Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 645
  • 1 281

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hmm.. Taas täytyy lähteä liikenteeseen ja listakaan ei ole mukana ja suurin osa pelaajista joita omalla listalla oli on jo varattu. Täytyy koittaa ehtiä kotiin varaamaan ja toivoa ettei ihan kaikki ole menneet siihen mennessä tai tulee arvontalaulun aika. Tää touhu on viikonloppuisin hanurista kun koko ajan meno päällä ja suunnitelmat muuttuu :D

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Ai saakeli, nyt on kaksi timantinkovaa vaihtoehtoa kädessä. Sydän pumputtaa joka varauksella enemmän ja enemmän.

Jos pakkia halajat niin taidan minä viimeistään ryöstää jos ei sitä ennen ole viety.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cam Barker puolustukseen.

Seuraavaksi pancor.

Huh huh. Säilyihän se haluamani pelaaja. Tehdään kakkosparista kunnon shutdown kaksikko varaamalla Niklas Hjalmarsson.

Infamous.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Tiesin, että tykkäisit. Vielä, kun joukkueessani miehen vierellä pelaa Kubina Campbellin sijaan niin ei tule olemaan vastustajilla helppoa...
On kieltämättä aika jäätävä kakkospari. Tuon lisäksi teikäläisellä on vielä loistavat puolustavat sentterit ykkös- ja kakkosketjussa (toki ovat vahvoja myös hyökkäyssuuntaan). Ei tule vastustan hyökkäyksellä olemaan helppoa, ei.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Katsos perkele, juuri kun suoritin tuon rästivuoron, niin minulle taisi napsahtaa uusi varausvuoro, vai kuinka? Onko minulla vielä yksi pelaaja varattavana.

MrDownhouse

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Katsos perkele, juuri kun suoritin tuon rästivuoron, niin minulle taisi napsahtaa uusi varausvuoro, vai kuinka? Onko minulla vielä yksi pelaaja varattavana.
Juu ollut noin puolituntia rästissä.. ja koska Snagari jäätää vuoro siirtyy seuraavalle nyt.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Kiitoksia Navylle draftaamisesta! Itse olen koko loppuillan/yön koneen ääressä, joten jos jollain on menoa, niin voin myös ottaa listaa vastaan.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitoksia Navylle draftaamisesta! Itse olen koko loppuillan/yön koneen ääressä, joten jos jollain on menoa, niin voin myös ottaa listaa vastaan.

Aikooko joku muukin siis tiirailla Stanlay Cup finaaleita ja "scoutata" pelaajia? ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy