Tämä huhu nostanut jälleen päätään. Kunnossa pysyessään todellinen vahvistus. Mutta niin. Noh.
Mitä tarkoittaa muualla olevat prioriteetit. Endrick ja Mbappe? Real kuitenkin aika määrätietoisesti pyrkinyt näitä nuoria superlahjakkaita keskikenttäpelaajia tykännyt hankkia. En toki tiedä montako vuotta Modric vielä jatkaa.Real - pelaajan hinta ja muualla olevat prioriteetit
Mitä tarkoittaa muualla olevat prioriteetit. Endrick ja Mbappe? Real kuitenkin aika määrätietoisesti pyrkinyt näitä nuoria superlahjakkaita keskikenttäpelaajia tykännyt hankkia. En toki tiedä montako vuotta Modric vielä jatkaa.
Vaiko kääntämään pelaajan pään? Siltä tuo minusta enemmän näyttää.City ilmeisesti pyrkii katkaisemaan huhuilta siivet.
Tässä on yksinomaan kyse FFP:stä. Rahaa ostoihin on ihan entiseen tapaan, mutta FFP:ssä ei aiempien huonojen myyntien takia ole juurikaan tilaa. Tammikuussa olisi voitu tehdä samasta syystä max. n. 40m£ hankinnat (onneksi ei tehty). Tästä syystä on oletettavaa, että United tulee myymään kesällä paljon, siis määrällisesti useita pelaajia. Jos noilla myynneillä saataisiin kasattua esim. 80 - 100m£ tulot, FFP:ssä olisi taatusti tilaa jättihankinnoille. Onneksi joukkue on vireessä, se kun jeesaa pelaajamyynneissä ihmeesti.Unitedin kohdalla Whitwell puhuu "sell to buy", eli rahaa ei kesäksi olisi ilman myyntejä - eikä myynneilläkään kyllä ole mitään megakassaa saavutettavissa. Vuosi sitten puheltiin vähän saman suuntaisesti n. £100m budjetista ja muistetaan varmasti mitä sitten tapahtui. Eli onko rahat nyt kahta kauheammin loppu, vai onko tälle viestinnälle joku muu syy taustalla?
Espanjan lehdistön mukaan taas Realin prioriteetit ovat Bellingham ja Gvardiol. Laitapakki tulikin jo ensi kaudelle. Ainakin paikallislehden mukaan, mikäli Bellingham realin sattuisi valitsemaan diili saadaan kyllä sorvattua dorren kanssa kuntoon.Pääasiallisena prioriteettina tosiaan kärkipelaajan hankinta, Benzema jo 35 vuotias. Artikkelissa tosiaan mainitaan sama huomio, että seura on aktiivisesti hankkinut lahjakkaita pelaajia, mutta Bellinghamin hinta vaan on "almost no change" - vähän sama kuin esimerkiksi Haalandin kohdalla.
Sieltä odotettu saaga kesälle.
Citystä en olisi aivan varma, sieltä kun on mahdollisesti lähdössä sekä Gundogan että Silva pois. Unitedissakin ollaan nimenomaan tuon pelaajaprofiilin, eli keskikentän keskustan perässä. Mahdollisesti kahdenkin, jos Sabitzerin siirtoa ei vakinaisteta ja Fred myydään.Manchesterin seurat ja Chelsea on aika kyllästetty jo tähän positioon.
Tästä ei ainakaan tähän mennessä ole ollut yhtään huhuja ja pelaa parasta kauttaan Unitedissa, joten vähän epäilen. Fred itse tuskin haluaa siirtoa ja potentiaalisia ostajia ei välttämättä ole ihan jonoksi asti.Fred myydään.
Fred myydään.
Tästä ei ainakaan tähän mennessä ole ollut yhtään huhuja ja pelaa parasta kauttaan Unitedissa, joten vähän epäilen. Fred itse tuskin haluaa siirtoa ja potentiaalisia ostajia ei välttämättä ole ihan jonoksi asti.
Toinen minkä keksin on nämä Turkin liigan joukkueet, joilla tuntuu rahaa olevan. Mason Greenwoodiahan huhutaan sinne lainalle.Vuodenvaihteessa oli tuo PSG huhu
On kyllä ollut huhuja, mutta ei tietenkään mitään vahvoja. Esim. talvella puhuttiin, että PSG oli kiinnostunut. Unitedista oli annettu epävirallisia tietoja siitäkin, minkä summan alle ei voida jäädä jne. Tietysti nyt, kun siirtoikkuna ei ole lähellä, huhurintamalla on hiljaisempaa.Tästä ei ainakaan tähän mennessä ole ollut yhtään huhuja ja pelaa parasta kauttaan Unitedissa, joten vähän epäilen. Fred itse tuskin haluaa siirtoa ja potentiaalisia ostajia ei välttämättä ole ihan jonoksi asti.
Itse olen ihan aidosti sitä mieltä, että Fred kannattaa pitää ja pistää McTominay lihoiksi koska ten Hag saa Fredistä, niin paljon sitä posia irti.Mua alkaa vähän väsyttää tämä Fred-läppä.
On kyllä ollut huhuja, mutta ei tietenkään mitään vahvoja. Esim. talvella puhuttiin, että PSG oli kiinnostunut. Unitedista oli annettu epävirallisia tietoja siitäkin, minkä summan alle ei voida jäädä jne. Tietysti nyt, kun siirtoikkuna ei ole lähellä, huhurintamalla on hiljaisempaa.
---
Mua alkaa vähän väsyttää tämä Fred-läppä. Se kulttihörhöily oli hauskaa jonkin aikaa, mutta fakta on se, että jokaista tuollaista maailmanluokan pyrähdystä kohtaan tulee kolme League two -tason puoliaikaa, jotka vaarantavat joukkueen pelaamisen. Onneksi puolustus on ollut niin timanttinen, että mitään isoja ongelmia ei ole tullut. Se, että Fred on tehnyt nyt enemmän maaleja kuin aiemmilla kausilla ja joukkue suorittaa hyvin, voisi nimenomaan toimia syynä myydä tämä pelaaja, koska hinta on tällaisessa tilanteessa korkeimmillaan. Ja hintaahan United tarvitsee: pelaajia on pakko myydä aika monta ja rahaa on pakko saada sisään aika paljon.
Pohdin tuota, että jos tosiaan muutama myynti saadaan tehtyä ja KK poistuvat pelaajat on esim. Donny ja MCT niin, jos ei lähdetä Judesta taistelemaan, niin jopa halvemmalla voitaisiin saada esim. Sabitzer, Tielemans ja Mcallister kolmikko ja kertaheitolla kolme ruutua täytettyä keskikentältä laadukkailla vaihtoehdoilla. Näiden jälkeen jäisi varmaan vielä siihen ysiinkin panoksia.Tuossa nyt vaikka eroa Tielemansin ja McTominayn välillä. Eikä tuossa kannata katsoa määriä vaan sitä miten hyvällä prosentilla Tielemans syöttää eteenpäin ja otanta on noin iso. Siihen päälle nuo pallonmenetykset.
Itse myös uskon, että ten Hag ajattelee samoin mutta tämä nähdään kesällä.