Eli näkemysero on kaksi ja puoli vuotta, millä voi olla isokin merkitys Arsenalin (miksei West Haminkin) FFP:hen.
Eli näkemysero on kaksi ja puoli vuotta, millä voi olla isokin merkitys Arsenalin (miksei West Haminkin) FFP:hen.
Pelannut hyvin myös junnukisoissa, vaikka Hollanti ei jatkoon päässytkään.
Tämä muutos tuli nopeasti.
Hahhahhahh, vitun idiootit.
Ei silleen tullu tämmönen mieleen näitä sääntöjä tehdessä? Miten helvetin vajaalla pakalla näitä urheilun järjestöjä johdetaan, kun tällaset höpöhöpö-säännöt ja niiden tulkinnat on ihan arkipäivää ja sitten korjaillaan kun paska on tuulettimessa, vaikka se pihtiputaan mummokin näki näin käyvän? No, maito on maassa, sisäinen foliohattuni sanoo että tämä oli täysin suunniteltu vitullinen koijaus alusta saakka.
Niin, FFP:llä saatiin just sen verran rajoitettua oikeaa bisnestä laillisesti ja sääntöjen mukaan tekevien toimia, että saatiin omat rellestysjengit vääristämään markkinat ja sitten vähän viilataan. Perussettiä!Pakka on sen verran vajaa, että sinne väliin kyllä mahtuu aina helvetinmoisia tuppoja dollareita ja euroja.
Ja @Mängimies , tuo Zakaria on itseasiassa mulle ihan kelpohankinta, ja mä olin kuitenkin maailman ainoa ihminen, joka kehtasi myös kehua Citya Akanjin hommaamisesta. Rajattuun rooliin ja vastuuseen Zakaria on oikein kiva palikka, kuten oli Akanjikin.
Odotapa vain, kun Qatarin paskahousu ostaa Buccaneers-paskahousuilta Man Unitedin. Sen jälkeen kaikki FFP-sääntöhommelit on ihan silkkaa sanahelinää. Jalkapallo on jo käytännössä pilalla ja Valioliigassa ei ole toivon ripettäkään jäljellä jos tuosta vielä United menee susille.Niin, FFP:llä saatiin just sen verran rajoitettua oikeaa bisnestä laillisesti ja sääntöjen mukaan tekevien toimia, että saatiin omat rellestysjengit vääristämään markkinat ja sitten vähän viilataan. Perussettiä!
Folio kyllä lämmittää pirusti tässä kesähelteellä, pitäskö panna taas lasten propellihattu päähän ja uskotella, että urheilumaailma on rehti ja reilu mesta?
Tuossa videolla heitettiin 50 pisteen heitto, joten tuskin liittyy pelinumeroon. Ellei sitten uusi pelinumero ole se 50.En uskonut tähän, mutta niin vain se tapahtui. Joku voisi spekuloida, että tarkoittaako alla oleva twiitti sitä, että kymppi on vapaana Maddersille. Itse en toki.
Maddison on aina halunnut Tottenhamiin.