En sano että Bayern on ottanut barcamaiset otteet käyttöön mutta…
Ei ole helppoa nykyään siirtoikkunoissa vain hankkia pelaajia, kun on kaikenlaista välistävetoa ja osaksi jopa sabotoidaan tarkoituksella toisten joukkueiden siirtoja. Ja sanoisin, että agentit ovat muuttuneet entistä härskeimmiksi.
Tällä viikolla pitäisi Sterlingin siirto mennä maaliin ja ehkä puolustajan:
Nousukarsinnoista monen mieleen jäänyt Samba takaisin Ranskaan.
Taitaa Nottingham hankkia vielä toisenkin maalivahdin, kun Horvathkin meni jo lainalle Championshippiin.
Pyhä Henki lähtee Saudi Arabiaan. En keksi tähän mitään oikeasti hauskaa sanottavaa, tai mitään kovin erikoisia kehujakaan. Joskus ajattelin, että Nunosta olisi tekijämieheksi isoissa seuroissa, mutta eipä näköjään.
En sano että Bayern on ottanut barcamaiset otteet käyttöön mutta…
Pistävät ne vastaamaan puhelimeen, sähköposteihin yms. Jos olisin joku Ronaldon tai Messin kaltainen futismiljardööri, en todellakaan eläisi kädestä suuhun, vaan mulla olisi "a guy" kaikkeen mahdolliseen. Rahalla voi ostaa aikaa ja vapautta, jota ei muuten tuollaisena tyyppinä ole ihan liikaa.Ymmärrän tietysti, että huonommilla pelaajilla on agentit joiden avulla markkinoidaan pelaajaa parempiin seuroihin, mutta mitä jotkut messit ja ronaldot jne. agenteilla tekevät.
Hoitaako nuo sponsorisopimuksetkin? Vai ainoastaan pelaajasopimukset ja siirrot? Sen kuvittelisi ihan huipuille olevan yksi saatanan työmaa alkaa niitä yhteistyötarjouksia perkaamaan läpi ja neuvottelemaan lisämiljoonia niistä itse. Toki oletan että pelaaja-agentit tietää kaikki mahdolliset ja mahdottomat suoritusbonukset joista nyhtää lisää liksaa ja älyävät lukea pienellä painetut präntit. Ajankäytön ja rahantulon optimointia tuo aika pitkälti taitaa olla.Mä oon miettinyt, että eikö (huippu)jalkapalloilijat pärjää ilman agenttejakin? Mä ainakin pelaisin ilman agenttia, ja neuvottelisin itse missä pelaan ja millä palkalla. Ei tarvisi maksaa kenellekään rahaa ja parantaisi omaa brändiä.
Ymmärrän tietysti, että huonommilla pelaajilla on agentit joiden avulla markkinoidaan pelaajaa parempiin seuroihin, mutta mitä jotkut messit ja ronaldot jne. agenteilla tekevät.
Hetkoinen, siis miten ilmoitetaan "nettona" kun toisaalla bruttona? Automaattisesti joku vero vähentäen? Rahastoinnit? Vähennykset? Mitä tää meinaa?Tämä on kyllä asia, josta on hyvä muistuttaa aina välillä. Moni menee tähän ansaan edelleen. Englannissa kun nuo tosiaan ilmoitetaan bruttona.
Ei kai Italiassa kukaan mitään veroja maksa. Suomalaiset maksavat niidenkin verot.Hetkoinen, siis miten ilmoitetaan "nettona" kun toisaalla bruttona? Automaattisesti joku vero vähentäen? Rahastoinnit? Vähennykset? Mitä tää meinaa?
Siis kiinnostaa oikeasti, että ilmoitetaanko jossain (varsinkin Euroopassa) joku palkanmaksu muuten, kuin bruttona? Paitsi asianomaiselle itselleen, luonnollisesti.
Juujuu, paremmat ihmiset aina maksaa huonompien ihmisten puolesta, sehän on selvää.Ei kai Italiassa kukaan mitään veroja maksa. Suomalaiset maksavat niidenkin verot.
Sen sijaan mafialle ja muille hämärämiehille voi joutuakin jotain maksamaan.
Ei näitä pysty keksimään.
Jep, eikä Laporta nyt muutenkaan tekisi mitään typerää.Kun lukee tuon AS:n jutun, niin täysin hypoteettisella tasolla koko juttu. Ovat tavanneet maanantaina, mutta hyvä muistaa että Mendes on mm. Bernardo Silvan agentti.
En tiedä miksi, mutta tää sai naurahtamaan ääneen.Jep, eikä Laporta nyt muutenkaan tekisi mitään typerää.