PRÖÖT, Matti III1+1, ihan vaan muistutuksena kaikille.
Janne Hietaniemi HPK:n apuvalmentajaksi - Hämeenlinnan Pallokerho
HPK:n valmennustiimi täydentyy, kun Janne Hietaniemi saapuu Kerhoon. Hietaniemen sopimus on muotoa 1+1 vuotta.hpk.fi
En mä siis liity kuoroon, joka vaatii Hietaniemelle kenkää. Eihän mulla ole mitään hajua siitä, mitä kaikkea kukin valmennuksessa tekee. Vaikka onhan tuo yv ollut kamalaa jo vaikka kuinka ja kauan.1+1, ihan vaan muistutuksena kaikille.
Janne Hietaniemi HPK:n apuvalmentajaksi - Hämeenlinnan Pallokerho
HPK:n valmennustiimi täydentyy, kun Janne Hietaniemi saapuu Kerhoon. Hietaniemen sopimus on muotoa 1+1 vuotta.hpk.fi
Hieta! Klap-klap-klapHieno 4vs3-ylivoima. Hietanen hautoo kiekkoa 10s viivalla, pelästyy varmaan omaa varjoaan ja syöttää maailman paskimman syötön Mosekselle, jolla ei ollut edes puolustaja iholla. Voi elämän kevät.
Joo rehellisesti sanottuna olen kyllä todella pettynyt miten Hietanenkin on kädetön tuossa ylivoimassa. Äskenkin väkisin puski kiekko viivasta Mosesille ahtaaseen tilaan, vaikka Joly oli toisella siivellä aikas vapaana. No kai se nuppi vaan ahdistuu, kun ei tule niitä onnistumisia.En mä siis liity kuoroon, joka vaatii Hietaniemelle kenkää. Eihän mulla ole mitään hajua siitä, mitä kaikkea kukin valmennuksessa tekee. Vaikka onhan tuo yv ollut kamalaa jo vaikka kuinka ja kauan.
Jotenkin itse olen näin maallikona kuvitellut, että tuossa 4vs3 -ylivoimassa nimenomaan pitäisi miesten kiertää ja kiekon liikkua ja näin tavoitella vastustajan kolmikon repeämistä tai valumista.Hieno 4vs3-ylivoima. Hietanen hautoo kiekkoa 10s viivalla, pelästyy varmaan omaa varjoaan ja syöttää maailman paskimman syötön Mosekselle, jolla ei ollut edes puolustaja iholla. Voi elämän kevät.
Vältyttiin sentään onneksi takaiskuilta, eli sikäli onnistunut yv.Toi 4 vs 3 oli aika kuvaavaa kun neljä jätkää seisoo paikallaan. Jusella kiekko. Hautoo viivassa 10 sekuntia. Syöttää Mosekselle. Moses menettää. Purku. Kiekko omissa.