Mainos

Kesän 2010 NHL Fantasy Draft, varausketju

• 86 741
  • 1 281

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Hieron jo käsiä yhteen....

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Samsonov, en tiedä, mutta otetaan Mattias Öhlund puolustukseen.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Hieron jo käsiä yhteen....

Itse hieron myös. Ainoastaan plan b:t on lähtenyt tällä kiepillä alta, joten toivoa on..

Tosiaan niitä listoja vaan eteenpäin jos on yhtään epävarmuutta kerkeääkö paikalle, että saadaan rullaamaan drafti kunnolla.

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitten jälleen toivomaan, melkoista arvuuttelua tämä mun varaustaktiikka on kun nyt on vain yksi pelaaja kiikarissa.

E: Itse en diggaile noin aikaisesta aloituksesta, yleensä tuppaan heräämään viikonloppuisin joskus kahden-kolmen aikoihin.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
E: Itse en diggaile noin aikaisesta aloituksesta, yleensä tuppaan heräämään viikonloppuisin joskus kahden-kolmen aikoihin.

Siinä tapauksessa suosittelen vaihtamaan päivärytmiä ja laittamaan kelloa aikaisemmin soimaan. Ei kai elämä (tai varsinkaan nukkuminen) saa mennä draftin edelle? :)

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voisin varmaan hankkia jonkun jyrähtelevän herätyskellon. No, pitää katsoa, mutta rästiin menee jos joudun joskus kahdeltatoista varaamaan, ellen listaa heitä.

Tänään roikun varmaan neljään asti koneella, oisko porukkaa kasassa yöllä?

Johnnie

Jäsen
Tätä kaveria olen pantannut nyt jo muutaman kierroksen odotellen pelonsekaisin tuntein, että koskahan kaveri napataan nenäni edestä. Mutta ei, kerta toisensa jälkeen sain todistaa kun manageri yksi toisensa jälkeen nappaa tusinatavaraa tähän jätkään verrattuna. Tervetuloa Tampaan NHL:n pelätyin viivatykki ennen Mike Greenin valtakautta, viime kaudella 23 maalia pakin tontilta pommittanut Sheldon Souray!

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Klo. 12.00-24.00. Ei kai tuohon väliin kannata mitään taukoa ottaa?

Samalla linjalla Kanerin kanssa. Ei mitään taukoja.

Olin Johnnie kahden vaiheilla otanko Kubinan vai Soyrayn mutta Kubina meni edelle paremman yleispelinsä vuoksi. Kieltämättä mies on kyllä viivalla vaarallisempi.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
SaiPa vs HPK
  • 1.54
  • 5.00
  • 4.95
HIFK vs K-Espoo
  • 1.99
  • 4.50
  • 3.40
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy