Ny pojjaat äkkiä varauksia kehiin, paikalla taitaa olla melko lailla kaikki ennen minua olevat, en tiedä Matasta ja Speedistä tosin.
Ny pojjaat äkkiä varauksia kehiin, paikalla taitaa olla melko lailla kaikki ennen minua olevat, en tiedä Matasta ja Speedistä tosin.
Sinä taidat onnistua pilaamaan minun päiväni.Nyt on iso hauki haavissa jos ei kukaan edellä olevista onnistu pilaamaan päivääni..
Nyt on iso hauki haavissa jos ei kukaan edellä olevista onnistu pilaamaan päivääni..
Voi nyt vittu, siihen kaatu yödraftaaminen...
Minuutista jäi sitten kiinni. Sovelletaanko sääntöjä vai mennäänkö nukkumaan? :)
Säännöt on tehty rikottaviksi...
Säännöt on tehty rikottaviksi...
Itse olen sitä mieltä, ettei tässä nyt kannata ruveta säätämään mitään. Parempi vaan odottaa huomiseen...Sanotaanko nyt näin kuitenkin että itse olen sentteriä varaamassa ja Matalla on sille paikalle jo kolme varausta, että mielestäni tässä voitaisiin tehdä järkevinä(?) ihmisinä erityistapauksena sovellus...
No jaa.. itselläni taas olisi puolustaja tulossa ja Mata varmaankin sellaisen haluaa, joten en tiedä kuinka reilua se olisi...
Pitää alkaa vissiin sitten päivittelemään shortlistaa. Laituripajatso näyttää aika tyhjältä tällä hetkellä. Silloin tietää, että on menossa huonosti, jos Miettisen Ana ilmestyy listoille :D