Kesän siirtoikkuna 2022

  • 409 168
  • 4 839

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Lupaava 17v maalivahti Guetglas siirtyy Realiin Mallorcasta. Pelaaja olisi voinut siirtyä Realiin ilmaisella siirrolla, mutta Real maksoi kuitenkin siirtosumman ns. hyvän tahdon eleenä.

 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Mä oon miettinyt, että eikö (huippu)jalkapalloilijat pärjää ilman agenttejakin? Mä ainakin pelaisin ilman agenttia, ja neuvottelisin itse missä pelaan ja millä palkalla. Ei tarvisi maksaa kenellekään rahaa ja parantaisi omaa brändiä.

Ymmärrän tietysti, että huonommilla pelaajilla on agentit joiden avulla markkinoidaan pelaajaa parempiin seuroihin, mutta mitä jotkut messit ja ronaldot jne. agenteilla tekevät.
Hölmöin kommentti mitä tässä ketjussa olen nähnyt toistaiseksi. Noilla pallopojilla ei yleensä ole yhtään mitään hajua mistään muusta elämästä kuin siitä pallon potkimisesta, joten 100% kaikista huippufutareista tarvitsee sen agentin. Kannattaa vaikka lukaista kesälukemisena Zlatanin kirja (Minä Zlatan), niin pääse vähän kärryille mitä kaikkea jalkapalloagentin tehtäviin kuuluu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Lupaava 17v maalivahti Guetglas siirtyy Realiin Mallorcasta. Pelaaja olisi voinut siirtyä Realiin ilmaisella siirrolla, mutta Real maksoi kuitenkin siirtosumman ns. hyvän tahdon eleenä.
Ja vain jokunen vuosi sitten tämä oli se paha, kun taas Kataloniassa oltiin Unicefin hyvän tahdon lähettiläitä...

Niin se vain maailma muuttuu.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ehdottomasti noilla pelaajilla pitää olla agentit.
Kaikilla huipuilla on omat kokit ja some vastaavat jne. Miksi? Jotta futaaja pääsee keskittymään 110% siihen jalkapalloon. Vaikka pelaaja itse neuvottelisi sopimuksen niin aika varmasti hän joutuisi käyttää sopimuksen jollain firmalla tarkistuksessa ettei siinä ole mitään hämärää taikka outoa lisättyä pykälää.
Lisäksi kyllä nuo agentit auttaa pelaajia paljon muussakin kuin pelkän sopimuksen teossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
The Secret Footballer aikanaan kirjoittanut hyvin agenteista. About kaikilla huippupelaajilla on agentti. Jos ei agentille olisi tarvetta ja kaiken voi hoitaa itse, niin näin tehtäisiin. Eli kaikkineen aika tyhmä mielipide.


Lisäys: Absoluuttisella huipulla pysymiseen myös kaikki ihmiset pelaajan ympärillä täytyy olla huippuammattilaisia työssään. Ei sen kummempaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
The Secret Footballer aikanaan kirjoittanut hyvin agenteista. About kaikilla huippupelaajilla on agentti. Jos ei agentille olisi tarvetta ja kaiken voi hoitaa itse, niin näin tehtäisiin. Eli kaikkineen aika tyhmä mielipide.

Juu just näin. Tällä kaverilla on kyllä aika hyvä track record jalkapallomielipiteistä.

Agentit ovat kuulemma turhia, Tim Sparv ei ansaitse arvostusta sekä oma suosikki että Rangers ei saanut voittaa Europpaliigaa, jotta suomalainen jalkapallomedia ei kirjota Kamarasta vaan keskittyy MM-jääkiekon kirjottamiseen. Eli aika varauksella kannattaa lukea noita juttuja mitä tältä kaverilta tulee.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Juu just näin. Tällä kaverilla on kyllä aika hyvä track record jalkapallomielipiteistä.

Agentit ovat kuulemma turhia, Tim Sparv ei ansaitse arvostusta sekä oma suosikki että Rangers ei saanut voittaa Europpaliigaa, jotta suomalainen jalkapallomedia ei kirjota Kamarasta vaan keskittyy MM-jääkiekon kirjottamiseen. Eli aika varauksella kannattaa lukea noita juttuja mitä tältä kaverilta tulee.
Ääh. Teini yrittää vain trollata hiukan ja saada aikaan väittelyä. Paree siihen on vastata vain ns. oikeilla faktoilla.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Leedsiltä mun mielestä ihan hyvä siirtokesä ollut. Raphinhadta ja Phillipsistä hyvät rahat ja on hankinttu tilalle Kristenssen, Roca, Sinisterra, Adams, Aaronson ja Gyabi. Kaikki ovat mielenkiintoisia hankintoja. Jos Bamford pysyy kasassa Leeds ei tule ole olemaan lähellä putoamista.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Leedsiltä mun mielestä ihan hyvä siirtokesä ollut. Raphinhadta ja Phillipsistä hyvät rahat ja on hankinttu tilalle Kristenssen, Roca, Sinisterra, Adams, Aaronson ja Gyabi. Kaikki ovat mielenkiintoisia hankintoja. Jos Bamford pysyy kasassa Leeds ei tule ole olemaan lähellä putoamista.
Mun mielestä taas Leedsin hankinnat olleet perinteisiä putoajakandidaatin hankintoja. Ei näyttöjä Valioliigasta ja tuodaan liian monta avaukseen kerrallaan jne. Samoin valmennukseen ei ole vielä luottoa. Mulla Leeds yhtenä putoajakandidaateista.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mun mielestä taas Leedsin hankinnat olleet perinteisiä putoajakandidaatin hankintoja. Ei näyttöjä Valioliigasta ja tuodaan liian monta avaukseen kerrallaan jne. Samoin valmennukseen ei ole vielä luottoa. Mulla Leeds yhtenä putoajakandidaateista.
On toki totta yksikään ei ole varma pelaaja. Mutta Leedsin tapauksessa nämä potentiaaliset hyvät pelaajat monta on musta hyvä stragedia, koska määrää seura on kaivannut. Ja toki mukana on Marschille tuttuja pelaajia mikä on varmasti vain hyvä asia. Kattellaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
FDJn palkka vuodettu sopivasti Marcalle. Vaikea kuvitella että… Nosiisjoo.

Lisäys: Eli Barca on velkaa FDJlle tulevina vuosina 16 miljoonaa, koska pelaaja suostui palkanalennukseen ja siihen että nuo alennukset maksetaan tulevaisuudessa.

 

Liitteet

  • FE114246-B7A8-44B7-B616-E1079008E3C3.jpeg
    FE114246-B7A8-44B7-B616-E1079008E3C3.jpeg
    296,9 KB · kertaa luettu: 95
Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
FDJn palkka vuodettu sopivasti Marcalle. Vaikea kuvitella että… Nosiisjoo.


Näiden lisäksi siellä on ilmeisemmin aktivoitumassa melko reilut loyalty bonukset tänä ja ensi kesänä.

Ei ihme, että neuvotteluissa kestää mikäli väitetty pitää paikkansa. Tuskin Barcalla on hirveästi motivaatiota palkkarästejä maksella jo myydylle pelaajalle, joskin tuskin de jongilla intressiä jättää palkkarästejä saamatta. Eiköhän se jopa espanjassa pidä palkkarästit maksaa suht pian työsuhteen päättymisen jälkeen, ellei muuta sovita.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Näiden lisäksi siellä on ilmeisemmin aktivoitumassa melko reilut loyalty bonukset tänä ja ensi kesänä.

Ei ihme, että neuvotteluissa kestää mikäli väitetty pitää paikkansa. Tuskin Barcalla on hirveästi motivaatiota palkkarästejä maksella jo myydylle pelaajalle, joskin tuskin de jongilla intressiä jättää palkkarästejä saamatta. Eiköhän se jopa espanjassa pidä palkkarästit maksaa suht pian työsuhteen päättymisen jälkeen, ellei muuta sovita.

Riippuu miten on laadittu tietty. Tässä nyt on vaan mahdollisuus näyttää että onpa tämä pelaaja ahne, mutta kuseekin omille nilkoille kunnolla.
 

Jeffrey

Jäsen
Riippuu miten on laadittu tietty. Tässä nyt on vaan mahdollisuus näyttää että onpa tämä pelaaja ahne, mutta kuseekin omille nilkoille kunnolla.

Joo ja ihan ilmeisesti pelaajaan kohdistuva lokakampanja ollut käynnissä jo pidempään. On nämä valtakampanjat jotain sellaista joka ei peruspohjolalaisen tajuntaan oikein istu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös