Mainos

Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

• 587 948
  • 9 822
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Oho, melkein 20 minuuttia täynnä, eikä yhtään maalia omiin. Hyvä!

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen vakuuttunut, että Pikkarainen lukee palstaa...

Pätevä erä Kerholta. Tykkäsin tuosta fyysistä otteesta. Kivaa hässäkkää IFKn maalilla / alueella.

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Jukureita vastaan oli jo ihan kohtuullinen kakkoserä. Toivottavasti jatketaan nousevalla trendillä eikä palata vanhaan.

E: aika surullista luettavaa tuo aloitustilasto. Trettenes, Mustonen, Toivola yhteensä 9 aloitusta ja 2 voittoa. Järvisellä 14 aloitusta 43,9% tehokkuudella.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jukureita vastaan oli jo ihan kohtuullinen kakkoserä. Toivottavasti jatketaan nousevalla trendillä eikä palata vanhaan.

E: aika surullista luettavaa tuo aloitustilasto. Trettenes, Mustonen, Toivola yhteensä 9 aloitusta ja 2 voittoa. Järvisellä 14 aloitusta 43,9% tehokkuudella.
Aloituksia pitäisi selkeästi harjoitella. Muut vs Järvinen. Kyllä se hinkkaamalla paremmaksi muuttuu.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei välttämättä hakenut tuollaista syöttöä, mutta olihan se silti kaunis maali.
Tuuriakin on kun pelaa tilanteet loppuun asti. Siinä oli Muse hyvin hereillä ja oli juurikin oikeassa paikassa. Maalille pitää mennä.

Lisäys:
Kahden maalin johto on vaarallisin jne. Lässähti kivasti Kerhon peli ja ote katosi.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei varmaan mikään suuri ihme jos IFK olisi kohta tasoissa. Ollut aikamoisen synkkä ajanjakso sen Mustosen maalin jälkeen.

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Minua ei juuri syyllistäminen kiinnosta, mutta laituri #88 antoi oman puolen pakille aika paljon tilaa viritellä vetoa tuossa IFK:n maalissa.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minua ei juuri syyllistäminen kiinnosta, mutta laituri #88 antoi oman puolen pakille aika paljon tilaa viritellä vetoa tuossa IFK:n maalissa.
Kyseinen laituri on ollut 5v5 pelissä aika hukassa. Pyörii näennäisesti, mutta mitään vaarallista ei saa aikaan. Tarvitsee niitä onnistumisia.

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Lebedeff olis voinu katkaista pelin pariinkin otteeseen…
Ei ois ollu paljoo hyötyä kun omanpäänalotus noilla alottajilla on sama kun antaa kiekon pois.

Katoin samaa että vähän tuli syylliselle kiire siinä kun Patti anto syötön viivaan...

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo-o hirvittää jo tänään, kun huomenna Nokia arenaan menossa ja saa ihailla kuinka Konna ja Tikka vie aloitukset noin 90% tehoilla. Ja Patti tänään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy