Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 672
  • 1 281

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Eikös Kummelin yli saanut hypätä suoraan eli se olisi Anatsu.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Noniin täräytetään sitten puolustuslinjalle mies, kuten tuli jo vähän luvattuakin:

P.K Subban saa näytönpaikan meikäläisen joukkueesta.

Tiedän, siellä on vielä pari kovemapaakin, mutta odotetaan josko heidät saisi kaapattua seuraavalla kierroksella.

Gendron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Koska nuo sentterit näyttää hupenevan niin hälyyttävää tahtia, niin otetaan kakkoskenttään yksi NHL:n parhaista aloittajista. Bostoniin siis Jarret Stoll.

Ja pancor seuraavaksi.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näköjään vielä näinkin myöhään voi löytää 55 pistettä tehneen ja todella monipuolisen hyökkääjän. Columbus pitää kiinni omastaan: R.J. Umberger.

Infamous seuraavaksi.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Otetaan hyökkäykseen ilkeyttä ja rumuutta, Scott Hartnell.

Snagari

Anelen, äkkiä, niin saadaan Matan vuoro kuleksimasta.

Eli nyt 5min sisään pliis vuoronne Snagari ja Speed.

Voi nyt helvetti oikeasti, vauhtia!! Kun on varauksetkin jo valmiina.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Noniin Speed ole nimesi veroinen! Vajaa kolme minuuttia aikaa.:..

E, kaksi

E. yksi

E. Jahas se oli sitten siinä. Huomenna klo 12 jatketaan?

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Ei vittu! Miten ne nyt noin nopeesti sit tuli. CSI Miami vei mielenkiinnon.

Andrew Brunette!

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Säännöt on tehty rikottaviksi...

Ei nyt ruveta soveltamaan. Eiköhän sitä huomiseen asti voida odottaa, kun tänään saatiin kuitenkin jo todella hyvin edettyä.

Sanotaanko nyt näin kuitenkin että itse olen sentteriä varaamassa ja Matalla on sille paikalle jo kolme varausta, että mielestäni tässä voitaisiin tehdä järkevinä(?) ihmisinä erityistapauksena sovellus...

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
No jaa.. itselläni taas olisi puolustaja tulossa ja Mata varmaankin sellaisen haluaa, joten en tiedä kuinka reilua se olisi...

Pitää alkaa vissiin sitten päivittelemään shortlistaa. Laituripajatso näyttää aika tyhjältä tällä hetkellä. Silloin tietää, että on menossa huonosti, jos Miettisen Ana ilmestyy listoille :D

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Sanotaanko nyt näin kuitenkin että itse olen sentteriä varaamassa ja Matalla on sille paikalle jo kolme varausta, että mielestäni tässä voitaisiin tehdä järkevinä(?) ihmisinä erityistapauksena sovellus...
Itse olen sitä mieltä, ettei tässä nyt kannata ruveta säätämään mitään. Parempi vaan odottaa huomiseen...

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
No jaa.. itselläni taas olisi puolustaja tulossa ja Mata varmaankin sellaisen haluaa, joten en tiedä kuinka reilua se olisi...

Pitää alkaa vissiin sitten päivittelemään shortlistaa. Laituripajatso näyttää aika tyhjältä tällä hetkellä. Silloin tietää, että on menossa huonosti, jos Miettisen Ana ilmestyy listoille :D

Mulla ilmesty MiettisAna hyökkääjien listalle sijalle 53 hyi saatana. Nyt yöksi tekeen listoja, miettiin jokainen pelaaja erikseen. Pikkuveljen kanssa kiistellään aamuun asti kuka on parempi kuin toinen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy