Äkkiä Ales Hemsky meikäläiselle kun on vielä vapaana.
Snagari
Siinä se mun kolmosvaihtoehto menikin.
Äkkiä Ales Hemsky meikäläiselle kun on vielä vapaana.
Snagari
Hemsky oli merkitty meikäläisen papereihin sanaparilla "tuleva ryöstö". Kova kala tässä vaiheessa draftia, todella kova. Niin kuin Bouwmeesterkin.Siinä se mun kolmosvaihtoehto menikin.
Mennyt #25.No ei saatana menin sitten möhästymään. No ei se auta. Ilya Bryzgalov maalinsuulle. Saatanan ruotsi.
No ei saatana menin sitten möhästymään. No ei se auta. Ilya Bryzgalov maalinsuulle. Saatanan ruotsi.
Ei ole. :) Luulinpa että ehdit lähteä, mutta paikallahan oletkin.No otetaan sitten Tobias Enström pois kuleksimasta. Ei kai nhäntä nyt sentään ole varattu? :D
No eipä tässä paljoa parempaakaan tekemistä ole...
Paitsi että meni... :DMikä voisi olla parempaa tekemistä? :) Itse tosin nukuin tuossa kolmen tunnin päikkärit, mutta ei mennyt onneksi vielä oma vuoro ohi.
Paitsi että meni... :D
Älä tule paha kakku, tule hyvä kakku...No niinpä meni. :D Tässä on mennyt muutama maukas pelaaja ja nyt täytyy ruveta tosissaan miettimään seuraavaa varausta. Kohta kuuluu.
Höh, sinne meni Messias. :/Nappaan mielestäni neljännelle kierrokselle kelvollisen 30 maalin miehen Jussi Jokisen. Vaikka maajoukkueessa ei ole menestystä tullutkaan, niin 30 maalia runkosarjassa puhuu puolestaan.
Rantasalmen sulttaani ei ole varattavissa näissä bailuissa :( Onneksi on OJ :)Höh, sinne meni Messias. :/
Huomasin, mutta olen laiska. Korjaan pikimmiten.Pitäiskö tuonne etusivulle vielä muuttaa Ottawan kohtaan uuden draftaajan nimi. Helpompi luntata, kun lista on kunnossa.
S'ois Speed sitte. Ja sit räjäytän pankin :) ja sitten lopetan spämmäämisen.
Nythän ne on reaaliajassa, laitoin vaan alempaan viestiin, helpompi muokata. Ja sitten siirtää rundin päätyttyä edelliseen viestiin.Päivitähän vielä nuo uusimmat varaukset etusivulle ennen, kuin lähdet. Helpottaa kummasti mukana pysymisessä.
Näistä kaksi ekaa Speed ja Mata poissa, joten pitkä tauko tiedossa...1. Speed
2. Mata#13
3. Lynx
4. Hockeynator
5. sventur
Siinä seuraava viisikko!