Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 672
  • 1 281

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Calgaryman
Samsonov
Odonkor
Kaner
Jokerinho

Viisikko ja sitten lähetään taas uudelle rundille. Niinkö kerettäisiin vielä "alkupäähän"? Itse olen myös 12-24klo kannalla.

e. Kieltämättä on Johnnien puolustuksen kivijalka melkoisessa kondiksessa tällä hetkellä.

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Viisikko ja sitten lähetään taas uudelle rundille. Niinkö kerettäisiin vielä "alkupäähän"?

Saa nähdä. Tänään ollaan kyllä varattu niin hyvää tahtia, että saatettaisiin vielä keretäkkin.

Johnnie

Jäsen
Olin Johnnie kahden vaiheilla otanko Kubinan vai Soyrayn mutta Kubina meni edelle paremman yleispelinsä vuoksi. Kieltämättä mies on kyllä viivalla vaarallisempi.

Kiitän että et valinnut Sourayta :) Itselläni kun jo löytyy melekoosen kova yleispakki nimeltä Niklas Kronwall.

Ja anatsu kun tuossa pari sivua taaksepäin kehuskeli omaa sentterikaksikkoaan, niin minä voisin nyt väittää että Tampan kolmikosta Kronwall-Pitkänen-Souray löytyy koko draftin kovin viivamiehitys.

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Ja anatsu kun tuossa pari sivua taaksepäin kehuskeli omaa sentterikaksikkoaan, niin minä voisin nyt väittää että Tampan kolmikosta Kronwall-Pitkänen-Souray löytyy koko draftin kovin viivamiehitys.

Joo, perskele alkoi tässä mietityttämään, ko että te olekkaan näemmä niin tyhmiä :D.. kyllä sieltä näköjään osataan helmet löytää. Pari pakkia on mennyt, jotka luulin, että varmasti saan, mutta kyllä tässä vielä haavi muutaman löytää. Mutta se on selvää, että pakko ottaa seuraavalla vuorolla pakki. Ei se muu auta.

Mutta hei, onhan tuo meikäläisen hyökkäyksen runko aika kovaa tavaraa :D

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Itsekin lähdin vähän tälläisellä taktiikalla että pakisto kuntoon ensimmäisenä. Chara-Wideman-Öhlund on ihan ookoo kolmikko, ja muutama fisu vielä olis, mutta en kyllä ole seuraavaksi pakkia lähdössä varaamaan.

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Euforisen Johnnien piiskatessa eteenpäin Sather varaa Rangersin takalinjoille ison ja ilkeän miehen; welcome to Manhattan Rob Blake

Odonkor

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Edellissivun sananvaihdosta päätellen Cgyman lähetti Samsonoville listan... tiedä sitten mitä Samsonoville tämän jälkeen kävi.

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Dan Hamhuis! Teknisten ongelmien takia vasta nyt pääsin varaamaan. Onneksi joku pelaaja sentään oli vielä listaltani vapaana.

Edit. Koko loppuilta koneella, joten minulle voi lähettää listoja.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Kaner nyt?

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Letang, Goligoski, Karlsson, Giordano ja Souray (tuossa järjestyksessä meikän listalla) vietiin tällä kierroksella jo käsistä. Mutta Ian White kelpaa ihan hyvin.

Vuoroon Jokerinho.

Janda

Jäsen
Tippuis nyt muutaman kaverin varaukset niin pääsis lenkille vielä tämän päivän puolella. Ei sillä, ettei yöjuoksutkin mukavia olisi mutta mutta...

Tippuis nyt muutaman kaverin varaukset niin pääsis lenkille vielä tämän päivän puolella. Ei sillä, ettei yöjuoksutkin mukavia olisi mutta mutta...
Noh, onneksi nyt kun kääntyi järjestys niin saa hypätä yli Odonkorin.

E: Aivan, Calgaryman hoiti rästinsä. Muisti vaihteeksi pelaa.

22:03 --> Kaner --> Samsonov --> Calgaryman --> Janda...

Viimeksi muokattu:

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Menen nukkumaan, enkä jaksa väsätä listaa, mutta jos tämä sattuu menemään vielä tänään minun vuoroon asti, niin hypätkää reippaasti yli vaan. Hoidan rästin sitten aamulla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy