Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 531 784
  • 7 465

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Keksiikö joku jonkun syyn, minkä takia Kerho painelisi tästä jatkoon? Mä olen yrittänyt ja en keksi. Oon varmaan vaan tosi negatiivinen, anteeksi.
Jos Lukko on vielä huonompi ja häviää kaksi kertaa?

Ekan erän perusteella ei varmaan olisi huono ajatus päästää molempia joukkueita kesälomille. Oli viihdearvoltaan todella köyhää vääntöä.

Ei sun hyvä tarvitse olla, riittää kun oot paras paikalla olevista.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Onhan tässä muuten sekin että niin kauan kuin Liigan tv-oikeudet ovat ollet Telialla/Cmorella, Kerho on pleijareissa pelatessaan voittanut mestaruuden. Tää on meidän vuosi!
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä alkaa olemaan Kerholta eväät syöty. Ei nähdä enää sitäkään vähää hyökkäspeliä mitä ollaan aiemmin kaudella nähty.

Tahmeaa, hidasta ja pelissä ei enää muuta vaihdetta löydy kuin kiekon roiskiminen.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jotenkin huomaa kyllä Pelicans pelin lopun vieneen täältä parhaan terän. Ei meinaan tuntunut Lukon maali missään.

Aivan neutraali olotila vaikka kauden toistaiseksi tärkeimmässä pelissä tilanne mahdollisesti 1-0 vastustajalle.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olo on kuin sikalassa joulun alla. Niskalaukausta odotellessa. Kaikki tietää että se tulee ennemmin tai myöhemmin, jos ei nyt vielä tule maalia.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kyllä alkaa olemaan Kerholta eväät syöty. Ei nähdä enää sitäkään vähää hyökkäspeliä mitä ollaan aiemmin kaudella nähty.

Kysymys kuuluukin miksi?
Miksi Kerhon eväät on loppu ja muilla ei?

Kun katsoo esim Kerhon puolustusta niin se on liigaan helevetin hyvä.

Tuolla joukkueella ja hyökkäyksellä ollaan pystytty hallitsemaan otteluita liigassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös