MrDownhouse
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KJK & NasKi (R.I.P)
Tainnut Steen mennä jo edellisellä kierroksella..Meni suunnitelmat vähän uusiksi, joten varaan Alexander Steenin. T.J. Oshie siirtyy laitaan.
Tainnut Steen mennä jo edellisellä kierroksella..Meni suunnitelmat vähän uusiksi, joten varaan Alexander Steenin. T.J. Oshie siirtyy laitaan.
Tainnut Steen mennä jo edellisellä kierroksella..
Ai saakeli, nyt on kaksi timantinkovaa vaihtoehtoa kädessä. Sydän pumputtaa joka varauksella enemmän ja enemmän.
On nyt, koska Kummelin vuoro alkoi klo. 17.09 ja päättyi 17.29.Onko se anatsun vuoro jo?
Jos pakkia halajat niin taidan minä viimeistään ryöstää jos ei sitä ennen ole viety.
Cam Barker puolustukseen.
Seuraavaksi pancor.
Aamulla tuntu hyvält... mut nyt vituttaa!Tehdään kakkosparista kunnon shutdown kaksikko varaamalla Niklas Hjalmarsson.
On kieltämättä aika jäätävä kakkospari. Tuon lisäksi teikäläisellä on vielä loistavat puolustavat sentterit ykkös- ja kakkosketjussa (toki ovat vahvoja myös hyökkäyssuuntaan). Ei tule vastustan hyökkäyksellä olemaan helppoa, ei.Tiesin, että tykkäisit. Vielä, kun joukkueessani miehen vierellä pelaa Kubina Campbellin sijaan niin ei tule olemaan vastustajilla helppoa...
Todd Bertuzzi
Juu ollut noin puolituntia rästissä.. ja koska Snagari jäätää vuoro siirtyy seuraavalle nyt.Katsos perkele, juuri kun suoritin tuon rästivuoron, niin minulle taisi napsahtaa uusi varausvuoro, vai kuinka? Onko minulla vielä yksi pelaaja varattavana.
Kiitoksia Navylle draftaamisesta! Itse olen koko loppuillan/yön koneen ääressä, joten jos jollain on menoa, niin voin myös ottaa listaa vastaan.
Aikooko joku muukin siis tiirailla Stanlay Cup finaaleita ja "scoutata" pelaajia? ;)