Lynx canadensis
Jäsen
Jatketaanpa huomenna, nyt ajattelin pelkästään itseni kannalta. Koska mun jälkeen varaavat sitten ryöstävät Matan pelaajat hänen edestään.
Mata ilmestyi juuri linjoille. Kohta mennään, toivottavasti!Jep, säännöt on kirjattu, turha lähteä soveltamaan. Jatketaan huomenna ellei nyt Mata ilmaannu yhtäkkiä jostain.
Kerkes vielä varaamaan juuri ennen klo 24, eli taidanpa ottaa kakkoskentän
kiekolliseksi pakiksi Atlanta Trashersin nuoren Zach Bogosianin.
On tämä kyllä humoristista luettavaa kuinka porukkaa kyttää paikaansa täällä 24/7. Voi vähän naatia naatia. Ei millään pahalla, muttei kyllä hyvälläkään. (hymiö)
Naatitaan sitten parin viikon päästä kun on "pleijaritkin" ohi. Ja kelit paranee!!Kerkes vielä varaamaan juuri ennen klo 24
On tämä kyllä humoristista luettavaa kuinka porukkaa kyttää paikaansa täällä 24/7. Voi vähän naatia naatia. Ei millään pahalla, muttei kyllä hyvälläkään. (hymiö)
Veit mun pakin ja päälle vielä vittuilet! No ei nyt sentään, hyvään aikaan ilmestyit paikalle.
Tämä oli taktisesti ajoitettu paikalle tulo, kun saa nähdä porukan reaktioita samalla. No ei vaiskaan, leikkiähän tämä on, onhan?
Taitaa muuten olla ettei meikäläistä kelpuuteta enään koskaan tällaisiin skaboihin, johtuen näistä perseilyistä joita tahtomattani kokoajan esitän.
Ketään linjoilla ottamassa listaa vastaan? Itse kun en pääse luultavasti koko päivänä koneelle...
No laita tänne.
Streideria ei näy. Lähden kohta pois tunniksi, joten valitan että venyy drafti nyt, vaikka toki vielä ole edes aika varauksille.
Miksi hyppäisitte? 14:00 alkaa varausaika, joten sinne asti on aikaa.
Kumpi näistä identtisistä kaksosista, Paulo vai Carlo? Veikkaan että pakki-Carlo.Otetaan Colaiacovo.