Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 614
  • 1 281

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Kenelle voi laittaa listaa? Tunnin tässä venailin, että jos pääsis kohta varailemaan, mutta menee etanavauhtia.

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Torontoon matkaa USA:n olympiajoukkueesta yksi suosikkipelaajistani, isolla sydämmellä pelaava, loistava niin yli-kuin alivoimallakin, n. 25 maalin mies, Ryan Callahan!

Seuraavana vuoroon pääsee siis ville#49.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tätä tää on kun varaa ensimmäisenä tai viimeisenä. Otat mistä kategoriasta tahansa, niin toisesta alkaa silti pelaajia loppumaan. Huoh.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Olisin lähdössä juoksemaan pallon perässä tuossa klo 16, jos sattuisi sellainen ihme tapahtumaan, että varausvuoro sattuisi olemaan välillä 16-18, niin voisin lyödä listaa tulemaan sellaiselle henkilölle, joka tuntee sielusansa voimia jaksaa varata myös minulle.

Navy

Jäsen
Olisin lähdössä juoksemaan pallon perässä tuossa klo 16, jos sattuisi sellainen ihme tapahtumaan, että varausvuoro sattuisi olemaan välillä 16-18, niin voisin lyödä listaa tulemaan sellaiselle henkilölle, joka tuntee sielusansa voimia jaksaa varata myös minulle.

Minä voin hoitaa taas.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Otetaan vaikkapa Lee Stampniak.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy