Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 566 202
  • 9 852

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En ole tilastoja nähnyt, mutta aloituksia taidetaan hävitä sillä vauhdilla, että ei ihme ettei sille kiekolle ihan helposti päästä.
Ihan helvetisti on asioita pielessä Kerhon pelissä, vaikka tänään on paljon hyvääkin näkynyt.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No eipä ainakaan ton 4 vs. 3 ansiosta tartte antaa jatkoja. Ei ollut järjen häiventäkään siinä vaiheessa yv:ssä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hieno 4vs3-ylivoima. Hietanen hautoo kiekkoa 10s viivalla, pelästyy varmaan omaa varjoaan ja syöttää maailman paskimman syötön Mosekselle, jolla ei ollut edes puolustaja iholla. Voi elämän kevät.
Hieta! Klap-klap-klap
Niemi! Klap-klap-klap
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En mä siis liity kuoroon, joka vaatii Hietaniemelle kenkää. Eihän mulla ole mitään hajua siitä, mitä kaikkea kukin valmennuksessa tekee. Vaikka onhan tuo yv ollut kamalaa jo vaikka kuinka ja kauan.
Joo rehellisesti sanottuna olen kyllä todella pettynyt miten Hietanenkin on kädetön tuossa ylivoimassa. Äskenkin väkisin puski kiekko viivasta Mosesille ahtaaseen tilaan, vaikka Joly oli toisella siivellä aikas vapaana. No kai se nuppi vaan ahdistuu, kun ei tule niitä onnistumisia.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieno 4vs3-ylivoima. Hietanen hautoo kiekkoa 10s viivalla, pelästyy varmaan omaa varjoaan ja syöttää maailman paskimman syötön Mosekselle, jolla ei ollut edes puolustaja iholla. Voi elämän kevät.
Jotenkin itse olen näin maallikona kuvitellut, että tuossa 4vs3 -ylivoimassa nimenomaan pitäisi miesten kiertää ja kiekon liikkua ja näin tavoitella vastustajan kolmikon repeämistä tai valumista.

Tuossa ylivoimassa ei liikkunut yksikään sen aloituksen jälkeen, ei edes se kiekko. Miten sä voit kuvitella saavasi noin maalin tehtyä? Vetäisi sitten edes, mutta sitäkään ei jaksettu yrittää.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös