Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 568 320
  • 9 852

Ralph

Jäsen
KalPa kun voittaa nyt Tapparan, niin Ilvekselle riittää runkosarjavoittoon viisi pistettä Kärpiltä ja Tapparalta. Jos näin käy, niin Ilveksellä ei ole pelillistä panosta lauantaina HPK:ta vastaan. Ovat toki ennakkosuosikki siltikin, mutta mahdollisuus lepuutuksiin on.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Jaahans, vaikka Kerholla tänään peliä olekaan, niin kuitenkin totuuden päivä siitä, mistä Kerho pelaa viikonloppuna. Olenko koskaan vuoden 2010 jälkeen ollut Rautakorven joukkueen puolella? Huonosta kaudesta huolimatta, onneksi JYPin materiaali panoksettomuudesta huolimatta riittää hyvinkin voittaa KK ja tarvitaan siis suora JYPin voitto. Oma vahva toive on, että lauantaina peleissä olisi vielä panos jäljellä, vaikka itse en viikonlopun pelejä pääsekään näkemään.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahans, vaikka Kerholla tänään peliä olekaan, niin kuitenkin totuuden päivä siitä, mistä Kerho pelaa viikonloppuna. Olenko koskaan vuoden 2010 jälkeen ollut Rautakorven joukkueen puolella? Huonosta kaudesta huolimatta, onneksi JYPin materiaali panoksettomuudesta huolimatta riittää hyvinkin voittaa KK ja tarvitaan siis suora JYPin voitto. Oma vahva toive on, että lauantaina peleissä olisi vielä panos jäljellä, vaikka itse en viikonlopun pelejä pääsekään näkemään.
Juuri ajattelin huvittuneena, että joutuu katselemaan omien aikataulujen takia tuon matsin jälkilähetyksenä ja olemaan siihen asti tuloksessa mediapimennossa. Kaikkea sitä tuleekin tehtyä, kun kysymyksessä ei tosiaan ole edes oma suosikkijoukkue.

Mutta onhan tuo jännää, tai sitten olen vain ihan perseestä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikö pitäisi myös tsekata, miten SaiPa valmistautuu kauden tärkeimpään peliinsä HIFK-läpsyttelyssä. On ne sen velkaa!
 

Ralph

Jäsen
Lauantai, mökki täynnä, runkosarjan voittohulinat ja Pendon orkesterin pleijarikenraali. Kyllä siellä haastetta piisaa.
Jos vaihtoehtona on runkosarjan jo voittanut Ilves tai runkosarjan voitosta pelaava Ilves, niin mielummin itse ottaisin ensin mainitun.

JYP johtoon.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Mikäli Jyp tänään voittaa, niin meneekö nin että Kerhon on saatava kahdesta viimeisestä pelistä vähintään pistee enemmän kuin Kookoo?

Sitten päästään säälien viimeiselle paikalle.?
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ja vieläkö joku halusi lyödä vetoa. Miehän sanoin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös