Naurattaa, kun niin totta tämä.Tässä on vähän sellainen erikoinen tilanne että molemmat on niin paskoja että tavallaan voi käydä mitä vaan.
Uskoakseni sieltä jokunen hatullinen paskaa löytyis, jossei niitä kukaan ole syönyt pois...Kuka tilalle? Mämmi?
Jos Lukko on vielä huonompi ja häviää kaksi kertaa?Keksiikö joku jonkun syyn, minkä takia Kerho painelisi tästä jatkoon? Mä olen yrittänyt ja en keksi. Oon varmaan vaan tosi negatiivinen, anteeksi.
Ainoa syy on se, että jomman kumman on pakko mennä jatkoon. Muuten olisi selvää että molemmat aloittaa kesäloman huomenna.Keksiikö joku jonkun syyn, minkä takia Kerho painelisi tästä jatkoon? Mä olen yrittänyt ja en keksi. Oon varmaan vaan tosi negatiivinen, anteeksi.
O. Ikonen nyt olikin jo tiedossa, mutta Pike on peluuttanut, vaikka Teppokin olisi ollut käytössä. Ossi on pelannut hyvin, ei siinä mitään.Omaan silmään näyttää, että muutamat pelaajat pelaa klesana tällä hetkellä.
Peli päättyy myös 0-0. Se olisikin jo ennätys.Peli on kuitenkin 0-0 ja kaikki on mahdollista.
Sehän tässä pelottaakin, kun kaikki on mahdollista. No, pitäisi ajatella positiivisesti.Peli on kuitenkin 0-0 ja kaikki on mahdollista.
Hyvin jinxattu siellä!Peli päättyy myös 0-0. Se olisikin jo ennätys.
Ei onneks pääty. Tulosvedossa 3-3. Ei se niinkään pääty.Peli päättyy myös 0-0. Se olisikin jo ennätys.
On myös mahdollista, että siellä on pelaajia, jotka vain odottavat kauden loppumista ja joukkueesta pois pääsemistä.Omaan silmään näyttää, että muutamat pelaajat pelaa klesana tällä hetkellä.