Kyllä mä luulen, että siellä mietitään lääkkeitä yv:hen pää märkänä. Ihan liian suuri kilpailuetu vastustelijoille. Mulla on joku muistijälki jostain NHL-joukkueesta, jolla yv takkusi. Sitten se alkoi toimia ja koutsilta kysyttiin, mitä teit. Vastaus oli "lakkasin neuvomasta ja annoin pelaajien hoitaa homman itse"
Huonolla ylivoimalla hävitään paljon pisteitä. Tähänkin mennessä ollaan hävitty pisteitä yv:n takia. Jos yv prosentti olisi siinä 20% paikkeilla, olisi 1-3 pistettä enemmän, niin tasaisia pelejä ollut.
Yv on pelaajien peli. Joka vaatii yksilötaitoa. Mitä valmennukselta odotan on että saisi alueelle viennin kuntoon!
Sen jälkeen pelaajat tekevät yv:n. Nyt isoin ongelma on alueelle vienti (kiekollisena), liike, pelinteko.
Moses seisoo paikallaan ja sinne ei saada kiekkoa. Joly ja Moses yrittävät ratkaista paikoista, missä ei ole maskia ja mv ottaa 99% varmuudella kiinni. Joly on tällä palstalla yliarvostettu pelintekijänä, koska sitä ei ole. Tuonne tarvisi KUNNON pelintekijän jommalle kummalle puolelle.
Kontiolan aikaan Innala paukutteli maaleja ylivoimalla, kun oli pois, laitettiin Pude ykkös ylivoimalle ja kas kummaa Pude alko tekeen maaleja. Koska oli pelintekijä joka antoi niitä syöttöjä.
Viiva, maski ja maalintekijät meillä on kunnossa, mutta se kuka rakentaa paikat puuttuu.
Lisäyksenä: toki ylivoimaa pystyy rakentamaan esim viivasta niinkuin änärissä paljon tehdään, mutta silloin onetimer pitää jo olla sellainen, mitä kerhossa eikä hirveästi liigassakaan ei ole.
Yhdellä täsmä hankinnalla, mikäli vielä jostain tälläinen löytyy (olisi pitänyt jo kiinnittää ennen Mosesta) voisi ylivoima olla jo hyvääkin.