Jep, eikä Laporta nyt muutenkaan tekisi mitään typerää.
Täysin totta, mutta edelleen tuon huhun pohjalla on vain se että Laporta ja Mendes tapasivat maanantaina.
Jep, eikä Laporta nyt muutenkaan tekisi mitään typerää.
Hölmöin kommentti mitä tässä ketjussa olen nähnyt toistaiseksi. Noilla pallopojilla ei yleensä ole yhtään mitään hajua mistään muusta elämästä kuin siitä pallon potkimisesta, joten 100% kaikista huippufutareista tarvitsee sen agentin. Kannattaa vaikka lukaista kesälukemisena Zlatanin kirja (Minä Zlatan), niin pääse vähän kärryille mitä kaikkea jalkapalloagentin tehtäviin kuuluu.Mä oon miettinyt, että eikö (huippu)jalkapalloilijat pärjää ilman agenttejakin? Mä ainakin pelaisin ilman agenttia, ja neuvottelisin itse missä pelaan ja millä palkalla. Ei tarvisi maksaa kenellekään rahaa ja parantaisi omaa brändiä.
Ymmärrän tietysti, että huonommilla pelaajilla on agentit joiden avulla markkinoidaan pelaajaa parempiin seuroihin, mutta mitä jotkut messit ja ronaldot jne. agenteilla tekevät.
Ja vain jokunen vuosi sitten tämä oli se paha, kun taas Kataloniassa oltiin Unicefin hyvän tahdon lähettiläitä...Lupaava 17v maalivahti Guetglas siirtyy Realiin Mallorcasta. Pelaaja olisi voinut siirtyä Realiin ilmaisella siirrolla, mutta Real maksoi kuitenkin siirtosumman ns. hyvän tahdon eleenä.
Täysin totta, mutta edelleen tuon huhun pohjalla on vain se että Laporta ja Mendes tapasivat maanantaina.
Juu just näin. Tällä kaverilla on kyllä aika hyvä track record jalkapallomielipiteistä.The Secret Footballer aikanaan kirjoittanut hyvin agenteista. About kaikilla huippupelaajilla on agentti. Jos ei agentille olisi tarvetta ja kaiken voi hoitaa itse, niin näin tehtäisiin. Eli kaikkineen aika tyhmä mielipide.
The Secret Footballer: A good agent is the stuff dreams are made of
The Secret Footballer: From sorting out image rights to setting up a household direct debit a player's Mr 15% is worth his weight in taxwww.theguardian.com
Ääh. Teini yrittää vain trollata hiukan ja saada aikaan väittelyä. Paree siihen on vastata vain ns. oikeilla faktoilla.Juu just näin. Tällä kaverilla on kyllä aika hyvä track record jalkapallomielipiteistä.
Agentit ovat kuulemma turhia, Tim Sparv ei ansaitse arvostusta sekä oma suosikki että Rangers ei saanut voittaa Europpaliigaa, jotta suomalainen jalkapallomedia ei kirjota Kamarasta vaan keskittyy MM-jääkiekon kirjottamiseen. Eli aika varauksella kannattaa lukea noita juttuja mitä tältä kaverilta tulee.
Mun mielestä taas Leedsin hankinnat olleet perinteisiä putoajakandidaatin hankintoja. Ei näyttöjä Valioliigasta ja tuodaan liian monta avaukseen kerrallaan jne. Samoin valmennukseen ei ole vielä luottoa. Mulla Leeds yhtenä putoajakandidaateista.Leedsiltä mun mielestä ihan hyvä siirtokesä ollut. Raphinhadta ja Phillipsistä hyvät rahat ja on hankinttu tilalle Kristenssen, Roca, Sinisterra, Adams, Aaronson ja Gyabi. Kaikki ovat mielenkiintoisia hankintoja. Jos Bamford pysyy kasassa Leeds ei tule ole olemaan lähellä putoamista.
On toki totta yksikään ei ole varma pelaaja. Mutta Leedsin tapauksessa nämä potentiaaliset hyvät pelaajat monta on musta hyvä stragedia, koska määrää seura on kaivannut. Ja toki mukana on Marschille tuttuja pelaajia mikä on varmasti vain hyvä asia. Kattellaan.Mun mielestä taas Leedsin hankinnat olleet perinteisiä putoajakandidaatin hankintoja. Ei näyttöjä Valioliigasta ja tuodaan liian monta avaukseen kerrallaan jne. Samoin valmennukseen ei ole vielä luottoa. Mulla Leeds yhtenä putoajakandidaateista.
FDJn palkka vuodettu sopivasti Marcalle. Vaikea kuvitella että… Nosiisjoo.
Así es el contrato de De Jong: fijos, variables, bonus de fidelidad...
El Barcelona negocia con el United el traspaso de Frenkie de Jong. La salida del holandés no es una cuestión deportiva, el motivo es económico ya que el club azulgrana tendrá que pwww.marca.com
Näiden lisäksi siellä on ilmeisemmin aktivoitumassa melko reilut loyalty bonukset tänä ja ensi kesänä.
Ei ihme, että neuvotteluissa kestää mikäli väitetty pitää paikkansa. Tuskin Barcalla on hirveästi motivaatiota palkkarästejä maksella jo myydylle pelaajalle, joskin tuskin de jongilla intressiä jättää palkkarästejä saamatta. Eiköhän se jopa espanjassa pidä palkkarästit maksaa suht pian työsuhteen päättymisen jälkeen, ellei muuta sovita.
Riippuu miten on laadittu tietty. Tässä nyt on vaan mahdollisuus näyttää että onpa tämä pelaaja ahne, mutta kuseekin omille nilkoille kunnolla.
Ghanakin teki Chelseaa nopeammin ensimmäisen kesähankintansa.
Oho! No, on tästä ollut spekulaatiota. Kun ei kerran mahdu Espanjan majuun niin sitten tuonne. Isän Ghana lienee parempi vaihtoehto kuin äidin Liberia.
Onko muuten Espanjan majussa koskaan pelannut mustaihoista pelaajaa?