että sinne väliin kyllä mahtuu aina helvetinmoisia tuppoja dollareita ja euroja.
Niin, FFP:llä saatiin just sen verran rajoitettua oikeaa bisnestä laillisesti ja sääntöjen mukaan tekevien toimia, että saatiin omat rellestysjengit vääristämään markkinat ja sitten vähän viilataan. Perussettiä!

Folio kyllä lämmittää pirusti tässä kesähelteellä, pitäskö panna taas lasten propellihattu päähän ja uskotella, että urheilumaailma on rehti ja reilu mesta?
 
Ja @Mängimies , tuo Zakaria on itseasiassa mulle ihan kelpohankinta, ja mä olin kuitenkin maailman ainoa ihminen, joka kehtasi myös kehua Citya Akanjin hommaamisesta. Rajattuun rooliin ja vastuuseen Zakaria on oikein kiva palikka, kuten oli Akanjikin.

Samaa mieltä. Vaikka hieman sarkastisesti asiaa kommentoinkin Ricen korvaamisesta, niin pätevä pelimies Zakaria on. Osoitti viime kaudella pärjäävänsä Valioliigan temmossa ja fyysisyydessä oikein hyvin. Varmasti on hyvä palanen Hammersin keskikentälle siihen mainitsemaasi rajattuun rooliin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Niin, FFP:llä saatiin just sen verran rajoitettua oikeaa bisnestä laillisesti ja sääntöjen mukaan tekevien toimia, että saatiin omat rellestysjengit vääristämään markkinat ja sitten vähän viilataan. Perussettiä!

Folio kyllä lämmittää pirusti tässä kesähelteellä, pitäskö panna taas lasten propellihattu päähän ja uskotella, että urheilumaailma on rehti ja reilu mesta?
Odotapa vain, kun Qatarin paskahousu ostaa Buccaneers-paskahousuilta Man Unitedin. Sen jälkeen kaikki FFP-sääntöhommelit on ihan silkkaa sanahelinää. Jalkapallo on jo käytännössä pilalla ja Valioliigassa ei ole toivon ripettäkään jäljellä jos tuosta vielä United menee susille.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viimeksi muokattu:

Ralph

Jäsen
En uskonut tähän, mutta niin vain se tapahtui. Joku voisi spekuloida, että tarkoittaako alla oleva twiitti sitä, että kymppi on vapaana Maddersille. Itse en toki.
Tuossa videolla heitettiin 50 pisteen heitto, joten tuskin liittyy pelinumeroon. Ellei sitten uusi pelinumero ole se 50.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Maddison on aina halunnut Tottenhamiin.
 

Liitteet

  • IMG_3189.jpeg
    IMG_3189.jpeg
    213 KB · kertaa luettu: 142

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös