"Mika" - PikeAla-arvoista tuo hyökkäyspeli... kuka tästä kantaa vastuun?
Piti tulla sanoo samaa, että jos tästä helähtää, niin voi laittaa kiinniSe on ihan kohta 2-0 ja Game oven. Mä lähden saunaan
Mestaruus-?Se on ihan kohta 2-0 ja Game oven. Mä lähden saunaan
Onko Tolvasen kesätreereilläkin osansa. Äijät on olleet käytännössä joka pelissä ihan puhki koko tämän vuoden puolella."Mika" - Pike
Valmennus ei ainakaan tunnu ottavan vastuuta siitä.
Voiko sähkösauna olla?Mestaruus-?
"Mika" - Pike
Valmennus ei ainakaan tunnu ottavan vastuuta siitä.
Voiko sähkösauna olla?
Siinä myös hyvä kysymys. Erittäin hyvä. Ei olis eka kerta kun kesätreenit menee päin sitä itteensä.Onko Tolvasen kesätreereilläkin osansa. Äijät on olleet käytännössä joka pelissä ihan puhki koko tämän vuoden puolella.
Peliotteita katsoessa näen lähes mahdottomana, että HPK tästä enää peliä aikaiseksi saa vaikka tilanne onkin vain 1-0.Se on ihan kohta 2-0 ja Game over. Mä lähden saunaan
Toisaalta kesätreenikin on varmaan suunniteltu normaalia ottelurytmiä ajatellen. Tolvasen taannoinen haastattelu fyysiikkatreeniin liittyen jätti kuitenkin ihan positiivisen fiiliksen.Onko Tolvasen kesätreereilläkin osansa. Äijät on olleet käytännössä joka pelissä ihan puhki koko tämän vuoden puolella.
Juup, totuttiin sen suhteen aika hyvään Turusen aikana sitä yhtä yksisarviskokeilua lukuunottamatta. Tolvanen on aika noviisi vielä.Siinä myös hyvä kysymys. Erittäin hyvä. Ei olis eka kerta kun kesätreenit menee päin sitä itteensä.